Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensin veronkorotuksia, sitten kotitalousvähennys pois, kiitos äånestäjät.

Vierailija
31.05.2019 |

Ja positiivisia uutisia lisää. Ihan niinkuin asumisen hinta ei olisi tarpeeksi korkealla Suomessa jo muutenkin. Kohta on sitten remontointikin kallista kun 50% kotitalousvähennys poistetaan. Siitä kun laskee mitä se taas tarkoittaa keskituloiselle niin ei voi kun sanoa että kiitos taas äänestäjille.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä teetä kotitalous hommia.

Vierailija
2/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdyssana...

Systeemi on ollut hyvin järkevä. Kaikki tekee niitä hommia joita osaa ja kaikki voittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitalousvähennys on työllistänyt yrityksiä todella paljon. Nyt porukka alkaa remontoimaan itse ja se lisää sekä työttömyyttä että huonoa rakentamista.

Vierailija
4/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te nyt puhutte? Onko jossain lähteessä mainittu kotitalousvähennyksen poistaminen?

Vierailija
5/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten teetetään työt pimeänä.

Vierailija
6/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta. Hallitusohjelmasta löytyy. On uutisoitu. Äsken mm. radiossa kritisoivat asiaa.

Vierailija
7/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli parempituloisten oikeus, toki työllisti duunareita. Siivotkaa itse ne kartanonne.

Vierailija
8/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitalousvähennyksiä pääsee käyttämään ainoastaan hyväosaiset ja se tuleekin poistaa. Rahan siirtely hyväosaisten välillä on typerää. Itse tehdessä tulee hyvä mieli ja liikunta parantaa kansanterveyttä. Tai sitten voit vaikka maksaa luksuselämäsi itse, ettei mun pienituloisena tarvi niitä sulle verorahoitsani kustantaa.

Vierailija
9/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotitalousvähennys on työllistänyt yrityksiä todella paljon. Nyt porukka alkaa remontoimaan itse ja se lisää sekä työttömyyttä että huonoa rakentamista.

Näin, mutta kiittäkää tästä taas matalaotsaista Rinnettä. Mitähän kaikkea se onnistuukaan romuttamaan tulevien vuosien aikana, jäljittelee Pipilän taktiikkaa tuossa kaiken hyvän romuttamisessa.

Vierailija
10/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotitalousvähennyksiä pääsee käyttämään ainoastaan hyväosaiset ja se tuleekin poistaa. Rahan siirtely hyväosaisten välillä on typerää. Itse tehdessä tulee hyvä mieli ja liikunta parantaa kansanterveyttä. Tai sitten voit vaikka maksaa luksuselämäsi itse, ettei mun pienituloisena tarvi niitä sulle verorahoitsani kustantaa.

Hyvää tekee nostaa se pers... sieltä kotiteatterin sohvalta tai bemarin penkiltä.

Vierailija
11/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdyssana...

Systeemi on ollut hyvin järkevä. Kaikki tekee niitä hommia joita osaa ja kaikki voittaa.

Kyllä se järjestelmä on nostanut hitosti remppahintoja.

Vierailija
12/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään vähennys on tosi pieni kannattaa teettää pimeänä.

Vierailija
13/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitalousvähennys on nostanut palvelujen hintoja. Ei mitään mieltä, että tämänkin maksaisivat veronmaksajat.

Vierailija
14/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitaloudesta hyötyy varmasti enemmän pieni ja keskituloiset. Rikkaat asuu uusista linnoissa joita ei tarvi remontoida. Mutta vanhempia asuntoja kyllä pitää. Tämä on tava tallajilta pois. Ihan vain muistutukseksi.

Vierailija
15/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitalousvähennyksestä...

Vierailija
16/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Rinne!!! Nyt saadaan asiat Suomessa kuntoon :)

Vierailija
17/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä löytänyt mitään varmaa, vaikka googletin. Arvailuja ja puhetta "ylen lähteen mukaan". Eli en osannut, voiko joku laittaa ihan oikean linkin? Asia kiinnostaa, kun remppa suunnitteilla parin vuoden päästä. Ja ei, en äänestänyt demareita, vaan kokoomusta.

Vierailija
18/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion rahat eivät riitä kaikkeen kivaan. Jotain priorisointia täytyy myös tehdä. Työllistävä vaikutus varmaan ollut hyvä remonttifirmoille tai kotisiivousfirmoille ym. kyllä.

Jos verotus on täynnä erilaisia vähennyksiä, niin sekin on loputon suo.

Vierailija
19/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdyssana...

Jee kurppa.

Vierailija
20/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtion rahat eivät riitä kaikkeen kivaan. Jotain priorisointia täytyy myös tehdä. Työllistävä vaikutus varmaan ollut hyvä remonttifirmoille tai kotisiivousfirmoille ym. kyllä.

Jos verotus on täynnä erilaisia vähennyksiä, niin sekin on loputon suo.

Se kyllä palautuu, kun alkaa jäämään siivoojia ja remonttireiskoja työttömäksi. Mä voin kyllä tehdä työt itsekin. Irtisanottiin juuri siivoojasopimus.