Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisiltä on unohtunut someaikana tilannetaju, mitä kannattaa julkaista

sivustaseuraaja
31.05.2019 |

Kyllä välillä voin vaan ihmetellä ihmisten henkilökohtaisia purkauksia somessa. Olen nuori, ns. somenatiivi, ja nämä muutamat ovat suurin piirtein samanikäisiä kanssani, hieman vanhempia (alle 30-v.).

Nuori, odottava äiti päivittää raskausajan päivityksiä. Ok, ei siinä mitään, itsekin olen raskaana ja kiva nähdä hänen askartelujaan (instagramiin päivityksiä vaipanvaihtonurkkauksen tekemisestä, vaatteiden järjestelystä, jne). Sitten yksi päivä oli instagramissa vuodattanut, miten pelkääkin, että ultrassa nähty tyttö onkin poika, "voi ei jos se onkin kasvattanut pippelin tällä välillä, kun hoitaja ei ollut ihan varma, koska olen hankkinut kaikkia ihania mekkoja kesäjuhlia varten". Siis täh?

Yks toinen nainen päivittää oman koiransa terveydentilaa Instagramiin joka päivä. Miten muppe nyt on väsynyt tai muppe on ollut kamalan närästyksen kourissa, nyt töistä tullessani muppe ei ole osannut käydä juomassa kupilla ja kyllä nämä kotimaiset nappulat maistuu niin hyvin.

No, tuosta juomistapauksesta päivitti siis, miten oli koiratreeneissä havahtunut siihen, miten koira nuupahti yhtäkkiä veltoksi, ja huomasi kotonaan että koira ei ole juonut koko päivänä. Sai osakseen kommentteja, että kannattaa juottaa koira ennen kuumalla kelillä, varsinkin jos meinaa juoksuttaa koiraa rankasti. Sitten seuraavana päivänä valitti instagramiin, että miten hän otti itseensä noista kommenteista. Mun mielestä on vähän hassua pahoittaa mielensä, jos päivittää tuommoisia itsestäänselvyyksiä ja saa takaisin itsestäänselviä kommentteja. Ja tämä ihminen mainostaa itseään somen ammattilaisena.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnet varman itsesi todella älykkääksi

Vierailija
22/23 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähemmäs kolmekymppisten ihmisten selfie-spämmit. Ja siis kaikki selfiet identtisiä, ylhäältä päin otettuja ja ylivalottuneita. Apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuvaa matkalta on OK, mutta jos laitat 40 kuvan albumin aiheesta, aika moni kyllästyy katselemaan kuviasi. Etenkin loputtomat maisemakuvat ovat tylsiä. En tiedä onko näillä tarkoitus herättää kateutta köyhemmille tai vain hehkuttaa miten mahtava elämä meillä on kun kävimme viikon reissulla Irlannissa. Hauskat tarinat matkalta sen sijaan ovat mukavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi