Ostin viikonlopuksi kaupasta limsaa, karkkia ja sipsiä.. Mies toimi näin
Oltiin miehen kanssa kaupassa. Mulla on tapana ostaa viikonlopuksi aina herkkuja. Ostettiin viikonlopun muut ruuat ja sanoin miehelle, että käyn hakemassa jotain hyvää vielä lopuksi. Päädyin karkkeihin, sipseihin ja limsaan. Kun sitten menin miehen luo , niin hän alkoi huutamaan, että olenko tosissani. Sanoin, että tottakai olen. Miesystävä maksoi ostokset ja lähti autolle ostosten kanssa, kun hän pääsi autolle, niin hän huusi, että mulla ei ole asiaa hänen luo. Hän jätti mut herkkujen kanssa kaupan pihalle. Mun piti mennä taksilla sitten omaan kotiini. Mies laittoi äsken viestiä, ettei tarvitse enää tulla hänen luo, niin kauan, kun syön joka viikonloppu makeaa samoilla määrillä kuin tänään. Onko teidän mielestä miehen käytös ollut hyvää?
Kommentit (42)
Naiset lihottaa itsensä muodottomiksi mässäilemällä ja sitte ihmettelee että miksei miestä löydy.
Vierailija kirjoitti:
Onnellinen pikku untuvakerä kirjoitti:
Tärkeintä on syödä hyvä aamiainen, silloin on helppo pysyä kohtuudessa herkkujen suhteen. Minä syön joka aamu suuren kulhollisen graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni tekee samoin, mutta laittaa puuroon voisilmän ja ripottelee päälle ruokosokeria. Meille ei koskaan - ei siis ikinä - ole tullut mitään kiistaa herkkujen ostamisesta ja olemme olleet yhdessä jo seitsemäntoista vuotta.
Työnnä nyt jo pääsi sinne grahampuuroon ja tunge se kaurakerma sanonko minne. Miten ehdit päivystää joka ketjussa?
Menikö sulla tunteisiin, kun luit ketjua ja tulit sipsipussi kainalossa kaupasta?
Miksi pitää ostaa kaikkia noita? Eikö pelkät karkit tai sipsit riitä?
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on syödä hyvä aamiainen, silloin on helppo pysyä kohtuudessa herkkujen suhteen. Minä syön joka aamu suuren kulhollisen graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni tekee samoin, mutta laittaa puuroon voisilmän ja ripottelee päälle ruokosokeria. Meille ei koskaan - ei siis ikinä - ole tullut mitään kiistaa herkkujen ostamisesta ja olemme olleet yhdessä jo seitsemäntoista vuotta.
Työnnä nyt jo pääsi sinne grahampuuroon ja tunge se kaurakerma sanonko minne. Miten ehdit päivystää joka ketjussa?
Miksi haluat loukata Untuvakerää. Hän haluaa vain auttaa.
Tulipahan asia selväksi. Toivottavasti löydät jonkun, jonka kanssa teillä on samantyyppiset tavat ja arvot.
Sepä siinä onkin, jos nainen olisi sinkku niin hän ei ostaisi näitä herkkuja. Nyt kun mies on lukittu niin voi antaa kehonkin mennä.
Sinkkuna pitäisit vielä kiinni markkina-arvostasi ja söisit vain parsakaalia ja porkkanoita.
Mies ei tietenkään pidä tästä, että otat hänet itsestäänselvyytenä. Pyydä häneltä anteeksi! Lupaa myös parantaa tapasi.
Siis miksi joku myrkyttää itsensä tuollaisella? Hevi osastolta saa terveellisiä herkkuja!
Vierailija kirjoitti:
Repesin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, jos haluat elää kuin possu niin tee se yksin lätissäsi.
MIES TEKI AIVAN OIKEIN ! ! ! !
Te naiset olette niin jäätäviä sikoja, ettei mitään rajaa ! Sitten kun siitä teille sanoo, alkaa kilahtelu ja draamakuningatarta leikkiminen ja uhriutuminen. Kuinka H elvetin vaikeaa se voi olla, jättää ne mässyt kauppaan ja olla lihoamatta muodottomaksi ???????
Huh! Exäsi on onnenplikka kun pääsi sinusta eroon.
Sillä ei ole mitäään merkitystä onko ap läski vai ei. Miehen käytös on älytöntä.
Vetäkää vaan niitä herkkuja mutta turha sitten itkeä kun mies jättää ja pettää.
Jaa tämä oli jatkoa kertomukseen: minä tein näin, mies teki näin.
En ole vielä löytänyt motiivia tälle miehen kirjoittamalle ikuisuussarjalle, mutta ehkä joskus.
Ehkä joku kaapissa lymyävä elää näillä kertomuksilla kaipaamaansa kaksoiselämää, en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset lihottaa itsensä muodottomiksi mässäilemällä ja sitte ihmettelee että miksei miestä löydy.
Miehillä on suurempi ongelma, kun naisia ei meinaa löytyä.
Herkkuja? Sipsit ovat ylirasvaisia ja suolaisia b-luokan perunoita (600 kcal/100 g), karkit sisältävät vain elintarvikevärejä ja sokeria, limsa sama juttu. Roskaa. Kunnon kahvi ja pullakin on parempaa, jos herkutella haluaa. Tai vohvelit kermavaahdon ja hillon tai marjojen kera. Kaloreita, mutta makua sentään.
Ei se osannu sanoo sitä nätimmin. Se varmaan katuu, että oli niin tyly, mutta se on jo yrittäny sanoo, muttei oo osannu, niin se tuli nyt sit tollai. Se vaan ei haluu, että sä lihot syömällä tollasta moskaa. Nöyrry, sano, että tajusit mitä se tarkotti ja että se oli hyvä näpäytys alottaa kattoo vähän, mitä syö. Sait palautetta, ota se vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on suurempi ongelma, kun naisia ei meinaa löytyä.
Kummallista. Luulisi eivät jää löytymättä, näkyvät isommankin puun takaa?
Helpollapa ap pääsi sekopäämiehestä eroon. Nyt ap onnittelet itseäsi, nautit herkkuja ja lataat Tinderin. Parin tunnin päästä sulla on jo uusi kivempi mies.
Syömishäiriöitä on miehilläkin. Haiskahtaa minusta häiriötaustalta jos tuolla lailla pillastuu toisen syömisistä.
Ylipainoiset