Ostin viikonlopuksi kaupasta limsaa, karkkia ja sipsiä.. Mies toimi näin
Oltiin miehen kanssa kaupassa. Mulla on tapana ostaa viikonlopuksi aina herkkuja. Ostettiin viikonlopun muut ruuat ja sanoin miehelle, että käyn hakemassa jotain hyvää vielä lopuksi. Päädyin karkkeihin, sipseihin ja limsaan. Kun sitten menin miehen luo , niin hän alkoi huutamaan, että olenko tosissani. Sanoin, että tottakai olen. Miesystävä maksoi ostokset ja lähti autolle ostosten kanssa, kun hän pääsi autolle, niin hän huusi, että mulla ei ole asiaa hänen luo. Hän jätti mut herkkujen kanssa kaupan pihalle. Mun piti mennä taksilla sitten omaan kotiini. Mies laittoi äsken viestiä, ettei tarvitse enää tulla hänen luo, niin kauan, kun syön joka viikonloppu makeaa samoilla määrillä kuin tänään. Onko teidän mielestä miehen käytös ollut hyvää?
Kommentit (42)
Tämä on provo, mikäli ette huomanneet. Kaikki "mies toimi näin"-kirjoittajat ovat provoja. Tai siis yksi ja sama.
Oletteko puhuneet aiheesta aikaisemmin? Miksi mies maksoi kaiken? Voin ymmärtää kyllä, että jos toinen elää vaikka säästäväisesti ja sitten joutuu maksamaan toiselle kaikkea turhaa, niin lopulta tulee turhautuminen. Tai jos yritetään elää terveellisesti tai jos vaikka aina puhutaan, että pitäisi elää terveellisesti ja sitten tehdään ihan päinvastoin.