minä olen luuseri, kamalan ahdistunut olo
Mä erosin työstäni, koska se oli liian raskasta. Olen luuseri. Moni jaksaa tehdä pahempaakin työtä.
Mä haluaisin vauvan, vaikka mies ei ole hyvä aviomies ja olen kamala nalkuttaja muutaman kerran viikossa. Olen luuseri.
Vanhemmillani on rahaa ja en kieltäydy kun äitini haluaa maksaa minunkin ruuat kaupassakäydessämme. Olen siis 26 vuotias luuseri.
En saa opinnäytetyötä tehdyksi. Opinnäytetyön aihe meni kun erosin töistä ja uutta on vaikea etsiä kesän korvilla. Arvatkaa siis miltä tuntuu.
Kommentit (8)
sh pohjalla ja erikoistuminen edessä
ap
Iässäsi olin pahempi luuseri. Sitten päätin, että jos en mene yliopistoon alan huoraksi. Tuttavapiirissäni on pahempia luusereita ja todellisia epäonnistujia, joten äläpäs masennu. Elämä on laiffii tai jotain. Vettä sataa, mutta koska teillä ei ole lastakaan, niin siitä vaan surua upottamaan pulloon. Ellei kiinnosta, hällä väliä. Elämä on kivaa, usko pois. Meni aihe? Etsi uusi.
kirjoitti. " Amislopputyöt" eivät ole gradua nähneetkään.
Eipä näköjään eroa meidän elämä toisistaan paljoa...
olet masentunut, mies ei ole ok., opinnot kesken. Älä tee lasta vielä. Toki siitä tulee iloa, mutta myös huolia.
Pistä rästissä olevat asiat reilaan, reippaasti nyt vaan. Ja sitten lapsi vasta kun hänelle on antaa iloinen äiti, eikä mikään luuseritunnoissa rypevä.
Voisitko tehdä jonkin pelkästään kirjallisuuteen liittyvän jutun? Sitä voisit kirjoittaa kesälläkin. Mihin olet erikoistunumassa?
Asutko pääkaupunkiseudulla? Jos et voi tehdä lopputyötä pelkästään kirjallisuuteen & lehtileikkeisiin pohjautuen, voisiko ottaa yhteyttä johonkin terveydenhuoltoalan organisaatioon ja kysyä voisitko tehdä lopputyön sinne?
Jos olet erikoistumassa johonkin vanhuksiin liittyvään juttuun, voisin auttaa sinua pääkaupunkiseudulla aiheen aiheen ja tutkimuskohteen etsimisessä.
Kirjoituksestaan päätellen on joku lähihoijaopiskelija.