Miehellä todella pieni penis
Tapasin mukavan miehen, mutta pakko myöntää että hänellä on todella pieni penis. Miten voisin treenata lihaksiani tiukemmiksi? En haluaisi luovuttaa vielä. Ihan absurdia tämä, koska tätä ennen olen tavannut useamman miehen joilla liian iso ja seksi on taas sen vuoksi ollut hankalaa. Olen tehnyt siis jumppaa ihan ilman mitään treenikuulia, kannattaako hommata sellainen? En ole itse mitään väljentymistä huomannut, vaan orgasmit on yhtä voimakkaita kuin ennen noita isopeniksisiä. Olen joskus tapaillut miestä jolla oli pienehkö penis ja kyllä se silti tuntui hyvältä, joten en haluaisi vielä tosiaan luovuttaa. En ole synnyttänyt tms, ei pitäisi olla mitään syytä miksi toosa väljä.
Kommentit (28)
Kiitos kaikille asiallisesti vastanneille! Päätin hommata pillutreenikuulat, saa nähdä saako niillä lisää tiukkuutta.
Tietenkin saa. Jo miljoonat naiset ovat saaneet niistä apua.
Se, millä pohjalla mielenterveytesi on sekä seksuaaliterveytesi on; siihen ei kuulat auta.
Vierailija kirjoitti:
Se, millä pohjalla mielenterveytesi on sekä seksuaaliterveytesi on; siihen ei kuulat auta.
U l i l a u t a vuotaa taas...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
U l i l a u t a vuotaa taas...
Niin tekee, ja ap on huono false flag tässä tapauksessa.
No joo, nää pikkupili-väljä reikä-keskustelut tahtoo vähän urautua kovin teknisiksi. Seksi on paljon muutakin kuin yhdyntätekniikkaa. Sitäpaitsi nää väljyysjututkin on etupäässä tunneasioita siis -musta tuntuu-juttuja. Ihmisen sukuelinten koon ja puristuksen mittaaminen teknisin keinoin kiihottuneena tai lepotilassa kuulostaisi aika erikoiselta.
Seksi on paljon muutakin kun yhdyntä.
Minä tapailin hetken miestä, jolla oli todella pieni penis ja ei siitä vaan tullut mitään. Mies oli muutenkin luonteeltaan todella ylimielinen, joten ei se suhde pelkkään pikkupiliin päättynyt.
No ei ole tähän mennessä yhdelläkään muulla miehellä ollut liian pieni. Ja ne joilla on ollut liian iso niin täysin suomalaisia hekin. Aikamoiset stereotypiat joillakin täällä...