Olen lihaani ja aion tarjota kesän juhlissa eläimiä
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Barbaari.
Mikä eläin on barbaari?
Poro on parasta, kunnon sisäfile...maisk!
Hevosen ulkofile, ja sitten ihan naudan sisäfile. Kanakin hyvää mutta ei saa kuivahtaa.
Syön kaikki eläimet!
Mahtavaa. Vetäkää sitten oikein kaksinkäsin niin loppuu nopeemmin tuo lapsellinen kitinä. Ja muista voi, suola ja muut herkut. Hauskoja juhlija :-)
Ai niin ja se liha, porsasta tietenkin, sopii teille kuin kärsä päähän :-)
Minäkin tarjoan vain liha- ja kalaruokia juhlissani. Vegaanit voivat jättää syömättä jos ei kunnon ruoka maistu tai vaikka jättää saman tien osallistumatta.
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa. Vetäkää sitten oikein kaksinkäsin niin loppuu nopeemmin tuo lapsellinen kitinä. Ja muista voi, suola ja muut herkut. Hauskoja juhlija :-)
Ai niin ja se liha, porsasta tietenkin, sopii teille kuin kärsä päähän :-)
Kiitos maittavista vinkeistä.
En voi lakata hämmästelemästä tätä ihmisten hinkua julistaa suureen ääneen kuinka lapsellisia ja tyhmiä he ovatkaan x,D
Oikein kilpahuuto aina meneillään, että minäpä oon vielä hölmömpi kuin sinä x,D
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tarjoan vain liha- ja kalaruokia juhlissani. Vegaanit voivat jättää syömättä jos ei kunnon ruoka maistu tai vaikka jättää saman tien osallistumatta.
Vegaanit on uusi syöpä!
Uskomatonta x,D kirjoitti:
En voi lakata hämmästelemästä tätä ihmisten hinkua julistaa suureen ääneen kuinka lapsellisia ja tyhmiä he ovatkaan x,D
Oikein kilpahuuto aina meneillään, että minäpä oon vielä hölmömpi kuin sinä x,D
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa..
Lähdenpä tästä johonkin vege-ravintolaan ja nostan fb-jupakan siitä, että minulle ei tarjoilla siellä riittävän hyvää ja maukasta lihavaihtoehtoa.
Koska onhan se nyt törkeetä ja syrjivää, jos ei ihan kaikissa ravintoloissa pystytä kunnioittamaan MINUN päätöstäni haluta syödä liharuokaa ja vieläpä maukasta sellaista.
Näinhän se menee.
Vierailija kirjoitti:
Lähdenpä tästä johonkin vege-ravintolaan ja nostan fb-jupakan siitä, että minulle ei tarjoilla siellä riittävän hyvää ja maukasta lihavaihtoehtoa.
Koska onhan se nyt törkeetä ja syrjivää, jos ei ihan kaikissa ravintoloissa pystytä kunnioittamaan MINUN päätöstäni haluta syödä liharuokaa ja vieläpä maukasta sellaista.
Näinhän se menee.
Maukas ruoka, parempi mieli.
Vierailija kirjoitti:
Nauta, sika ja kuha ihan jees.
Nauta, sika, kana, kalkkuna, lohi lämpimänä ja alaskanseiti kalafileenä.
Huomaa tässäkin ketjussa että lihansyöjät ovat huumorintajuisempia.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa tässäkin ketjussa että lihansyöjät ovat huumorintajuisempia.
Näin on! Koiranlihan syönti pelastaa maailman.
👍