Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailen mukavaa nuorta miestä, mutta hänen nimensä häiritsee minua (Kerkko)

Vierailija
31.05.2019 |

Jotenkin nimi särähtää aina korvaan ja tulee mielikuva tympeästä vanhuksesta. Olemme vähän päälle parikymppisiä molemmat. Mies on muuten kaikin puolin kohtelias, kiva ja kunnollinen ja arvostaa minua. Teenkö tästä nimijutusta jotenkin liian ison asian?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun äiti inhosi mun isän nimeä( Reijo) ja kutsui häntä hänen toisella nimellään joka oli musta vielä kauheampi.

Kerkko on cool nimi, nuorekas mun mielestä. Mites joku lempinimi. Keke?

Vierailija
2/19 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sinä olet esim. Pirkko Kemppainen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sinullakin ongelmat. 

Vierailija
4/19 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähetä tänne, mulle kelpais kunnollinen mies vaikka nimenä olis Yrjö-Paavali. Mutta aika harvassa nuo hyvät miehet tuppaa olemaan, kerta toisensa jälkeen törmään peliriippuvaisiin, päihdeongelmaisiin jne... Sellaista on tinderin tarjonta. 

Vierailija
5/19 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitte muuttaa yhdessä vaikka Kerkonkoskelle.

Vierailija
6/19 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän niitä Ana L nimisiä naikkosiakin tapaa, ei se nimi häiritse kuitenkaan.

Ana on ihana nimi muutenkin, täydellisyyteen päästään lisäämällä perään L.

;)

Vierailija
7/19 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerkko eli Keke, ei voi mitään, mutta ihan paljoa hirveempää nimeä ei voi olla, mutta mitä sitten???

Mies on se juttu, ei sen nimi...

Vierailija
8/19 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh... UB soinut taustalla kun poitsua on tehty

Vierailija
9/19 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsut vaan kullaksi.

Vierailija
10/19 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Kerkko on ihana nimi. Tulee mieleen "kerttu", "leppäkerttu", muurahaisten keot, jne. Luonto. T. vuosimallia -90

Vierailija
11/19 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin Kerkko on hieno nimi

Vierailija
12/19 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelias, kiva ja sinua arvostava mies jossa on yksi "vika" ja sekään ei ole hänen syytään? Et ole tosissasi.

Vierailija
13/19 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee kaikki Jonnet.

Vierailija
14/19 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, että teetkö asiasta liian ison ongelman, kun et yhtään kerro, mitä käytännössä mietit asian suhteen. Jos sinusta miehen nimi ei ole kaunis, mutta yrität sopeutua siihen, en näe että suhtautumisesi olisi kovin ongelmallista. Jos taas mietit suhteen lopettamista miehen nimen takia, niin tottakai teet asiasta aivan liian ison ongelman.

Minun mieheni nimi on Veikko. Ja kyllä tuntui tosi oudolta silloin reilu parikymppisinä kun tavattiin. Mutta niin sitä vuosien varrella olen nimeen niin tottunut, ettei se enää edes tunnu omituiselta, tai "vanhan ukon" nimeltä. Jollain tavalla jopa pidän tuosta nimestä nykyään. Sen toki voin sanoa, etten missään vaiheessa edes harkinnut suhteen lopettamista tuollaisen asian takia. Harva meistä on itse nimensä valinnut.

Minusta Kerkko on ihan kiva nimi. Itselleni tulee mieleen muusikko Kerkko Koskinen (synt. 1973) ja Ultra Bra.

Vierailija
15/19 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nainen on noin lapsellinen, en ymmärrä.

Vierailija
16/19 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassari nimi?

Vierailija
17/19 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On itsellänikin miestennimiä jotka särähtävät korvaan tai luovat ällöjä mielikuvia, esimerkiksi Simo, mieleen tuli lähinnä Frangen, hrrr... Lempinimenä vielä usein Simppa...yhh.

Mutta kappas kun törmäsin Simoon jonka kanssa onkin mieletön kemia ja vetovoima niin eipä sitä nimeä enää paljon mieti :)

Vierailija
18/19 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä häh, Kerkkohan on kiva nimi!  Yhtä vähän ymmärrän tuota naista, joka inhosi miehensä nimeä Reijo.  Sehän on hemmetin komea nimi just noille suuriin ikäluokkiin kuuluville.  Olen aina tykännyt siitä nimestä.  

Kerkko on vähän samaa tyyliä kuin Kimmo tai Erkko.  Minä tykkään tuollaisista nimistä.  Inhoan kaikkia Joonaksia ja Janeja ja Eemuja ja vastaavia.  Ne on vauvanimiä.

Oletko kysynyt, tykkääkö Kerkko sun nimestä?   En ole ikinä tavannut miestä, joka arvostelisi naisen nimeä, kaikki on aina kelvanneet.  Kerran hamassa nuoruudessani tunsin miehen, joka alkoi seurustella Sylvi-nimisen nuoren naisen kanssa.  Mun mielestä Sylvi on ihan kauhean vanhanaikainen ja kamala nimi, varsinkin 80-luvulla.  Kerran jotain vaivihkaa mainitsin, että miten sille on annettu noin vanhanaikainen nimi, niin Tämä mies katsoi mua ihan hoo moilasena  ja sanoi, että mitä sillä on väliä, ja Sylvihän on kaunis nimi, kun sen kantajakin on niin kaunis.

Sitä paitsi Kerkko ei ole edes vanhanaikainen nimi, en tunne enkä tiedä ketään vanhaa miestä sen nimistä.  

Vierailija
19/19 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh, mä en tiedä miks mut mua naurattaa jos joudun sanomaan nimen Anu. Anu sss

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme