G: Kummalla käyt? Prismalla ja Citarilla?
Kommentit (15)
käännän auton Prismalla. Citarilla käyn paskalla.
Yleensä käyn Stockalla, mutta noista vaihtoehdoista Prismassa.
Käyn kaupassa lähinnä Euromarketissa
Citymarketista taas ostetaan lastenvaatteita.
Oliko sun Ap tarkoitus ärsyttää muita tolla aloituksella? Ei kukaan voi tosissaan kirjoittaa noin pieleen. =)
Kyllä, mun tarkoitus oli nimenomaan ärsyttää. eihän kukaan todellakaan voi kirjoittaa noin idioottimaisesti ::))) Ihmeen paljon asiallisia vastauksia kuitenkin sain. Ehkä kannan minäkin kuitenkin korteni kekoon, itse käyn Prismassa, koska se on mielestäni (oma empiirinen tutkimukseni) halvin ja Citymarketissa on aina siellä käydessäni ollut järkyttävät jonot.
ap
Sellon Citymarket on ahdas ja muutenkin aikas surkea.
Kyllä minä monesti puuhun että prismalla. Tai sitten prismassa. En sen enempi ole ajatellut tuota. Enkä mielestäni ole todellakaan ainoa joka noin täälläpäin puhuu. VAikka että :Mennäänkö käymään prismalla.
No ehkä se sitten on niin kauhean väärin:/.
Mutta pitääpä tästä lähteä nyt on ostokset prismalla vielä tekemättä:).
Vierailija:
Kyllä minä monesti puuhun että prismalla. Tai sitten prismassa. En sen enempi ole ajatellut tuota. Enkä mielestäni ole todellakaan ainoa joka noin täälläpäin puhuu. VAikka että :Mennäänkö käymään prismalla.
No ehkä se sitten on niin kauhean väärin:/.
Mutta pitääpä tästä lähteä nyt on ostokset prismalla vielä tekemättä:).
Ja käyn edelleen prismalla (ja ihan siellä sisällä) ,nyt jo ihan teidän kiusallanne:).
t.20
mutta noista kahdesta Cittarissa, kun siellä ei ole niin pitkiä kassajonoja. Ainakaan täällä meillä päin.
On noi s-bonus edut niin hyvät kun Tapiolassa vakuutukset ja ABC:llä tankataankin!
Lisäksi käyn paljon muuaissakin kaupoissa :) Kaikissa mahdollisissa :)
Täällä ei ole cittaria.