Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meitä uskovia odottaa uusi parempi maailma

Vierailija
31.05.2019 |

Uskovaisena on toivo Jeesuksessa, maailma on aina ollut paha ja pahemmaksi vain menee. Mutta meitä uskovia odottaa uusi parempi maailma.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskossa on hyvä elää, sanoi lapamato.

Vierailija
2/22 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovia odottaa taivas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on tarjolla kaikille jotka sen haluavat, koska Jeesus avasi tien sinne jokaiselle ihmiselle.

Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

Vierailija
4/22 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minuakin! Siellä yksisarviset lentelevät, joulupukki asuu naapurissa ja väinämöinen rämpyttelee kanneltaan.

Vierailija
5/22 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän te USKOTTE, mutta mistä te tiedätte sen niin varmaksi, että voitte julistaa sitä jonain totuutena?

Vierailija
6/22 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä, mutta mitään takeita tai takuita tästä ei ole. Julmaa, mutta totta.   :(

Vierailija
7/22 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän te USKOTTE, mutta mistä te tiedätte sen niin varmaksi, että voitte julistaa sitä jonain totuutena?

Kas kysymys on nimenomaan uskosta. Ei tiedosta todisteiden kanssa.

Vierailija
8/22 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pääset tapaamaan jumalasi mahdollisimman pian ihan henkilökohtaisesti.

Vierailija
9/22 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivoisin tulevani uskoon. Saanko kysyä että miksi teitä uskovia ei kiinnosta hukkuvat sielut? Toivoisin armonaikaa lisää.

Keskusteluni poistettiin aikaisemmin kun yritin kysyä jyväskylästä uskovia ystäviä itselleni.

Miksi niin moni uskova myös suuttuu herkästi ja pistää välit poikki

Miten saada synnit anteeksi kun rukoillut olen monta kertaa mutta mitään ei ole tapahtunut

Vierailija
10/22 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotte reppanat kuin lapset, koska muuta vaihtoehtoa ei ole, ellei halua laittaa aivojaan ja itsenäistä kriittistä ajatteluaan narikkaan.

Aikuinen tietää jo paremmin, kun illuusiot ja utopistiset haaveilut ruusunpunaiset lasit silmillä kaikonneet. Näin se menee normijärkisillä.

Vierailija
11/22 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos ajatus iankaikkisesta elämästä lohduttaa ja lieventää kuoleman pelkoa, tärkeää on kuitenkin uskaltaa elää TÄTÄ elämää (minun mielestäni taas ainoaa) rohkeasti ja itseään kuunnellen. Se on surullista jos usko on niin vahva, että elämä jätetään elämättä odottaessa taivasta.

Vierailija
12/22 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan siellä paljon insestipedofiilejä jotka on pyytäneet syntinsä anteeksi joka kerta, ainakin sata kertaa.

Vierailija
13/22 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli, ei muuta.

Vierailija
14/22 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se nyt mennyt niin, ettei ylpeillä ole asiaa taivaaseen?

Vierailija
15/22 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen muinaisuskonnot on paljon järkevämpiä kuin vuohipaimenten sadut

Vierailija
16/22 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hädässä kirjoitti:

Itse toivoisin tulevani uskoon. Saanko kysyä että miksi teitä uskovia ei kiinnosta hukkuvat sielut? Toivoisin armonaikaa lisää.

Keskusteluni poistettiin aikaisemmin kun yritin kysyä jyväskylästä uskovia ystäviä itselleni.

Miten saada synnit anteeksi kun rukoillut olen monta kertaa mutta mitään ei ole tapahtunut

Suosittelen että menet Jyväskylässä Satamaseurakuntaan.

Vierailija
17/22 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska Jumala sanoo niin ja Jumala itse on Totuus ja mitä Hän sanoo on totta.

Vierailija
18/22 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Menkää kaikki sinne mahdollisimman pian, pliis. Terästettyä Kool Aidia juomalla kuulemma onnistuu.

Vierailija
19/22 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hädässä kirjoitti:

Sä oot saanut sun synnit anteeksi jo yli 2000 vuotta sitten, sillon kun Jeesus Kristus Jumalan Poika otti sun synnit päälleen ja kuoli sun puolesta ristillä. Siinä sunkin synnit sai sovituksen. Jos sen uskot nii oot uskossa.

Joh. 3:16

Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

Vierailija
20/22 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskontoja maailmassa tuhansia ja kaikki perustuu aivopesuun. Luulempa että 20-30v päästä uskonnot menettää merkityksen. Olen todella katkera omasta lapsuudesta kun olin erään uskonlahkon aivopesemä.Men yli 10vuotta kun vasta pääsin irti siitä painajaisesta,nyt sitten en usko mihinkään mitä en näe itse.