Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko aina sinkku?

Vierailija
30.05.2019 |

4-v sinkkuna ja alan kokea sen jo riittävän. Muutama tapailu kylläkin, edellisessä otin niin siipeeni, että ei ole ollut halua asettua oikeasti markkinoille, mutta nyt toivoisin sydänrakkauden löytyvän. Koko illan olen Tinderiä selannut, mutta ei, yhdelle laitoin sydämen.
Mistä siis voisin etsiä puuttuvaa palastani?
Olen akateeminen, 40+ nainen, jolla on elämä kunnossa, mies vaan puuttuu. Nätti ja kiltti.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, pitää alkaa kaupassa kattelee, vaikka en kyllä uskaltais sanoo mitään ihanalle äijälle :D, olen tullut siihen tulokseen, että deittidovellusmiehet eivät ole mua varten. En halua olla se svaipattava satojen joukossa vaan yhdelle se merkityksellinen. <3

Ei välttämättä tarvikaan. Mies voi aloittaa keskustelun tai voitte joskun myöhemmin nähdä sattumalta uudestaan kaupassa tai baarissa ja juttua alkaa tulemaan "missä olen sut nähnyt" jne..

mies51v

Kiitos! Sun viesteistä tuli hyvä mieli! :)

Ap

Vierailija
22/23 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eliittikumppania tsekannu, en haluaisi maksaa rakkaudesta. Ehkä pitää käydä katsomassa...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistan ilmassa pientä nirppanokkaisuutta. Ymmärrät kai, ettei miehen ammatti suinkaan määritä koko identiteettiä? Vai olitko etsimässä itsellesi status-symbolia kavereille esiteltäväksi?

HIeno ja sympaattinen ihminen on sellainen riippumatta lukeeko arkisin työkseen lakikirjoja vai hitsaako laivoja. Ei kannata kompastua stereotypioihin. Jokainen ihminen on ainutlaatuinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän