Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko aina sinkku?

Vierailija
30.05.2019 |

4-v sinkkuna ja alan kokea sen jo riittävän. Muutama tapailu kylläkin, edellisessä otin niin siipeeni, että ei ole ollut halua asettua oikeasti markkinoille, mutta nyt toivoisin sydänrakkauden löytyvän. Koko illan olen Tinderiä selannut, mutta ei, yhdelle laitoin sydämen.
Mistä siis voisin etsiä puuttuvaa palastani?
Olen akateeminen, 40+ nainen, jolla on elämä kunnossa, mies vaan puuttuu. Nätti ja kiltti.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kyselee, onko se epätoivoista olla useammassa deittisivustossa? Minne muuhun deittiin vois laittaa profiilin?

Vierailija
2/23 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen aina ollut sinkku ja tulen aina olemaankin. Mulle on ainakin sanottu, että kannattaisi varmaan laskea rimaa, ehkä se toimii sunkin kohdalla jos Tinderissä ei kukaan nappaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos minusta tuntuu, että minulla ei ole yhteistä niiden Tinderin hitsaajien ja rekkakuskien kanssa. Arvostan heitä ihmisinä, mutta ei minulla olisi ehkä mitään yhteistä.. ei saa lynkata minua, olen vaan vähän oman tieni kulkija.

Ap

Vierailija
4/23 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että olet. Ei se kumppanin löytäminen helppoa ole. Itse en koskaan ole löytänyt, ikää 44 v (nainen). Toki jos olisi riman laskenut ihan maan tasolle eli isäni ikäinen alkoholisti tms kelpaisi niin varmaan olisi löytynytkin, mutta olen ollut mieluummin ilman kuin ihan minkä tahansa rentun kanssa.

Vierailija
5/23 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, samalla tavalla ajattelen minäkin, mielummin yksin kuin jonkun ei-sopivan kanssa.

Ap

Vierailija
6/23 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos minusta tuntuu, että minulla ei ole yhteistä niiden Tinderin hitsaajien ja rekkakuskien kanssa. Arvostan heitä ihmisinä, mutta ei minulla olisi ehkä mitään yhteistä.. ei saa lynkata minua, olen vaan vähän oman tieni kulkija.

Ap

Voisin kuvitella, että deittisovelluksissa on kaikenlaisia miehiä. Ei siis pelkkiä hitsaajia tai rekkakuskeja. Oletko ylipäätään missään, koskaan nähnyt vapaata miestä, joka olisi potentiaalinen ja jolla olisi yhteistä kanssasi?

Vierailija
7/23 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai olen!!!

Ap

Vierailija
8/23 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai olen!!!

Ap

Kyllä niitä sitten pitäisi olla joissain noissa sovelluksissa. Ei muuta kuin uutta yritystä.

Vierailija
9/23 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pitää silmät auki ihan siviilissä, eikä tuijottaa vain noita treffipalstoja. Kumppanin voi löytää ihan mistä vaan kun pitää silmät auki ja on itse aktiivinen. kaupassa jos näet mukavan näköisen miehen niin mene pyörimään siihen viereen, niin voi alkaa juttua tulla. Jos mies on yksin kaupassa, niin melkoisella todennäköisyydellä hän on sinkku

mies51v

Vierailija
10/23 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, pitää alkaa kaupassa kattelee, vaikka en kyllä uskaltais sanoo mitään ihanalle äijälle :D, olen tullut siihen tulokseen, että deittidovellusmiehet eivät ole mua varten. En halua olla se svaipattava satojen joukossa vaan yhdelle se merkityksellinen. <3

Vierailija
11/23 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, pitää alkaa kaupassa kattelee, vaikka en kyllä uskaltais sanoo mitään ihanalle äijälle :D, olen tullut siihen tulokseen, että deittidovellusmiehet eivät ole mua varten. En halua olla se svaipattava satojen joukossa vaan yhdelle se merkityksellinen. <3

Ei välttämättä tarvikaan. Mies voi aloittaa keskustelun tai voitte joskun myöhemmin nähdä sattumalta uudestaan kaupassa tai baarissa ja juttua alkaa tulemaan "missä olen sut nähnyt" jne..

mies51v

Vierailija
12/23 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et, ellet halua olla. Tarkkaile tilanteita ja katsele ympärilleis. Onnea!

Vierailija
13/23 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noissa sovellutuksissa on hyvin paljon ns. playereitä joista et halua miestä, tai varattuja

Vierailija
14/23 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

39 vuotta olen ollut sinkkuna. Tästä voi jo päätellä, että ikuisesti tulen tätä olemaan.

Vierailija
15/23 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

39 vuotta olen ollut sinkkuna. Tästä voi jo päätellä, että ikuisesti tulen tätä olemaan.

Höpö, höpö. Aktiivisuutta kehiin

Vierailija
16/23 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä olisi juuri yrityksen myynyt sinkku 42v komea mies. Nyt olis aikaa ja taloudellinen tilanne hyvä. En ole tähänikään mennessä viellä edes kerenyt seurustelemaan,kun ei ole ollut aikaa ja en kylläkään ole viellä sellaista naista löytänytkään.Mutta koulutusta ei kyllä ole kuin peruskoulu,ei taida akateemiselle riittää.

Vierailija
17/23 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaa olla aktiivinen, jos ei kelpaa. Mä olen jo tän hyväksynyt. Jos joku tulee ovelta hakemaan niin sitten mennään. Muuten vain ollaan ja mötkötellään.

Vierailija
18/23 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivanhyvin kaikki on mahdollista.

Ap

Vierailija
19/23 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliittikumppanit, ootko sen tsekannut?

Vierailija
20/23 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälä olisi juuri yrityksen myynyt sinkku 42v komea mies. Nyt olis aikaa ja taloudellinen tilanne hyvä. En ole tähänikään mennessä viellä edes kerenyt seurustelemaan,kun ei ole ollut aikaa ja en kylläkään ole viellä sellaista naista löytänytkään.Mutta koulutusta ei kyllä ole kuin peruskoulu,ei taida akateemiselle riittää.

Sydämensivistys ja 180cm riittää ap:lle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän