Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilkeily ulkonäön takia

Vierailija
30.05.2019 |

Miksi ulkoisesti täydellisistä naisista keksitään ilkeitä juoruja sekä haukutaan minkä keretään vain ulkomuodon takia? Kertokaa työ viisaammat mikä homma?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen hyvin kaunis sekä nuori, ja minusta on vanhemmat naiset ihan aina keksineet valheita, joiden mukaan olisin ns. jakorasia. Olen myös kuullut monesti että olisin muka prostituoitu. Että semmosta.

-öööh: DDD en oo koskaan kuullu että vanhempi nainen olis tolleen nuoresta :DD moni vanhempikion on itse prostituoitu, ja yleensä vanhemmat naiset on vaan ystävällisiä nuoremmille naisille, koska on itsekki ollu nuoria. :DDDD

Kylläpä sulla on kova tarve mitätöidä juuri tätä aihetta, siksi en oikein usko sinua ja taidan tietääkin kuka olet, oikea paskanpuhuja,

Olen eri kuin jolle vastasit, mutta haluan silti kommentoida. Minua ihmetyttää, jos _monet_ ovat keksineet sinusta tuollaisia samanlaisia juttuja. Pakko kai sinussa on olla jokin piirre, josta he saavat kimmokkeen jutuilleen? En ihan vähällä usko, että kukaan voi pelkän kauneuden perusteella keksiä mitään tuollaista. Sen olen kyllä itsekin huomannut että vanhemmat naiset osaavat olla nuoremmille hyvin ilkeitä, mutta tuo kertomasi on jo täysin käsittämätöntä käytöstä.

Voi kuule, maailmassa on paljon täysin käsittämätöntä käytöstä. Miksi jotkut luulee että ihmiset käyttäytyy aina viisaasti, kypsästi, reilusti ja rehellisesti.

Vierailija
22/32 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä samanlaisia aloituksia on täällä varmaan joku sata. Ja vastaus kysymykseesi on aina sama, se jonka halusitkin kuulla: kateus. En tiedä, oletko itse niin täydellisen kaunis että asia sinua mietityttää vai koetko vaan niin vahvaa empatiaa noita jumalattaria kohtaan kun tällaisia "viisaammilta" kyselet. Kuitenkin, edelleen, vastaus on kateus. 

Niistä hyvännäköisistä naisista, jotka ovat mukavia, jalat maassa eivätkä kerjää miesten huomiota, ei yllättäen juuri juttuja levitellä ja kateus pysyy aisoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen hyvin kaunis sekä nuori, ja minusta on vanhemmat naiset ihan aina keksineet valheita, joiden mukaan olisin ns. jakorasia. Olen myös kuullut monesti että olisin muka prostituoitu. Että semmosta.

-öööh: DDD en oo koskaan kuullu että vanhempi nainen olis tolleen nuoresta :DD moni vanhempikion on itse prostituoitu, ja yleensä vanhemmat naiset on vaan ystävällisiä nuoremmille naisille, koska on itsekki ollu nuoria. :DDDD

Kylläpä sulla on kova tarve mitätöidä juuri tätä aihetta, siksi en oikein usko sinua ja taidan tietääkin kuka olet, oikea paskanpuhuja,

Olen eri kuin jolle vastasit, mutta haluan silti kommentoida. Minua ihmetyttää, jos _monet_ ovat keksineet sinusta tuollaisia samanlaisia juttuja. Pakko kai sinussa on olla jokin piirre, josta he saavat kimmokkeen jutuilleen? En ihan vähällä usko, että kukaan voi pelkän kauneuden perusteella keksiä mitään tuollaista. Sen olen kyllä itsekin huomannut että vanhemmat naiset osaavat olla nuoremmille hyvin ilkeitä, mutta tuo kertomasi on jo täysin käsittämätöntä käytöstä.

Minustakin on keksitty. Ja oletan sen liittyvän siihen kun erosin pitkästä suhteesta, sain muutamia treffikutsuja miespuolisilta työkavereilta. Emme työskentele samassa työpisteessa, joten kutsuissa ei sinänsä ollut mitään vikaa tai kiellettyä.

Minulla oli jonkinlaista flirttiä erään kollega miehen kanssa ja olin hänen luona yötä. Se oli sellaista oman paikan hakemista ja mies itse oli tunnettu sitoutumishaluttomuudestaan. Myöhemmin, kun olin taas varattu, mies edelleen ajoittain painosti minua viesteillä ja muutenkin, eikä uskonut etten ollut kiinnostuut. Ja hän oli ilmeisesti juorunnut "suhteesta" muillekin, koska minä itse en koskaan juorua omia tai muidenkaan asioita.

Tapauksen jälkeen minusta oli vedetty täysin vääriä johtopäätöksiä ja muka hauska huomauttelu jatkui pitkään. Varsinkin erään vanhemman naisen toimesta se oli ilkeää.

Vierailija
24/32 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkkejä? Muuten väittämä vaan roikkuu ilmassa.

En tiedä, puhutko julkkiksista, vaiko nyt omasta elämästä vai? Esimerkiksi julkkiksista puheen ollen; Tukiainenhan oli tosi kaunis ennen kuin tuli julkisuuteen, ja pilasi kaiken. Ihmiset pilkkaa nykyäänkin säälimättömästi. Mutta on kauniita julkisuuden henkilöitä, joita ei pilkkaa kukaan. Keksit varmasti itsekin.

Pilkkaaminen on tietysti väärin, mutta mietihän mitä yhteistä näillä on, joita ei kunnioiteta ollenkaan. Yleensä ei ole lahjakkuutta, eikä älyllisesti tai moraalisesti annettavaa. Mikä siis on syy olla julkisuudessa? Huomion tarve, jonka saamista ulkonäkö on auttanut. Kaikki ei tietysti ole välttämättä ulkonäöltään kauniita, vaan ovat muuten vaan valmiita tekemään mitä tahansa saadakseen huomiota. Kyllä se herättää ihmisissä tiedostamattakin negatiivisen reaktion. Ihmiset nyt vaan sattuu olemaan sellaisia, että arvostavat taitoa ja sanotaan nyt vaikka ahkeruutta, älyllisiä saavutuksia ja menestystä, tai sitten viisautta ja oikeamielisyyttä. Eikä siinä ole mitään pahaa, niinhän sen pitääkin olla. Muutenhan kulttuuri rappautuu, jos kenelläkään ei ole mitään annettavaa, ja heilutaan otsikoissa vain sen takia, että on suostuttu kaikkeen, ja ollaan yleisiä narreja.

Yksityisesti vaikea ottaa kantaa, on varmaan tapauskohtaista, sillä ihmisiäkin on erilaista. Varmasti on kateellisia ihmisiä, sitä en kiellä. On myös vaan ihmisiä, jotka ovat ilkeitä. Mutta eihän ainoastaan kauniita ihmisiä kiusata. Joskus riittää, että on erilainen ihminen. Esimerkiksi lapset ja nuoret usein kiusaa niitä, jotka erottuvat joukosta. On myös todella olemassa luonteeltaan vaikeita ihmisiä, joiden kanssa on muiden vaikea tulla toimeen. Tässä tapauksessa molempi osapuoli voi kokea tulleensa kiusatuksi.

Vierailija
25/32 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläisiä tapauksia näkee ihan jo pelkässä arjessa, naiset ovat maailman kateellisimpia outksia vaikka muuta väittäisivät

Kuule, miehet on ihan yhtä kateellisia. Älä ole noin v* naivi, että vaan naiset kykenee kateellisuuteen, tai juoruiluun tai selkään puukottamiseen, ja miehet ei, ne sanoo suoraan

Ihan kokemuksesta puhun, miesvaltaisessa työpaikassa olen, ja kokemuksesta puhun.Ihan samalla tavalla miehet on esim ulkonäöstä kateellisia, huh huh ja pahemmin kuin naiset

Minulla on esimerkiksi yksi lapsuuden kaveri, mies, joka on tosi komea-pitkä, sporttinen ja menestynyt.Et usko mitä sontaa saa kuulla kun ollaan joskus liikenteessä yöelämässä kotikaupungissaan, kun tämä mies tulee käymään... turpaan on meinannut monta kertaa saada ihan ulkonäkönsä takia, vaikka ei varmasti riitaa haastamassa.Miehet nimenomaan tulee v*masn ja riitaa haastamaan, kun ovat niin kateellisia siitä kun tämä kaverini saa niin paljon huomiota miehiltä....

Kateus on inhimillistä, eiköhän ne kaikki siihen sorruta

Vierailija
26/32 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkyys aiheuttaa kateutta, Sara on hyvin seksikäs, Kiira vain kaunis.Seksikkyys aiheuttaa kateutta, Sara on hyvin seksikäs, Kiira vain kaunis.

- :DD hahahaha.. mun mielestä kiira on seksikkäämpi ku sara :'DD mun mielestä saran oranssi ihonsävy ja se tyyli ei oo seksikkäitä... must kiira on aljon freesimpi ja seksikkäämpi. :DDDDD ei vaa sytytä se perus tyyli mikä monil pissiksil on sekä saralla, ainaki kuvista päätellen

Vierailija
27/32 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä perusteella sara on seksikkäämpi?!?! :D puhetyylin ehkä joo nyt ku miettii mut ulkonäöltä kiira on kyllä sata kertaa seksikkäämpi, kauniista en tiedä mutta nimenomaan seksikkäämpi toi kiira ku sara. :DD

ihan ihme kommentteja täällä, oon ihan eri mieltä kyllä.

Vierailija
28/32 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ei jolle vastasit mutta kommentoin: tottakai sinussakin on kaivaen puoli joka on muista inhottava kun kaivetaan, nyt onkin kyse siitä kuka ja miksi kaivaa toisia noin että löytää sitä ns aihetta. Jokin motiivihan siihen on. kateus?

Savua on usein ilman tulta koska se tulentekijä on se savunkin levittäjä :)

Vierailija
29/32 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä samanlaisia aloituksia on täällä varmaan joku sata. Ja vastaus kysymykseesi on aina sama, se jonka halusitkin kuulla: kateus. En tiedä, oletko itse niin täydellisen kaunis että asia sinua mietityttää vai koetko vaan niin vahvaa empatiaa noita jumalattaria kohtaan kun tällaisia "viisaammilta" kyselet. Kuitenkin, edelleen, vastaus on kateus. 

Niistä hyvännäköisistä naisista, jotka ovat mukavia, jalat maassa eivätkä kerjää miesten huomiota, ei yllättäen juuri juttuja levitellä ja kateus pysyy aisoissa.

Kuule kyllä niistä levitellään ja tiedät sen ihan hyvin itsekin, levittelijanä. Yrität vaan narsistisesti ylentää muita kauniita alentaaksesi muita kauniita tyypillinen narsistin temppu.

Vierailija
30/32 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan tuollaista päästään keksi, ilman minkäänlaista todellisuuspohjaa? Sitten ei varmasti ole kyse kateudesta vaan kertojalla yksinkertaisesti heittää päässä...

Suht alkoholisoituneita olleet nuo naiset, jotka ovat näin keksineet. Ja kyllä vaan, tarpeeksi sairaat ihmiset keksivät vaikka mitä. Jos sinulla ei ole omakohtaista kokemusta tällaisesta, se ei tarkoita, etteikö niin tapahtuisi.

Vierailija
31/32 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on juuri kuin ap sanoo, toisen madallattaminen nostaa itseä. Hyvä kun asiasta puhutaan. Sara Sieppi on saanut esim ihan hurjaa lokaa.

Sara Sieppi on kyllä varmasti saanut kuraa niskaansa enemmän kuin olisi osansa. En kuitenkaan usko, että ilkeilystä merkittävin osa johtuu ulkonäöstä, vaan siitä, että on julkkistyrkky. Esim. Kiira Korpi taas ei ole saanut käsittääkseni juurikaan kuraa niskaansa, sillä vaikka on kaunis, ei ole pyrkinyt julkisuuteen pelkästään sillä meriitillä.

Sieppi elää nuoruuttaan ja kauniina naisena saa paljon tilaa ja huomiota onko siinä jotai outoa. Hän on erittäin herttainen nainen. Ei ihme jos miehet juoksevat.

Vierailija
32/32 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimmokkeena on varmasti myös toiminut se, että näiden naisten miehet ovat kehuneet ulkonäköäni.  Ei tarvitse uskoa,  jos et halua. Ei se minulta ole pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi