Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko kysyä jotain elämänhalunsa menettäneeltä ihmiseltä?

Vierailija
30.05.2019 |

Vastailen.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinullakin puoliso, lapsi(a), ystäviä, työpaikka ja sukulaisia?

On (tai ei työpaikkaa, vaan olen yrittäjä), mutta en koe näistä asioista oikeastaan iloa.

Ap

Jos sinulla on rahaa niin tee tunnukset  Nordnettiin ja ala osakkeiden päiväkauppa. Sitten kun olet menettänyt rahasi, niin tuumaat, että ei se nykyinen elämä hassumpaa ollutkaan, et vaan ymmärtänyt arvostaa sitä.

Olisi varmaan kivaa että saisit syövän vai?

Niin millähän rahalla mä tekisin sitä osakekauppaa?

Ap

Aja yrityksesi alas ja mene jollekkin töihin, jos et kerran yrittäjänä pärjää kohtuullisesti. Mene vaikka julkiselle niin pääset vakihommaan.

Sulla ei taida olla mitään realistista kuvaa työelämästä.

Ap

Vierailija
42/56 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska aiot surmata itsesi?

Haluaisin tehdä sen tämän vuoden aikana.

Ap

Niin vähän arvelinkin. Miten?

T: kysyjä

Lääkkeillä. Mutta mun pitää saada niitä ensin.

Ap

Apteekit on täynnä lääkkeitä, jotka on tappavan vaarallisia ja maksavat kympin kaksi per pakkaus, mikä siinä niin vaikeaa on?

Et ole selvästikään ajatellut yksityiskohtia, kuten minä olen. Pitää saada henki suht nopeasti ja miettiä myös paikkaa ja sitä, kuka löytää ruumiin. 

Ap

Eikö olisi viisaampaa hypätä sillalta naru kaulassa kuin lääkkeillä? Jos siis haluaa saada hengen nopeasti pois. Et ole selkeästi miettinyt yksityiskohtia. Ei sillä, että haluaisin sinun tappavan itseäsi, mutta lääkkeet on se kaikkein surkein ja epävarmin tapa asiaan. Vammautumisen riski on todella iso. Sitten onkin ihan muut ongelmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. One less mouth to feed.

Taputa nyt itseäsi olalle, kun osasit olla noin mahdottoman edgy.

Ap

Vierailija
44/56 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtui? Joitko liikaa kahvia, söit liikaa pullia ja menetit yöunieis lisäksi uskois ihmiseen ja tulevaisuuteen? Toivon sinulle kaikkea hyvää.

Katsopa sieltä ensimmäiseltä sivulta.

Ap

Vierailija
45/56 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla lääkitys?

Ei ole.

Ap

Haluaisitko lääkityksen? Tai muuta hoitoa, esim. osastolla, vaikkapa suljetulla? Haluaisitko kahvia?

Vierailija
46/56 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Apteekit on täynnä lääkkeitä, jotka on tappavan vaarallisia ja maksavat kympin kaksi per pakkaus, mikä siinä niin vaikeaa on?

Et ole selvästikään ajatellut yksityiskohtia, kuten minä olen. Pitää saada henki suht nopeasti ja miettiä myös paikkaa ja sitä, kuka löytää ruumiin. 

Ap

Eikö olisi viisaampaa hypätä sillalta naru kaulassa kuin lääkkeillä? Jos siis haluaa saada hengen nopeasti pois. Et ole selkeästi miettinyt yksityiskohtia. Ei sillä, että haluaisin sinun tappavan itseäsi, mutta lääkkeet on se kaikkein surkein ja epävarmin tapa asiaan. Vammautumisen riski on todella iso. Sitten onkin ihan muut ongelmat.

Mistä helkkarin sillalta? Menen sillalle, sidon narun kaulaan ja ohikulkevat ihmiset ovat vain että juu, älä anna meidän häiritä.

Lääkkeitä ja hypotermiaa olen ajatellut.

Ap

Vierailija
47/56 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla lääkitys?

Ei ole.

Ap

Haluaisitko lääkityksen? Tai muuta hoitoa, esim. osastolla, vaikkapa suljetulla? Haluaisitko kahvia?

En halua.

Ap

Vierailija
48/56 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä saada itsellesi apua. Nimimerkillä vastaavan (tuleva ex)puoliso

Vierailija
49/56 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Mistä helkkarin sillalta? Menen sillalle, sidon narun kaulaan ja ohikulkevat ihmiset ovat vain että juu, älä anna meidän häiritä.

Ap

Aika hitaalta kidutukselta kuulostaa. Mutta hyvä puoli on, että et vielä ole niin syvällä rotkossa, ettäkö olisi akuuttia vaaraa. Sulla on vielä toivoa (: toivottavasti saat apua ongelmaasi.

Vierailija
50/56 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On (tai ei työpaikkaa, vaan olen yrittäjä), mutta en koe näistä asioista oikeastaan iloa.

Ap

Jos sinulla on rahaa niin tee tunnukset  Nordnettiin ja ala osakkeiden päiväkauppa. Sitten kun olet menettänyt rahasi, niin tuumaat, että ei se nykyinen elämä hassumpaa ollutkaan, et vaan ymmärtänyt arvostaa sitä.

Niin millähän rahalla mä tekisin sitä osakekauppaa?

Ap

Aja yrityksesi alas ja mene jollekkin töihin, jos et kerran yrittäjänä pärjää kohtuullisesti. Mene vaikka julkiselle niin pääset vakihommaan.

Sulla ei taida olla mitään realistista kuvaa työelämästä.

Ap

Taitaa oma ahneutesi olla syy elämänhallinnan menetykseen. Et halua tyytyä vähempään. Eräs lääkäri sanoi että ahneus on yleisin kuolinsyy.

Jos olet parhaasi tehnyt niin se riittää työelämän suhteen ja muunkin suhteen.

Vierailija
51/56 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irvistely ei tarkoita sitä etteikö pitäisi pastiksesta.

Vierailija
52/56 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Ap

Aika hitaalta kidutukselta kuulostaa. Mutta hyvä puoli on, että et vielä ole niin syvällä rotkossa, ettäkö olisi akuuttia vaaraa. Sulla on vielä toivoa (: toivottavasti saat apua ongelmaasi.

Miten niin hitaalta kidutuksella? Lääkkeillä taju pois, hypotermia hoitaa loput. Talvella tietenkin.

Ap

Vierailija
53/56 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin olet viimeksi ollut kiinnostunut jostain elämääsi liittyvästä tapahtumasta ja mikä se oli?

Vierailija
54/56 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletko, että en ole koskaan juhlinut ja ottanut kännejä?

Hanki itsellesi elämänkumppani ja ihan erilainen kuin olet itse niin saat iloa siitä. Mä en ymmärrä näitä jotka hakevat samanlaista ja samoja harrastuksia olevia eivätkä ne suhteet siltikään toimi. Mitään mielenkiintoa ei ole olla samanlaisen ihmisen kanssa kuin alussa haetaan sitten pidemmän päälle. Älä katso ulkonäköä ja odota mitään pika rakastumista vaan kaveri pohjalta alussa. Mene järki suhteeseen ennemmin kuin jäät loppuelämäksesi odottelemaan jotain alkuhuumaa ja elämäsi prinssiä tai prinsessaa tai huomaat muuten että aikasi meni jo ohitse etkä ole löytänyt ketään. 

Vierailija
55/56 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asiaa mikä saisi sinut muuttamaan suunnitelmasi? Toivon että sellainen olisi tai löytyisi.

Vierailija
56/56 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei AP, mutta kyllä. On olemassa ihmisiä jotka olisivat tyytyväisiä saadessaan syövän, ja mielellään vielä agressiivisen ja vaikeasti hoidettavan. Saavat kuolla pois ilman että kukaan ajattelee olleensa huono ihminen, koska tuttu / läheinen / sukulainen on tehnyt itsemurhan ja poistunut oman käden kautta. En hirveästi vitsailisi tuolla aiheella, toki jos ei ole koskaan nähnyt vastaavaa niin se voi tuntua naurettavalta idealta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan