Paras ikä kuolla?
Missä iässä haluaisit kuolla eli mikä sinusta olisi "paras" ikä kuolla? Itse olen vähän alle 30 ja toivon olevani kuollessani 42. Siihen mennessä uskon kokeneeni kaiken.
Kommentit (29)
Jossain 30v paikkeilla. Siihen mennessä kaikki kokemisen arvoinen on koettu ja muutenkin elämä on pelkkää alamäkeä
Eiköhän se ’sopiva ikä’ teilläkin nouse sitä mukaa kun vanhenette.
Syötin super-tietokoneeni ohjelmaan tehtävän: "Paras ikä kuolla?"........ Sain vastaukseksi 42!
Abortissa. Maailma on julma paikka, onnekas on jos ei tarvitse sitä nähdä.
Taitaa olla 40. Kaikki on nähty ja tehty jo, itse asiassa jo kymmenisen vuotta sitten. Mikään ei enää yllätä. 40 on siis hyvä ikä ainakin itselle kuolla.
Mä oon nyt 28, eli samassa iässä kuin eräs dj, tuottaja oli kun menehtyi. Oon miettinyt myös itsemurhaa..
Ennen lasten saantia tai sitten kun lapset tarpeeksi vanhoja pärjätäkseen itse.
Olen nyt 51v ja tuntuu, että paljon on vielä koettavaa edessä päin. Terveyskin hyvä. En tiedä, ehkä sitä satavuotiaaksi vois elellä? Riippuu tietysti kunnosta, jos tulee joku ikävä parantumaton sairaus, niin ehkä silloin elämänhalu hiipuisi jo aiemmin.
Joku 125v Haluaisin saavuttaa edes simpukan nuoruuden päättymis iän.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ’sopiva ikä’ teilläkin nouse sitä mukaa kun vanhenette.
Itse asiassa juuri päinvastoin
Tän palstan sais TODELLAKIN lopettaa. Hullummaksi vaan sakki menee.
Ei sillä iällä ole väliä, kunhan ei jää mitään jännää kesken.
Miten niin 40 vuotta? Eihän tässä ole ehditty edes lapsia tekemään. Joskus 70 jälkeen voisi olla hyvä ikä, ja jos muisti menee nii ehkä jo aiemmin. Tai hyvässä lääkityksessä dementikolla voisi olla ihan mukavaa kun joka päivä saa kokea kaikkea uutta. Kakat housuissa vaan hihittelee.
En tiedä. Olen toivonut olevani kuollut jo lähes 25 vuotta. Välillä ollut parempia aikoja. Liittyy jotenkin raudan ja mineraalien puutteeseen, koska pystyn sitä kontrolloimaan välillä. Huonolla ruokavaliolla oireet palaavat ja kamalat pms oireet.