Miksi naiset pitävät pitkistä naisista?
Mistä mahtaa johtua, että moni nainen haluaisi olla pidempi kuin on? Ihailevat pitkiä naisia tosin kuin miehet, jotka useimmiten viehättyvät pienistä ja siroista naisista?
Kommentit (72)
En tiedä. Jotkut sanovat että pitkät naiset ovat näyttäviä, mutta minusta nainen voi olla näyttävä pituudesta riippumatta.
Naisten keskuudessa pituusasia on iso juttu ja pitäisi olla pitkä. Miehet taas ei tunnu välittävän onko nainen pitkä vai pätkä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ihaile pitkiä naisia, mutta haluaisin silti olla pidempi kuin olen. Ihan vaan siks että tykkään olla pitkä. Tosin vaatteita olis varmaan vaikeampi löytää pidempänä.
N 176cm
Miksi?
Höpsis. Itse olen 166cm ja haluaisin ehdottomasti olla paljon lyhyempi, vaikka mulla on 2 metrinen poikaystävä. Olisin mielelläni vaikka 155cm.
No,käytännön syistä olisi mukavampi olla pidempi. Olen 159 cm ja ikkunanverhojen ripustus kattolistan maalaus, jatkuva hyllyille kurkottelu on jokseenkin ärsyttävää. Ja varsinkin kun mies nostelee kaikki tavarat ylimmille hyllyille,ja nimenomaan sellaiset tavarat mitä tarvitsen päivittäin.
Niin, missit ja mallithan eivät ole koskaan oikein kiinnostaneet miehiä. ;)
Minä olen pitkä nainen. Yksikään mies ei ole sanonut minulle toivovansa, että olisin lyhyempi. Eivät edes minua selvästi lyhyemmät miehet, joita myös aikoinaan pörräsi ympärilläni. Kyllä ihmisen vetävyys on jossakin ihan muualla kuin pituudessa tai lyhyydessä.
MIkä muuten on tuo "pieni nainen"? Minun silmissäni alle 170-senttinen nainen on pieni, ja 160-senttinen nainen voi olla tosi pulska ja silti on pieni. Miten sinä tämän asian näet?
Kauheaa yleistystä miehet sitä, naiset tätä...
Jos miehet kerran pitävät pienistä naisista, minkähän takia sitten maailmalla niillä miehillä joilla todella on varaa valita, on yleensä kainalossa se pitkä malli? Ja riippumatta miehen omasta pituudesta.
Jalat on kauniimmat pitkinä versioina.
Pitkiä ja lyhyitä naisia yhdistää yksi asia: Kaikki haluavat olla eripituisia kuin mitä nyt ovat
Tykkään olla pitkä ja ihailijoita on riittänyt liiaksi asti, niin miehissä kuin naisissakin.
On kivaa miten vaatteet istuu ja ja näytän sirolta kun raajat on pitkät ja kapeat. Erityisesti pitkät jalat näyttää hyvältä.
Myös käytännön syistä on mukavaa olla pitkä, näkee ja ylettyy paremmin.
Eikö nämä idioo.ttimaiset miksi naiset ja miksi miehet = aloitukset voisi jo lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet kerran pitävät pienistä naisista, minkähän takia sitten maailmalla niillä miehillä joilla todella on varaa valita, on yleensä kainalossa se pitkä malli? Ja riippumatta miehen omasta pituudesta.
No ei kyllä ole :D
Mikseivät miehet äänestä Persuja? Eivätkö he ole yhtään isänmaallisia kuten me naiset?
Vierailija kirjoitti:
Pitkiä ja lyhyitä naisia yhdistää yksi asia: Kaikki haluavat olla eripituisia kuin mitä nyt ovat
Jo tämä ketju todistaa väitteesi vääräksi.
En minä ainakaan pidä. Kaikista törkeimmät, ylimielisimmät ja saamastani huomiosta kateellisimmat akat ovat aina olleet pitkiä naisia. Tosin pari lyhyttä Napoleon kompleksista räksyttäjääkin on tullut vastaan ja ilkeitä keskivartalolihavia keskipituisia 😆
Vierailija kirjoitti:
Minä olen pitkä nainen. Yksikään mies ei ole sanonut minulle toivovansa, että olisin lyhyempi. Eivät edes minua selvästi lyhyemmät miehet, joita myös aikoinaan pörräsi ympärilläni. Kyllä ihmisen vetävyys on jossakin ihan muualla kuin pituudessa tai lyhyydessä.
MIkä muuten on tuo "pieni nainen"? Minun silmissäni alle 170-senttinen nainen on pieni, ja 160-senttinen nainen voi olla tosi pulska ja silti on pieni. Miten sinä tämän asian näet?
Ei tietenään ole. Pitkiä naisia lähestyy miehet, jotka pitävät pitkistä naisista tai joille asialla ei ole merkitystä. Totta sekin, että pitkä ja kaunis saa varmaan enemmän huomiota kuin lyhyt ja ruma.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen asiaa keskiarvo mielessäni. Tottahan 140 senttisestä 150 senttinenkin on pitkä, mutta eihän tässä siitä ole kyse.
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa yleistystä!
Vierailija kirjoitti:
Harvalla on. Ne vain pistävät silmään niinkuin vaikka Bernie Ecclestone kirahvinsa kanssa.
Mä en ihaile pitkiä naisia, mutta haluaisin silti olla pidempi kuin olen. Ihan vaan siks että tykkään olla pitkä. Tosin vaatteita olis varmaan vaikeampi löytää pidempänä.
N 176cm