Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vähän turhan tarkkaa Facebookin kotikaupunkiryhmät joiden aihe on hyvin tiukka?

Vierailija
30.05.2019 |

Sama ylläpito kaikissa ja ohjaa heti napakasti jos joku laittaa väärään ryhmään jotain. Miksei voi vaan olla kaupungin X ryhmä ja sillä sipuli? Nyt on mielipiteille yksi ryhmä, kuville toinen, muisteloille kolmas, tapahtumille ja muille mainoksille neljäs jne. En edes muista kuinka paljon niitä ryhmiä yhteensä oli. Kirppis, seuranhaku? Sitten vielä ovat rajanneet että mihinkään näistä ryhmistä ei ole mitään asiaa ellei ole profiilia oikealla nimellä sekä tunnistettavalla kuvalla. Tuntuu vähän oudolta vai miten teillä muilla vastaavissa kaupunkijutuissa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis jos on kuulunut ryhmään vaikka vuosia ja epähuomiossa menee vaihtamaan profiilikuvansa esim. maisemaan tai lemmikkieläimeen niin heti kehoitetaan vaihtamaan kuva takaisin tai jopa poistetaan ryhmästä ilman erillistä sanomista. 

Vierailija
2/4 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa myös kiittivät ryhmään hakemisesta oikein nimellä. Tyyliin kerran viikossa tuli ylläpidon päivitys "Tervetuloa ryhmään: Pekka Pekkanen, Martta Marttala, Suvi Suvila ja Lassi Lassila!"

En itse ainakaan olisi ikinä halunnut tuollaista huomiota omalla nimelläni ja linkitetyllä profiililla. Nyttemmin tämä tapa taitaa onneksi olla poistunut ja itse liityin niin kauan aikaa sitten ettei tällaista tapaa vielä ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön yp on keksinyt tuosta itselleen "työn"? Asun pienessä kunnassa ja täällä puskaradio ja kirppis ryhmien yp:t on näitä elämän koulun käyneitä. Jossakin vaiheessa olis pitänyt olla omassa profiilissa kotikunta näkyvillä, vaikka itse yp ei ollut selvästikään omalla nimellä eikä omalla naamakuvalla. Koko hänen profiili vaikutti tekaistulta.

Vierailija
4/4 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön yp on keksinyt tuosta itselleen "työn"? Asun pienessä kunnassa ja täällä puskaradio ja kirppis ryhmien yp:t on näitä elämän koulun käyneitä. Jossakin vaiheessa olis pitänyt olla omassa profiilissa kotikunta näkyvillä, vaikka itse yp ei ollut selvästikään omalla nimellä eikä omalla naamakuvalla. Koko hänen profiili vaikutti tekaistulta.

Pääjehuna on vähän tuon typpinen ihminen mutta hän on saanut ylläpitotiimiin muitakin. Ovat nyt kai ottaneet linjaksi tarkistaa kaikki postaukset ennen julkaisua kun muistan jossain vaiheessa kommentteja että työnteko estää ihmisten jatkuvan vahtimisen tai jotain.