Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruokakaupat on suuria marketteja, mutta suurin osa myytävästä "ruuasta" on ihmiselle kelvotonta ravintoa

Vierailija
30.05.2019 |

Ei ole montaa hyllyä, missä on oikeaa ruokaa. No,kuluttajat ostavat sitä, mitä mainostetaan näyttävästi, viis terveydestä. Onhan monen kaupan yhteydessä apteekki, sieltä saa sitten lääkettä huonon ravinnon aiheuttamiin oireisiin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sanottu. Täysin totta.

Vierailija
2/16 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi esimerkiksi helsinkiläiset ei suostu itse kasvattamaan ruokaansa. Siellä on monta puistoa, joista saisi kasvimaita ja sisäpihoilla voisi laiduntaa vaikka lampaita. Olihan se tutkittu juttu (kauppojen tekemä tilasto), että nimenomaan Helsingissä ostetaan prosessoitua keinoruokaa, maalla osataan vielä syödä terveellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä metsästetään ja kasvatetaan kasvikset ja juurekset itse. Maidon saa lähitilalta.

Vierailija
4/16 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihmetellyt miksei kukaan perusta ns. "kunnon-kauppaa" josta saisi vain ns. oikea ruokaa. Ei ei eineksiä, sipsiä, karkkia jne. vaan vihanneksia, lihaa ilman marinadeja, juustoja jne. leipä "oikeaa leipää" ei mitään paahtoleipää jne.

Olisi helppoa kun voisi asioida kaupassa jossa ei olisi mitään ns. "turhaa". Jos joku karkkihylly pakko olla, niin siellä tummaa suklaata ym. ei mitään "supermättö-pusseja"

Vierailija
5/16 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihmetellyt miksei kukaan perusta ns. "kunnon-kauppaa" josta saisi vain ns. oikea ruokaa. Ei ei eineksiä, sipsiä, karkkia jne. vaan vihanneksia, lihaa ilman marinadeja, juustoja jne. leipä "oikeaa leipää" ei mitään paahtoleipää jne.

Olisi helppoa kun voisi asioida kaupassa jossa ei olisi mitään ns. "turhaa". Jos joku karkkihylly pakko olla, niin siellä tummaa suklaata ym. ei mitään "supermättö-pusseja"

Ei sellainen menesty, suurin osa kuluttajista haluaa nimenomaan keinotekoista ruokaa.

Vierailija
6/16 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ole montaa hyllyä, missä on oikeaa ruokaa. No,kuluttajat ostavat sitä, mitä mainostetaan näyttävästi, viis terveydestä. Onhan monen kaupan yhteydessä apteekki, sieltä saa sitten lääkettä huonon ravinnon aiheuttamiin oireisiin."

Oletko joku Zinzinon käärmeöljyjä kauppaava tunkki vai mitä haet tuolla sekoilullasi?

Mainitsepa nyt aluksi tarkkaan ottaen mitä tarkoitat niin alamme osoittamaan väitteitäsi vääriksi. Sopiiko?

Tyyliin yksilöity tuote ja pakkauskoko ja mikä siinä on vikana.

Vierailija
7/16 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla olis edes noihin varaa... einekset on halvempia...

Vierailija
8/16 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kolmeen vuoteen käynyt isoissa marketeissa. En koe mielekkääksi käyttää aikaani niissä, kun tarvitsemani elintarvikkeet on ripoteltu pitkin hehtaarihallia. Markettiostokseni tilaan kerran viikossa kotiinkuljetuksella Cittarista, muutoin käyn pienessä K-Marketissa sekä toreilla ja kauppahalleissa. Tarvitsen oikeastaan vain hevi-osaston, liha - ja kalatiskin sekä kananmunia. Joskus ostan juustoja sekä maustamatonta jugurttia tai rahkaa. Kahvia, oliiviöljyä ja mausteita.

Vierailija
9/16 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Et siis ole koskaan kuullut kauppahalleista tai -toreista? Ok.

Vierailija
10/16 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakottaako kukaan sinua ostamaan niitä "huonoja ruokia" sieltä kaupasta? Ei taida pakottaa. Joten miksi märmätät täällä asiasta?

Ihmiset saa syödä vaikka rotanmyrkkyä mun puolesta. Mitä se mua liikuttaa. Tehkööt mitä haluavat.

Vierailija
11/16 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bulkkitavara määrää hintatason ja kotimaisella vaikea kilpailla laadulla vastaan.

Lihatkin alkaa olla jo teurastettu eu:n alueella eli ties missä itäblokissa mikä niin hyvältä näyttäisi pakkauksessa jolla pidetään tarjoustuotetta yllä.

Vierailija
12/16 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihmiselle kelvollista, jos elimistö muuttaa sen ruskeaksi ja suht kiinteään muotoon.

Piste.

Vierailija
13/16 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihmiselle kelvollista, jos elimistö muuttaa sen ruskeaksi ja suht kiinteään muotoon.

Piste.

Suolistosairauksien määrästä huomaa, että melko kelvotonta on.

Vierailija
14/16 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakottaako kukaan sinua ostamaan niitä "huonoja ruokia" sieltä kaupasta? Ei taida pakottaa. Joten miksi märmätät täällä asiasta?

Ihmiset saa syödä vaikka rotanmyrkkyä mun puolesta. Mitä se mua liikuttaa. Tehkööt mitä haluavat.

Jokainen syököön ihan mitä haluaa, mutta turha sitten mennä lääkäriin vinkumaan sairauksia.

Vierailija
15/16 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla olis edes noihin varaa... einekset on halvempia...

214e jää kuussa sairauspäivärahasta...

Vierailija
16/16 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latasin puhelimeeni k-marketin sovelluksen ja kah kun siellähän alkoi tulemaan etutarjouksia? Jännästi vaan ne etutuotteet on useimmiten jotain pizzoja, suklaakeksejä ja muuta roskamättöä. Yrittääkö k-market kannustaa ihmisiä ryhtymään plösöiksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi