Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka nuori nainen enää nykypäivänä haluaa parisuhteen?

Vierailija
30.05.2019 |

Vielä pari vuotta sitten ystävien ja perheen painostuksesta oli sellainen olo että " joo, kai se poikaystävä on pakko hommata" mutta nyt vaan tuntuu siltä että en haluaisi koskaan seurustella koska en hyödy siitä mitenkään?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En hyödy siitä mitään". En minä parisuhteen aloitettuani kyllä mitään hyötyjä punninnut, olin vain rakastunut mieheen joka vaikutti tasapainoiselta ja hyvältä kumppanilta. Järkyttävä ajatusmaailma sulla

Öö, anteeksi mitä? Jos joku ei koe että parisuhteella olisi yleensäkään mitään annettavaa heille niin eivät he silloin halua siihen ryhtyä eli eivät koe siitä olevan hyötyä. Tuskin sinäkään olisit ryhtynyt suhteeseen ollenkaan jos et kokisi saavasi kumppanuudesta jotain positiivista itsellesi.

Vierailija
82/83 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan siitä rakkautta ja kumppanuutta.. seksi myös erilaista oman kumppanin kanssa kuin irtoseksi.

Ei miehet rakasta.

Miehet on ainoita jotka rakastaa.

Miehet ovat niitä aitoja romantikkoja, joka kuitenkin esittää realisteja.

Naiset ovat niitä aitoja realisteja, jotka vain esittää romantikkoja.

Mites tää miesten rakastaminen esiintyy? Kun nainen ei sitä tunnista rakkaudeksi?Jos sillä on joku eri määritelmä niin olis kiva kuulla?

Mies joka rakastaa haluaa mm. suojella, elättää ja kuuluttaa rakkauttaan naistaan kohtaan (eli siis tekemällä selväksi että kyseinen nainen on hänen tms.).

Näin ainakin erään miehen kirjoittaman kirjan mukaan miehet osoittaa rakkautta.

-eri

Niinhän se on, mutta suominaisen mielestä se on sortamista ja alistamista.

Miksi monet miehet täälläkin sitten valittaa etteivät halua toimia lompakkona ja valitetaan kun naiset haluaa miehen joka on töissä?

Koska he eivät ole aidosti sitoutuvaa tyyppiä, ja se taas johtuu irtoseksiä ihannoivasta kulttuurista.

Eli mieheltä saa vaatia elätystä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että sinkkuus on kohtalonk, vaikka olen vielä 24-vuotias. Kaikki on kiusaamisen syytä, minkä takia eristäydyin, en luota helposti ihmisiin enkä keksi mitään puhuttavaa. Kuka nyt lähes autistisista naista haluaisi parisuhteeseen nykyisen yhteiskunnan arvostaessa liiallista sosiaalisuutta ja minä vain vittuunnun kaiken maailman hölöttäjistä, jolloin pitää mennä lataamaan akkuja.

Seksikokemuksia olen hankkinut itse ja nekin sillä ehdolla, että ehkäisyn käytön tulee olla kunnossa eikä minua saa käyttämään e-pillereitä tai ehkäisykapselia mistään hinnasta. Sad but true.