Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tehdä nainen onnelliseksi

Vierailija
30.05.2019 |

En osaa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä reseptiä ei ole.

Kaikista paras on kun tunnet itsesi ja tiedät millaista elämää itse haluat elää. Silloin löydät omanlaisesi kumppanin jossa molemmille on elämässä tilaa ja olla onnellinen.

Vierailija
2/26 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurittamalla sitä ja ottamalla johtovastuu "ns. Miehen paikka" itselle. Tämä ei sitten tarkoita lyömistä tai huori ttelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan naisesta.

Vierailija
4/26 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin onnellinen kun mies josta itse olen kiinnostunut haluaisi ja arvostaisi mua ja näyttäisi sen kaikessa mitä tekee. Mut vaatii sen, että haluan tuon miehen. Kenen tahansa haluaminen ja arvostaminen ei mua innosta.

Onko naisesi kiinnostunut sinusta? Et voi tehdä onnelliseksi jos ei ole tai on hyvin onneton itsekseen muuten.

Vierailija
5/26 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää mikä on ongelma?

Miksi sun pitäisi tehdä nainen onnelliseksi?

Kenen nainen ja millä tavalla onnelliseksi?

Vierailija
6/26 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolee ja jättää suuren perinnön.

Vierailija
7/26 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon ei ole yhtä opasta tai neuvoa, koska naisia on monenlaisia.

Yhteistä toiveissa on kai se, että olet oma itsesi, älykäs, hauska, pidät häntä arvossa ja olet hellä.

Vierailija
8/26 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmissa suhteissani minut on tehnyt onnelliseksi kokemus siitä, että miestä kiinnostaa asiani ja ajatukseni (kuten minua kiinnostaa hänen) ja että meillä on hyvä keskusteluyhteys. Puhuminen on usein tärkeää naisille, tärkeämpää kuin miehille. Tämä voisi olla hyvä vinkki miehille. Ei sen aina tarvitse olla supersyvällistä tai ongelmien ruotimista, vaan ihan arjen asioista juttelu on tärkeää. Se että vietetään aikaa yhdessä ja jaetaan ajatuksia. Se tuo naiselle kokemuksen, että miestä kiinnostaa ja että nainen on tuon ajankäytön arvoinen.

Fyysinen läheisyys rakastamaltaan ihmiseltä tekee myös onnelliseksi. Halaa joka päivä, silitä selkää jne. On myös kivaa, jos mies pystyy läheisyyteen ilman että se johtaa aina seksiin. Naiset eivät tyypillisesti tykkää siitä tunteesta, että mies haluaa koskettaa heitä vain seksiä saadakseen. Itse ainakin huomaan sen, että jos mies päivän mittaan halailee ja silittelee "ilman taka-ajatuksia", niin iltaan mennessä olen tullut siitä niin hyvälle ja rentoutuneelle tuulelle, että monesti teen itse aloitteen seksiin. Seksiin painostamaton läheisyys lisää naisen seksihaluja! Monelle miehelle olisi hyvin tarpeellista tajuta tämä.

Viimeisenä juttuna vielä kotitöiden tasapuolinen jakaminen (jos siis asutte yhdessä). Kotitöiden alle uupuminen vähentää monen naisen onnellisuutta ja katkeroittaa omaa kumppania kohtaan.

Ihanaa on, että sinua kiinnostaa naisesi onnellisuus ja haluat tehdä jotain sen eteen! Hyvä sinä ap :)

Vierailija
9/26 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mission impossible.

Vierailija
10/26 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannat vastuuta elämästä ja itsestäsi on lähtlkohta, ettei naisen tarvitse olla aikuinen suhteessa.

Opettelet mistä nainen pitää, kuuntelet, et kohtele naista esineenä tai omien tarpeidesi tyydyttäjänä. Et riitele, ole väkivaltainen tai käytä päihteitä.

Et lausu negatiivisia asioita naisen ulkonäöstä. Kiinnität huomiota omaan ulkonäköön ja hygieniaan. Osaat hyvät käytöstavat.

Vierailija
11/26 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyviä pointteja tullut. Kunpa mahdollisimman moni mies eksyisi lukemaan tämän ketjun. Viesteissä nro 13 ja 15 voin naisena allekirjoittaa jokaisen sanan.

Vierailija
12/26 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet päsmäri ja manipuloija, hienovarainenkin, se johtaa vain huonoon suuntaan.

Laadukkaassa suhteessa kaveri/ kumppani tukee toista kasvamaan parhaaksi mahdolliseksi versioksi itsestään. Tuo edellyttää pyrkimystä terveen itsetunnon suuntaan.

Ollaan heikkoja ja vahvoja vuorotellen, eikä niin että toisen tehtävä on yksipuolisesti tehdä toinen onnelliseksi. Voit aloittaa siitä että vahvistat omaa itsetuntoasi.

Vierailija
13/26 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna rahaa

Vierailija
14/26 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan leikilläkään puhuta toiselle alistavaan sävyyn.

Vierailija
15/26 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, voisitko kuvailla tarkemmin tilannettanne. Vai kyseletkö tulevaisuuden tyttöystävän varalle?

Vierailija
16/26 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ruokaa, tiskaa astiat ja sen jälkeen nuole pillua puoli tuntia.

Toimii aina.

Vierailija
17/26 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap vielä täällä? Mitä ajattelet kommenteista?

Vierailija
18/26 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/26 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, voisitko kuvailla tarkemmin tilannettanne. Vai kyseletkö tulevaisuuden tyttöystävän varalle?

Kaverin puolesta kyselen.

Vierailija
20/26 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon ei ole yhtä opasta tai neuvoa, koska naisia on monenlaisia.

Yhteistä toiveissa on kai se, että olet oma itsesi, älykäs, hauska, pidät häntä arvossa ja olet hellä.

Tässä on kiteytetty hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän