Maksulliset imee paljaana. Eikö SP-taudit tartu myös sitä kautta?
Puhumattakaan siitä että joutuu maistamaan ties mitä eritteitä.
Kommentit (13)
Lisämaksusta slaavittaret imee paljaalla. Katsovat toki ensin tarkasti peniksen päältäpäin, ettei ole esim visvasyylää tai muita epämääräisiä paukamia slerssi täynnä.
Kyllä osa taudeista tarttuu suunkin kautta. Itsellä heillä varmaan suurempi riski on, mutta jos asiakkaita on useita päivässä niin kuvittelisin miestenkin olevan tautivaarassa.
Baarista mukaan otetut siviilit imevät kaikki paljaalla, monet myös antavat panna paljalla ja ihan ilmaiseksi. ja nämä ovat siis niitä tavallisia eronneita naisia ja yh-äitejä. Näitä on tullut koettua elämäni aikana kymmeniä, kumma kyllä minulla ei ole koskaan ollut yhtään sukupuolitautia. Noin puolen vuoden välein käyn testeissä.
Se että nainen ei välitä onko kumi vai ei niin luulisi miestä kiinnostavan. Jos käyt puolen vuoden välein testeissä niin kerkeäähän siinä tautia levittää. Vai onko siinä jännitystä elämään et millon napsahtaa joku tauti (esim herpes, jota kannat lopun ikääsi) tai vaikkapa elarit.
Anteeksi piti käydä välillä vessassa oksentamassa kun luki näistä paljaalla kaikkia panevista!
Kurkkysyöpä on levinnyt juuri voimakkaasti. Niinhän se Michael Douglaslin sai syövän kun niin innokkaasti nuoleskeli.
Vierailija kirjoitti:
Lisämaksusta slaavittaret imee paljaalla. Katsovat toki ensin tarkasti peniksen päältäpäin, ettei ole esim visvasyylää tai muita epämääräisiä paukamia slerssi täynnä.
Nielevätkö?
Mikä juttu tuo hysteerinen suu-/kurkkusyöpä nyt on, jota täytyy kaikkiin ketjuihin tunkea? Tässä ketjussa puhuttiin miehen imemisestä paljaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nielevätkö?
Ehkä jotkut jostain summasta. En mä tiedä.
Seksitaudot tarttuu myös suuhun ja ovat usein vielä oireettomiakin tai muuten jäävät hoitamatta. Riski saada tartunta on kummallakin osapuolella ihan yhtä suuri.
Öö.. Jos ap et tällasia sp tautien tarttumista tiedä niin oisko aika palata sinne peruskoulun ala asteelle
Niillä huorilla on jo kaikki taudit. Toki siinä asiakaskin saa helposti herpeksen.
Olen luullut, että he nimenomaan ei ime paljaana?