Tekeekö myös sinun joskus hylätä lapsesi Stockmannille?
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/700973de-7adf-4de1-948e-fe294fc77f19
Ei se haittaa, niin meitä kaikkia.
Kommentit (9)
sentää jätti turvallisen paikkaan eikä esim metsään
Ei tee. Olen ihan tietoisesti hankkinut jälkikasvua, joten osaan kantaa vastuuni.
Perus wt-meininkiä. Hankitaan vauva kun ne ovat niin suloisia. Sitten loppuukin mielenkiinto ja annetaan homma muiden vastuulle. Ihan kuin muutkin asiat elämässä.
Äkikseltään kuulostaa aika hirveältä teolta, mutta toisaalta tuo on voinut olla lapsellekin suuri helpotus päästä irti tuollaisesta äidistä ja elämäntilanteesta. Kaikkea hyvää lapselle!
Ei tarkoituksella, mutta kerran tytär on unohtunut minulta kuntosalin lapsiparkkiin vaikka rakas onkin. Tajusin vasta kotona.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarkoituksella, mutta kerran tytär on unohtunut minulta kuntosalin lapsiparkkiin vaikka rakas onkin. Tajusin vasta kotona.
:D monta päivää se siellä ehti olla?
Vierailija kirjoitti:
Meiltä meinasi unohtua stokkalle kun me vanhemmat molemmat luulimme että toisella on taapero mukanaan. Ei hän kauaa ehtinyt yksikseen olla, muutamia minuutteja vain.
Kaverilta jäi vauva kauppaan hormonihöyryissään.
Vierailija kirjoitti:
Ei tee. Olen ihan tietoisesti hankkinut jälkikasvua, joten osaan kantaa vastuuni.
Vaikea uskoa että normaali vanhempi hylkää lapsensa, kuka tahansa voi menettää järkensä vaikka kuinka vastuuntuntoinen olisi.
Kamalaa. Muistan lapsuudesta kun olin vanhempien kanssa ostoksilla ja minut jätettiin johonkin Prisman leikkihuoneeseen. Jonkun aikaa oli kiva leikkiä mutta sitten iski paniikki siitä että vanhemmat olivat unohtaneet minut ja menneet jo kotiin. Se oli pahimpia pelkoja lapsena, tulla hävitetyksi ostoskeskukseen tms. Onneksi niin ei ikinä käynyt vaan vanhemmat aina lopulta tulivat hakemaan.