Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kuukausi oli kun irrottauduit impeydestäsi?

Vierailija
30.05.2019 |

Tai poikuudestasi. Mietin että onko kesällä ja festareilla ja lomilla vaikutusta asiaan. Kerro vuosiluku, jos muistat :D

Mikä kuukausi oli kun irrottauduit impeydestäsi?

Vaihtoehdot

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokakuu 1989 poikaystävän kanssa Paimion kansanopiston asuntolassa.

Vierailija
2/14 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuu 2013

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan, kesäkuu 2012

Vierailija
4/14 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä yhtään muista! 😳

Vierailija
5/14 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukokuu 2013, lehdet olivat juuri puhkeamassa puihin ja ilma oli ihanan lämmin :) Sen miehen nimeä en enää muista.

Vierailija
6/14 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuu 1986, juhannuksena. Siitä alkoi kahden vuoden suhde.

Vierailija
7/14 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan varma. Täytin 18 helmikuussa ja lähdettiin baariin. Jatkoilla joku 20 v tyypin kanssa kyllä kopeloitiin toisiamme vessassa, muttei onnistunut, ei siis uponnut kunnolla sisään... Toinen tilaisuus päästä neitsyydestä tuli maaliskuussa ja se onnistui jo vähän paremmin, huhtikuussa en ainakaan ollut enää neitsyt, mutten ole varma milloin tarkalleen sen neitsyyden menetin.....

Bonusfaktana olin ollut huolissani "olenko normaali" kun en ollut saanut esim. tamponia sisään. Pohdin onkohan mulla sitä reikää ollenkaan. Vein siis itseltäni neitsyyden jo ennen noita kohelluksia perunamuusinsurvimella (siis sen varrella), sattui, mutten tiedä tuliko immenkalvon venytyksestä verta kun oli menkat samaan aikaan.

Huh, sainpa tuon sydämeltä...

N25, onnellisesti naimisissa

Vierailija
8/14 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ihan varma. Täytin 18 helmikuussa ja lähdettiin baariin. Jatkoilla joku 20 v tyypin kanssa kyllä kopeloitiin toisiamme vessassa, muttei onnistunut, ei siis uponnut kunnolla sisään... Toinen tilaisuus päästä neitsyydestä tuli maaliskuussa ja se onnistui jo vähän paremmin, huhtikuussa en ainakaan ollut enää neitsyt, mutten ole varma milloin tarkalleen sen neitsyyden menetin.....

Bonusfaktana olin ollut huolissani "olenko normaali" kun en ollut saanut esim. tamponia sisään. Pohdin onkohan mulla sitä reikää ollenkaan. Vein siis itseltäni neitsyyden jo ennen noita kohelluksia perunamuusinsurvimella (siis sen varrella), sattui, mutten tiedä tuliko immenkalvon venytyksestä verta kun oli menkat samaan aikaan.

Huh, sainpa tuon sydämeltä...

N25, onnellisesti naimisissa

Menkathan kyllä jo todistaa, että omaa sen reiän... Äo:ni on muuten 136, että näin melko älykkäänä voin todistaa, ettei äo mittaa älykkyyttä kovin kattavasti...

Vierailija
9/14 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole koskaan ”irrottautunut” yhtään mistään. En ole myöskään ”menettänyt” mitään, vaan sain uuden kokemuksen. :p

Minulla oli ensimmäistä kertaa seksiä erään toisen henkilön kanssa muistaakseni marraskuussa 2011.

N27

Vierailija
10/14 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman miehen kanssa hääyönä 11.11.2011.

Vierailija
11/14 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/14 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvulla, en muista vuottakaan, saati kuukautta. Nuolin pillua jo kauan ennen panoa, runkattiin myös ja neito otti suihin ja hyvin. Ooteltiin, että tyttö täyttää 16, mutta pantiin ennen sitä. 17-vuotiaana sai pillerit ja siitä se taivas aukeni.

Vierailija
13/14 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä en muista

Vierailija
14/14 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulujen päättymisen viikonloppu 1976. Tyttöystävän kotona sain vähän yllättäenkin ensi kertaa nähdä hänet ihan alasti , sitten seksiä ensi kertaa hänen sängyssään. Seksikäs vaalea, sopivan muodokas nainen.Olimme lähetyssaarnaajassa tietenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä