Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuure Boeliusta ei haluta kesätapahtumaan

Vierailija
30.05.2019 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cb6ddf0d-b9c7-40ee-a7db-83faa4b90b36

"– Minulla ei ole mitään Tuurea vastaan, mutta kaupungin päättäjänä toivon Suomen suven avauksen olevan tapahtuma, jonka sisältö laulujen sanoineen ja merkityksineen tukee 6–12-vuotiaiden lapsuutta. Toivoisin tätä siitä syystä, että tapahtuma sopisi aidosti mahdollisimman monelle perheelle, hän jatkaa."

Että mua ärsyttää toi uskovien tekopyhyys: "minulla ei ole mitään sinua vastaan, mutta en halua sinua paikalle".

Kommentit (182)

Vierailija
101/182 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä keskustelusta saa sellaisen kuvan, että sinne tapahtumaan ollaan jotain aikuisviihdetähteä hommaamassa.

Tiesittekös, että joskus muinoin lapset saattoi sattumalta nähdä peiton heilumista ihan livenä kotioloissa kun perheet asuivat pienemmin ja isommatkin muksut nukkui samassa huoneessa vanhempien kanssa?

Mutta vasta kristinuskon myötä keksittiin, että lapsi traumatisoittuu loppuiäkseen parista pikkutuhmasta lauseesta.

Jos sinäkin lukisit jotain joskus, niin tietäisit että katolisen uskonnonkin aikakaudella keskiajalla pantiin niin että tyrät ryskyi ja lapset nukkuivat usein samassa sängyssä vanhempiensa kanssa. Kristinuskon myötä tuli säännös ettei seksiä saanut harrastaa päivällä, kaiketi säädyllisyyden takia. 

Vierailija
102/182 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä keskustelusta saa sellaisen kuvan, että sinne tapahtumaan ollaan jotain aikuisviihdetähteä hommaamassa.

Tiesittekös, että joskus muinoin lapset saattoi sattumalta nähdä peiton heilumista ihan livenä kotioloissa kun perheet asuivat pienemmin ja isommatkin muksut nukkui samassa huoneessa vanhempien kanssa?

Mutta vasta kristinuskon myötä keksittiin, että lapsi traumatisoittuu loppuiäkseen parista pikkutuhmasta lauseesta.

Jos sinäkin lukisit jotain joskus, niin tietäisit että katolisen uskonnonkin aikakaudella keskiajalla pantiin niin että tyrät ryskyi ja lapset nukkuivat usein samassa sängyssä vanhempiensa kanssa. Kristinuskon myötä tuli säännös ettei seksiä saanut harrastaa päivällä, kaiketi säädyllisyyden takia. 

Onkos tuon historiikin kirjoittanut se iltalehtiin pi1llujuttuja kirjoitteleva p1llustaan kipeä toimittaja? Kuulostaa ainakin siltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/182 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

normi somehomppeli. sitten 10 vuoden päästä kertoo että voi kun tyhmä olikaan ja tajusi myähemmin että kaikki oli vain seuraajien laskemista.

Ja tod näk asuu 30vuotiaan pienessä talossa kahden lapsen ja vaimon kan+ farmarivolvo.

Vierailija
104/182 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

normi somehomppeli. sitten 10 vuoden päästä kertoo että voi kun tyhmä olikaan ja tajusi myähemmin että kaikki oli vain seuraajien laskemista.

Ja tod näk asuu 30vuotiaan pienessä talossa kahden lapsen ja vaimon kan+ farmarivolvo.

10v päästä hän on YLEssä hyväpalkkaisessa johtajavirassa.

Eikä kukaan muistele enää sitä huumeiden käytön paljastumista.

Vierailija
105/182 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo on tehnyt itsestään ja homoudestaan vitsin? Parodioiko se siis homoutta vai miksi sen olemuksessa on ihan kaikki homouteen liitetyt kliseet ja maneerit?

Miksi homo ei voi olla aidosti oma itsensä? Ilman mitään roolia.

Vierailija
106/182 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei Tuure sovi tuonne. Ei siksi, että on homo, vaan siksi ettei osaa laulaa.

Vierailija
107/182 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä videolla oikeasti kukaan ketään pane, selvää esitystä ja pelleilyä vaan. :D

Vierailija
108/182 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkien paikka ole kaikkialla ja se on kyllä ihan okei.

Vierailija
109/182 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä toivon, että vouhottaisitte yhtä suureen ääneen sellaisista asioista, joilla oikeasti on jotain suurempaa merkitystä lastemme elämään. Vaikka ilmastonmuutoksesta näin aluksi.

😀😁😀Älä kuule toivo liikaa.

Huvittaa, kun joitakin on oksettanut se video. Itse jouduin etsimään sen, kun halusin katsoa. Eli ei se vahingossa silmille tupsahda. Toiseksi katsoin sen olevan pelleilyä housut jalassa. Oletin olevani väärässä, koska kohu on niin suuri. Noita nylkytyksiä näkee joka paikassa. MM-juhlissa joku nylkytti jääkiekkomailaa kaiken kansan keskellä.

Laulujen sanoista en tiedä. Ainakaan Jätkäjätkä Villessä ei lauleta seksistä. Sitä paitsi se on naisen tekemä biisi, mikäli oikein olen ymmärtänyt.

Vierailija
110/182 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö tätä Tuurea siis kohdella jotenkin eri tavalla, koska hän on homo? Eihän tuolla esiinny kaikki muutkaan artistit/julkkikset/tubettajat mitä suomesta löytyy mutta se, ettei just tätä haluta esiintymään on siis jotenkin ongelma?

Vierailija
111/182 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Video todistaa Tuuren saattavan alkaa esittää panemista julkisella paikalla.

Vierailija
112/182 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä videolla oikeasti kukaan ketään pane, selvää esitystä ja pelleilyä vaan. :D

Meinaat siis, että se on jotenkin parempi asia? Sehän on p*nemistakin nolompaa ja lapsellisempaa ja kertoo ihan kaiken esittäjästä ja pelleilijästä.

Vierailija
113/182 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mä olen nähnyt Tuuren livenä ja se musiikki ei todellakaan ole lapsille sopivaa. Pikkutuhmaa vihjailua, ei muuta.

Vierailija
114/182 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten oli mukana lasten tapahtumassa, jonka pääesiintyjä oli Mikael Gabriel. Onko hän hyvä esimerkki lapsille? Eipä siitä mitään kohua tullut.

Vierailija
115/182 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä toivon, että vouhottaisitte yhtä suureen ääneen sellaisista asioista, joilla oikeasti on jotain suurempaa merkitystä lastemme elämään. Vaikka ilmastonmuutoksesta näin aluksi.

Huvittaa, kun joitakin on oksettanut se video. Itse jouduin etsimään sen, kun halusin katsoa. Eli ei se vahingossa silmille tupsahda. Toiseksi katsoin sen olevan pelleilyä housut jalassa. Oletin olevani väärässä, koska kohu on niin suuri. Noita nylkytyksiä näkee joka paikassa. MM-juhlissa joku nylkytti jääkiekkomailaa kaiken kansan keskellä.

Laulujen sanoista en tiedä. Ainakaan Jätkäjätkä Villessä ei lauleta seksistä. Sitä paitsi se on naisen tekemä biisi, mikäli oikein olen ymmärtänyt.

Etkä tiedä kyllä paljon mistään muustakaan. Sun maailmassasi naiset ei siis harrasta seksiä tai pane vai mitä vttua sä nyt oikein yrität sanoa?

Vierailija
116/182 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä on postailtu myös ihan AV:lle, joten ei ole tarvinnut etsiä.

Vierailija
117/182 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkä tiedä kyllä paljon mistään muustakaan. Sun maailmassasi naiset ei siis harrasta seksiä tai pane vai mitä vttua sä nyt oikein yrität sanoa?

Jos naiset panee niin oikeuttaako se kuivanylkyttämään ketä tai mitä tahansa ko.oletuksen perusteella vai mitä tarkoitat?

Vierailija
118/182 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta sitten oli mukana lasten tapahtumassa, jonka pääesiintyjä oli Mikael Gabriel. Onko hän hyvä esimerkki lapsille? Eipä siitä mitään kohua tullut.

Tällä lasten seksipesulla yritetään ehkäistä metoota ja feminismiä.

Vierailija
119/182 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole toivottu henkilö johonkin tpaahtumaan niin onko sinne pakko tunkea tai toisen vinkua aiheesta?

Tuskin sinne halutaan Mayhemia tai Gaahlia kertomaan Saatanasta kirkon palaessa taustalla ja ihmisten roikkuessa ristillä.

Vierailija
120/182 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elkeet kun kunnon diivalla konsanaan. Röyhkeä, hävytön ja tulossa hyvää vauhtia myös säädyttömäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi