Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuure Boeliusta ei haluta kesätapahtumaan

Vierailija
30.05.2019 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cb6ddf0d-b9c7-40ee-a7db-83faa4b90b36

"– Minulla ei ole mitään Tuurea vastaan, mutta kaupungin päättäjänä toivon Suomen suven avauksen olevan tapahtuma, jonka sisältö laulujen sanoineen ja merkityksineen tukee 6–12-vuotiaiden lapsuutta. Toivoisin tätä siitä syystä, että tapahtuma sopisi aidosti mahdollisimman monelle perheelle, hän jatkaa."

Että mua ärsyttää toi uskovien tekopyhyys: "minulla ei ole mitään sinua vastaan, mutta en halua sinua paikalle".

Kommentit (182)

Vierailija
181/182 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kuus kertaa tuolla laulamassa 90-luvulla. Pari viimeistä kertaa alkoivat todellakin olla hirveetä pakkopullaa. Ois ollut tosi paljon kivempaa, jos siellä ois ollut joku hyvä esiintyjä mukana. Ei, en sano, että fanittaisin Tuurea (en oo kuullut häneltä yhtäkään biisiä), mutta aika moni tuntemani alakouluikäinen lapsi fanittaa ja on aivan täpinöissään menossa laulamaan tänään. Tietenkään se ei kaikkia miellytä, mutta eipä miellytä koko tapahtuma.

Vierailija
182/182 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ho  mo s tel u tänä vuonna? Korona piti aisan kurissa mutta nyt vois päästee valloilleen vai? Tee se kuitenkin jossain muualla ku Joisuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi