Miesystävän käytös
Hei
Silloin kun olin viineksi vapailla markkinoilla, sitä joko seurusteltiin tai sitten ei.
Nyt alettiin seurustelee, harrastettiin seksiäkin. Sit mies jätti tekstiviestillä. Viikon päästä siitä halusi keskustella. Halusi kuulemma vaan mun huomion. No ajattelin antaa mahdollisuuden vielä. Mutta sitten kuulinkin että vaikka vietetään yhdessä aikaa ja seksiäkin on niin me ei seurustella, ainoastaan tapaillaan. Mitä ihmettä?
Onko jotain muuttunut tossa 14-15vuoden aikana vai onko tämä yksilö jotenkin erikoinen? Mun mielestä sitä joko ollaan yhdessä tai ei olla, ei oo mitään välimuotoa. Paitsi seksisuhde, sellainen taas ei oo mun juttu
Kommentit (11)
Olen kanssasi samaa mieltä. Mikään epämääräinen säätäminen ei voisi vähempää kiinnostaa, joko ollaan yhdessä tai ei. Piste.
Ei tule tuosta paremmaksi muuttumaan. Haluaa sinusta vain seksin, muu yhdessäolo ei kiinnosta.
No jätä tyyppi. Sillä pääset miettimisestä.
Minä syön joka aamu suuren kulhollisen graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni tekee samoin, mutta sekoittaa puuroon palan voita ja ripottelee päälle ruokosokeria.
Kun syö kunnon aamiaisen, seksiasiatkin sujuvat kuin luonnostaan. Ei tarvitse tuolla tavalla sekoilla ja säätää. Hyvä aamiainen on parisuhteen perusta !
No edelleenkin on niin, että JOKO seurustellaan, TAI sitten ei seurustella. On kuitenkin myös toinen vaihtoehto suhteelle: romanssi. Kun romanssissa ei ole intohimoa, sitä kutsutaan eri nimillä, esim. panosuhde; "tapailu" on siitä kauniimpi ilmaisu.
Ei ole mitään selkeää sääntöä siitä, milloin seurustelu alkaa. Se perustuu vain keskinäiseen luottamukseen. Jos suostut seksiin, vaikka suhteen laatu on otettu puheeksi eikä mies halua sitoutua sinuun, hyväksyt automaattisesti romanssin tai hyväksikäytön / itsesi hyväksikäytön.
Ota huomioon, että kun mies ei halua seurustella kanssasi mutta kelpaan seksiin, käyntinne sukupuolitesteissä on melko turha...
Huom. "tapailua" voi olla myös ilman seksiä: kun ei osaa päättää, onko toinen riittävän miellyttävä (jolloin vastaus on ei ole!), tai kun on vielä neitsyt, ja kynnys seksin aloittamiseen on korkea.
Onnellinen pikku untuvakerä kirjoitti:
Minä syön joka aamu suuren kulhollisen graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni tekee samoin, mutta sekoittaa puuroon palan voita ja ripottelee päälle ruokosokeria.
Kun syö kunnon aamiaisen, seksiasiatkin sujuvat kuin luonnostaan. Ei tarvitse tuolla tavalla sekoilla ja säätää. Hyvä aamiainen on parisuhteen perusta !
Ihan vtun väsynyt tää sun ”hauska” läppä. Muistatko itse aina yläpeukuttaa? Ennen huutomerkkiä ei tule välilyöntiä.
Vierailija kirjoitti:
Onnellinen pikku untuvakerä kirjoitti:
Ihan vtun väsynyt tää sun ”hauska” läppä. Muistatko itse aina yläpeukuttaa? Ennen huutomerkkiä ei tule välilyöntiä.
Musta nää graham-kommentit on hienoja, etenkin kun tulevat näihin ketjuihin missä podetaan 'tosi vakavia' aiheita.
Olen itse juuri eronnut, ja ymmärtänyt, että jos jonkun kanssa on HETI alussa 'hankalaa' tai 'vaikeaa' tai 'ei ymmärretä', vastaus on: EI JATKOON.
Kyllä naisetkin osaavat tuon myös. Mies ei kelpaakaan jostain syystä syvällisempään yhdessäoloon, vaan kaivetaan mies esiin vain silloin kun haluttaa seksiä tai ehkä halutaan jotain lahjaa tai muuta kallista. Yököttää tuollaiset naiset.
Hän haluaa vaan sinusta seksiäki. Jos et halua seksisuhdetta, etsi toinen mies.