Teuvo Hakkarainen on tavallinen suomalainen mies
Siksi me tavalliset suomalaiset miehet äänestimme Teuvo Hakkaraisen europarlamenttiin.
Kommentit (53)
Se on kyllä tavallista, ettei mies tajua mitään ja sönköttää omiaan.
Onko muka oikeasti teidän lähipiirissä olevat miehet tuollaisia? Naisia kähmiviä alkoholisteja lukuisilla rikostuomiolla höystettynä.
Ei minulla ainakaan.
tavallinen suomalainen +50-vuotias mies ei seurustele 17-vuotiaan kanssa. Tosin on kyllä sellaisiakin pervoja, jotka pitävät sitä jonkinlaisena ansiona.
Vierailija kirjoitti:
Onko muka oikeasti teidän lähipiirissä olevat miehet tuollaisia? Naisia kähmiviä alkoholisteja lukuisilla rikostuomiolla höystettynä.
Ei minulla ainakaan.
Kyllä minä tiedän moniakin herra Hakkaraisen tyylisiä miehiä. Siksi me tavalliset suomalaiset miehet äänestimme herra Hakkaraista, vaikka emme sitä julkisesti kehtaa tunnustaakaan muille.
Joillakuilla ilmeisesti tavallisuus on niin suuri hyve, ettei esimerkiksi tehtävään soveltuvuus taikka pätevyys merkitse mitään äänestyspäätöksiä tehtäessä. Minulla ei ole mitään tavallisia suomalaisia miehiä vastaan, mutta ei heistä kaikista poliitikoiksi ole, eikä minusta tarvitsekaan olla.
Toivottavasti Hakkaraista äänestäneet tavalliset miehet eivät ole työelämässä esimiesasemassa. Rektytoimisessa pitäisi kuitenkin hakijan pätevyyden ja osaamistasonkin vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Joillakuilla ilmeisesti tavallisuus on niin suuri hyve, ettei esimerkiksi tehtävään soveltuvuus taikka pätevyys merkitse mitään äänestyspäätöksiä tehtäessä. Minulla ei ole mitään tavallisia suomalaisia miehiä vastaan, mutta ei heistä kaikista poliitikoiksi ole, eikä minusta tarvitsekaan olla.
Toivottavasti Hakkaraista äänestäneet tavalliset miehet eivät ole työelämässä esimiesasemassa. Rektytoimisessa pitäisi kuitenkin hakijan pätevyyden ja osaamistasonkin vaikuttaa.
Ihmiset äänestävät kaltaisiaan. Jos nyt ei sattuneesta syystä voi itseään äänestää, niin sitten otetaan jostakusta ne piirteet, joihin samaistuu. Ei tämä mitään rakettitiedettä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset äänestävät kaltaisiaan. Jos nyt ei sattuneesta syystä voi itseään äänestää, niin sitten otetaan jostakusta ne piirteet, joihin samaistuu. Ei tämä mitään rakettitiedettä ole.
En minä haluaisi itseäni korkeaan poliittiseen virkaan. Löytyy paljon parempia ihmisiä hoitamaan niitä hommia. Toki haluan antaa ääneni ihmiselle joka kannattaa samoja asioita kuin itsekin.
Ihan samalla tavalla kuin en halua kirurgiksi tekemään leikkausta samanlaista ihmistä kuin itse olen. Haluan mielummin sellaisen joka on maailman paras siinä omassa jutussaan. En ole maailman paras kirurgi, enkä taatusti poliitikkokaan.
Hänessä ei ole mitään tavallista! Omaan ystävä ja tuttavapiiriin sekä työympyröihin kuuluu muutama sata miestä eikä yhtään rikollista tai ahdistelijaa, huijarista puhumattakaan.
Mä niin häpeän sitä että hänet päästetään Brysseliin. Kiva kuva annetaan suomalaisista "johtajista"
Hakkarainen on suht tavallinen suomalainen mies - ja juuri sen takia on myös Suomen kannalta hyvä, että saamme tänne uutta geeniperimää, mikä tahansa on nykyistä parempaa.
Jokaisessa maalaiskylässä on yksi tai kaksi Teuvoa joka aloittaa uransa murtautumalla kirkkoon ja varastamalla kirkkohopeat ja kolehtirahat. Kokemukseni mukaan muut kylän miehet eivät samaistu tuohon porukkaan.
8lk peruskoulua. Mukava ja sivistynyt. Nähnyt maailmaa ja kaupunkeja. Impulssi kontrolli pelasi ja Raitis kun tarvii. Kieliä voi puhua kotimaisilla ja käsillä. Kukako? Pintti Perähuhta savolax
Teuvo Hakkarainen on älyllisesti niin rajoittunut, etten edes anonyymisti ikinä kehtaisi tunnustaa äänestäneeni häntä.