Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teuvo Hakkarainen on tavallinen suomalainen mies

Vierailija
30.05.2019 |

Siksi me tavalliset suomalaiset miehet äänestimme Teuvo Hakkaraisen europarlamenttiin.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teuvo edustaa juuri suomalaisen miehen identiteettiä ja ajatusmaailmaa parhaimmillaan, koska suomalainen mies ei itse uskalla tai osaa ilmaista näitä tunteita tai ajatuksia kuin kännissä ja siksi teuvon tehtävä on tuoda se yhteinen kieli ja mieli esille julkisesti

Vierailija
22/53 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa vain muutama prosentti suomalaisista miehistä kannattaa vihreitä. Perussuomalaisia sen sijaan kannattaa lähemmäs 30%.

Nämä luvut ei pidä paikkaansa.

Voit toivoa niiden olevan näin, mutta ei se silti todellisuutta ole. Miehet äänestää vihreitä ja persujen kannatus ei ole läheskään tuota luokkaa. Katso vaikka viime vaalien tulosta. Vihreät menestyi huomattavasti persuja paremmin.

Vaaleissa äänioikeus on sekä naisilla että miehillä, joten vihreiden ja perussuomalaisten kannatus tasaantuu.

Mutta fakta on kuitenkin, että hyvin harva mies äänestää vihreitä ja hyvin harva nainen perussuomalaisia. Kannattaa vaikka tutustua gallup-tuloksiin jos et usko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Tavallista suomalaista miestä ei ole tuomittu seitsemästä eri rikoksesta. Tavallinen suomalainen mies ei myöskään ole alkoholisti, eikä helluntailainen, eikä varsinkaan noita kaikkia kolmea yhtäaikaa.

Vierailija
24/53 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa vain muutama prosentti suomalaisista miehistä kannattaa vihreitä. Perussuomalaisia sen sijaan kannattaa lähemmäs 30%.

Voit toivoa niiden olevan näin, mutta ei se silti todellisuutta ole. Miehet äänestää vihreitä ja persujen kannatus ei ole läheskään tuota luokkaa. Katso vaikka viime vaalien tulosta. Vihreät menestyi huomattavasti persuja paremmin.

Vaaleissa äänioikeus on sekä naisilla että miehillä, joten vihreiden ja perussuomalaisten kannatus tasaantuu.

Mutta fakta on kuitenkin, että hyvin harva mies äänestää vihreitä ja hyvin harva nainen perussuomalaisia. Kannattaa vaikka tutustua gallup-tuloksiin jos et usko.

Kyllä vihreät on naisten puolue. Perussuomalaisissa on paljon tasaisempi jakauma naisia ja miehiä edustajina, mikä kielii siitä että äänestävät asiakysymysten perusteella eikä sukupuolta tai hörhöilyä. Persuja äänestävät ovat fiksuja sukupuolesta riippumatta. Vaikka punavihreät yrittävät kaikin keinoin loata persuja ja syyllistää Hakkaraisen kautta persuja äänestäneitä naisia. Kieroja ovat.

Vierailija
25/53 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vihreät on naisten puolue. Perussuomalaisissa on paljon tasaisempi jakauma naisia ja miehiä edustajina, mikä kielii siitä että äänestävät asiakysymysten perusteella eikä sukupuolta tai hörhöilyä. Persuja äänestävät ovat fiksuja sukupuolesta riippumatta. Vaikka punavihreät yrittävät kaikin keinoin loata persuja ja syyllistää Hakkaraisen kautta persuja äänestäneitä naisia. Kieroja ovat.

Eikö se tarkoita että naisten etuja ajetaan kokonaisuudessaan jos on naisten puolue Vihreät joka ajaa naisten asiaa mutta miehillä ei ole omaa puoluetta?

Vierailija
26/53 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TauskiUrheilija kirjoitti:

Teuvo edustaa juuri suomalaisen miehen identiteettiä ja ajatusmaailmaa parhaimmillaan, koska suomalainen mies ei itse uskalla tai osaa ilmaista näitä tunteita tai ajatuksia kuin kännissä ja siksi teuvon tehtävä on tuoda se yhteinen kieli ja mieli esille julkisesti

Me Teuvo Hakkaraista äänestäneet miehet kannatamme Teuvon edustamaa tavallista suomalaista miehisyyttä, mutta sosiaalisen paineen vuoksi emme uskalla itse olla kuten Teuvo, vaikka haluaisimmekin olla.

Vierailija
27/53 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"71 prosenttia vihreiden kannattajista on tutkimuksen mukaan naisia."

Tällainen tutkimustieto löytyy vuodelta 2017. Aika moni mies näyttää kannattavaan vihreitä myös. Ainakaan ei voi puhua mistään parin prosentin kannatuksesta. Vaikka naisilla onkin suurempi kannatus.

https://yle.fi/uutiset/3-9528779

-

Vierailija
28/53 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutonauraisin kateellisten ressukoiden panettelulle ellei se olisi surullista. Montako ääntä itse saitte eurovaaleissa? Niin.

Vierailija
29/53 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huutonauraisin kateellisten ressukoiden panettelulle ellei se olisi surullista. Montako ääntä itse saitte eurovaaleissa? Niin.

En ollut ehdokkaana, joten minua ei voinut äänestää.

Vierailija
30/53 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"71 prosenttia vihreiden kannattajista on tutkimuksen mukaan naisia."

Tällainen tutkimustieto löytyy vuodelta 2017. Aika moni mies näyttää kannattavaan vihreitä myös. Ainakaan ei voi puhua mistään parin prosentin kannatuksesta. Vaikka naisilla onkin suurempi kannatus.

https://yle.fi/uutiset/3-9528779

-

Viime eduskuntavaaleissa vihreiden kannatus oli 11,5%. Siitä luvusta kun vähentää pois naisten osuuden (noin 70%), niin lopputulokseksi jää, että miesten keskuudessa vihreiden kannatus on samaa luokkaa kuin RKP:n kannatus. Naisten keskuudessa sen sijaan vihreät oli suosituin puolue.

Vierailija
31/53 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, nyt olet saattanut k-sanan kirjoitettua. Olisiko jotain todellista sanottavaa sen lisäksi, vai tyydytkö vain "huutonauramaan" väkinäisesti?

Vierailija
32/53 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TauskiUrheilija kirjoitti:

Me Teuvo Hakkaraista äänestäneet miehet kannatamme Teuvon edustamaa tavallista suomalaista miehisyyttä, mutta sosiaalisen paineen vuoksi emme uskalla itse olla kuten Teuvo, vaikka haluaisimmekin olla.

Siis törttöillä julkisesti ja pahoinpidellä naisia.

Tuttavapiirissä ei kyllä ole tuontapaisia miehiä kuin herra Hakkarainen, ovat sitten vissiin epätavallisia.

Vierailija
33/53 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Suomella on 13 meppiä, niin kyllä Hakkarainen prosentuaalisesti vastaa sitä, millaisia kansalaisia Suomessa on about 8% väestöstä. He ovat hyvin paljon samankaltaisia kuin Hakkarainen on. Ja on vain demokratiaa, että heillekin on oma edustaja Brysselissä.

Terv tällä kertaa vihreitä äänestänyt mies.

Vierailija
34/53 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap on tavallinen vauvapalstan trolli. Siksi me alapeukutamme aloitusta.

Vierailija
35/53 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, nyt olet saattanut k-sanan kirjoitettua. Olisiko jotain todellista sanottavaa sen lisäksi, vai tyydytkö vain "huutonauramaan" väkinäisesti?

Kiitos, taisi kolahtaa. Lisäksi, servailen vain vihervassareita jotka osaavat kirjoittaa virheettömästi. Kaikki muu olisi liian epästimuloivaa älykkyydelleni.

Vierailija
36/53 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Suomella on 13 meppiä, niin kyllä Hakkarainen prosentuaalisesti vastaa sitä, millaisia kansalaisia Suomessa on about 8% väestöstä. He ovat hyvin paljon samankaltaisia kuin Hakkarainen on. Ja on vain demokratiaa, että heillekin on oma edustaja Brysselissä.

Tämä on kyllä totta. Pitäähän sitä olla yksinkertaisilla naisia halveksivilla, rasistisilla junttimiehillä oma hömelö edustajansa.

Vierailija
37/53 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keitäs nämä ovat :D 

No joo voihan siellä pari jotain kiemunkia ja vastaavaa kouvolatukkaa ollaa, mutta ei noista nyt vielä mitään joukkoa saa aikaiseksi. Kyllähän 99,99% taparikollista helluntailaista alkoholistia äänestäneitä oli urospuoleisia (miehiksi ei heitä voi nimittää).

Vierailija
38/53 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole! Tavallinen suomalainen mies ei käyttäydy vastuuttomasti ja heikompia halveksien. Me kannamme vastuuta ja pidämme huolta kaikista ihmisistä riippumatta heidän ihon väristään, uskonnostaan, varallisuudestaan, sukupuolesta tai iästä.

Naisten keskuudessa nuo kuvailemasi vihreät arvot sen sijaan ovat paljon yleisempiä ja kannatusluvut PS vs. VIHR ovat toisin päin.

Vihreät ovat naisten puolue. Katsokaa vihreiden kansanedustajien sukupuolijakaumaa.

Vasemmistoliitolla on iskun paikka. Ei kukaan mies tunne itseään kotoisaksi vihreitten joukossa. Kyllä siellä vasemmistoliitossa on vielä niitä, joilla on likaa kynsien alla työpäivän jälkeen.

Vierailija
39/53 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä totta. Pitäähän sitä olla yksinkertaisilla naisia halveksivilla, rasistisilla junttimiehillä oma hömelö edustajansa.

Pitääpä asiasta tai ei, niin näin se demokratia toimii. Kaikkia kansanosia pitää huomioida, vaikka se ei omaa maailmankuvaa suosisikaan. Itse en Hakkaraisesta pidä yhtään, mutta en voi evätä hänen suosiotaan pois joltain muulta.

Vierailija
40/53 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Minun mieheni on tavallinen suomalainen mies ja hän on valovuosia jotain juoppoa rikollista parempi. Tokihan luuserit idiootit äänestää luuseria.

Näin. Tähän mitään lisäämättä tai tästä mitään poistamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi