Mulla on todella paljon ylipainoa
Ja mietin Lihavuusleikkaukseen menoa vaikka se pelottaa muiden sairauksien takia. Lisäksi mies ei sitä hyväksy.
Kommentit (39)
Ylipainoinen on eri asia kuin lihava. Lihavalla on paljon ylipainoa, ylipainoisella vähemmän.
Mahalaukku venyy.
Niin kurjalta kuin se korvissasi kuulostaakin niin on vain opeteltava syömään oikea määrä.
Jos kaksi viikkoa syöt vähemmän ja sitten palaat vanhaan ylensyöntiin niin olen pahoillani, painosi pysyy ennallaan.
Tiedosta itsellesi oikea määrä kaloreita hiilareita proteiinia ja rasvaa.
Siitä se sitten lähtee 👍
Ps. nainen (eikä mieskään) voi syödä normaali kokoista pitsaa kerralla. Siinä on liikaa energiaa. Puolet korkeintaan. Ja kuinka monen mielestä sit jääkin nälkä? Mukamas.
Normaalipainoon syömällä oikein.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis lihava. Ylipaino on eri asia kuin lihava.
Suositteleeko lääkäri leikkausta? Miksi mies ei halua?
Olen lihava. En ole vielä ottanut selvää lääkärien mielipiteistä. Mies ei halua hoitaa, perhettä yksin ja kai se ajattelee että voin kuolla leikkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Ps. nainen (eikä mieskään) voi syödä normaali kokoista pitsaa kerralla. Siinä on liikaa energiaa.
Totta kai voi. Kulutukseni on 4000-5000 kcal päivässä, pitsassa on vähän toista tuhatta kaloria. Voisin syödä pitsan päivän jokaisella aterialla ja siltikään se ei välttämättä riittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Mahalaukku venyy.
Niin kurjalta kuin se korvissasi kuulostaakin niin on vain opeteltava syömään oikea määrä.Jos kaksi viikkoa syöt vähemmän ja sitten palaat vanhaan ylensyöntiin niin olen pahoillani, painosi pysyy ennallaan.
Siitä se sitten lähtee 👍
Ps. nainen (eikä mieskään) voi syödä normaali kokoista pitsaa kerralla. Siinä on liikaa energiaa. Puolet korkeintaan. Ja kuinka monen mielestä sit jääkin nälkä? Mukamas.
Normaalipainoon syömällä oikein.
On vaikeaa totutella pienempään ruokamäärän kun syö aivan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lihava. En ole vielä ottanut selvää lääkärien mielipiteistä. Mies ei halua hoitaa, perhettä yksin ja kai se ajattelee että voin kuolla leikkaukseen.
No miksi et laihduta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahalaukku venyy.
Niin kurjalta kuin se korvissasi kuulostaakin niin on vain opeteltava syömään oikea määrä.Jos kaksi viikkoa syöt vähemmän ja sitten palaat vanhaan ylensyöntiin niin olen pahoillani, painosi pysyy ennallaan.
Siitä se sitten lähtee 👍
Normaalipainoon syömällä oikein.On vaikeaa totutella pienempään ruokamäärän kun syö aivan liikaa.
No älä syö liikaa.
Jos menet leikkaukseen niin et voi sen jälkeen syödä enää "pitsaa päivässä" joten jollet voi sitä sitten syödä, niin miten voit syödä sen nyt? Tarkoitus ei ole olla ilkeä. Itselläni on jonkinverran ylipainoa. Tosin en syö ruokaa paljon ollenkaan, mutta syön iltaisin karkkia ja vähän suklaata.
Kun olet käynyt leikkauksen vatsalaukkusi kutistuu huomattavasti. Eli ruokaa on karsittava raakalla kädellä.
Vierailija kirjoitti:
Jos menet leikkaukseen niin et voi sen jälkeen syödä enää "pitsaa päivässä" joten jollet voi sitä sitten syödä, niin miten voit syödä sen nyt? Tarkoitus ei ole olla ilkeä. Itselläni on jonkinverran ylipainoa. Tosin en syö ruokaa paljon ollenkaan, mutta syön iltaisin karkkia ja vähän suklaata.
Kun olet käynyt leikkauksen vatsalaukkusi kutistuu huomattavasti. Eli ruokaa on karsittava raakalla kädellä.
Ei ap ollut tuo pitsa päivässä tyyppi. Minä en kovin usein syö pitsaa. Syön kotiruokaa ja liikaa makeaa. Ap
Kunnalla on ravintoterapeutti.
Omalta lääkäriltä lähete koska tietää ettei osaa syödä oikein.
Terapeutin kanssa selville mikä määrä on riittävä.
Vai miten oikeasti kuvittelet huippu urheilijoiden osaavan treenata ja syödä oikein? Tottakai on olemassa jo vuosien tutkimuksia oikeasta ravinnon määrästä.
Huippu jääkiekkoilijaksi ei tulla 5 x pitsaa päivässä. Sorry!
Vierailija kirjoitti:
Kunnalla on ravintoterapeutti.
Omalta lääkäriltä lähete koska tietää ettei osaa syödä oikein.Terapeutin kanssa selville mikä määrä on riittävä.
Vai miten oikeasti kuvittelet huippu urheilijoiden osaavan treenata ja syödä oikein? Tottakai on olemassa jo vuosien tutkimuksia oikeasta ravinnon määrästä.
Huippu jääkiekkoilijaksi ei tulla 5 x pitsaa päivässä. Sorry!
Ap ei syönyt sitä pitsaa eikä mulla ole mitään omaa lääkäriä. Aina on joka vaivaan eri lääkärinsä. Täytyy pyytää joltain lääkäriltä lähetettä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ap ollut tuo pitsa päivässä tyyppi. Minä en kovin usein syö pitsaa. Syön kotiruokaa ja liikaa makeaa. Ap
Otappa selvää millainen on elämä leikkauksen jälkeen.
Leikkaus ei ole taikatemppu. Sillähän olisi läskit jo poistettu mikäli olisi vain niks naks.
Kysy lääkäriltä, onko leikkaus edes mahdollista. Miehen mielipide ei asiassa paina, kun on kyse SINUN terveydestäsi.
Äläkä välitä noista besserwissereistä, jotka luulee olevansa parempia noine "syö vähemmän" -neuvoineen. Terveisin kiukkuinen laihduttaja, jonka vaaka näytti "nälkäkuurista" huolimatta taas enemmän kuin eilen.
No paljonko ylipåinoa on? Onko teillä varaa leikkaukseen? Suomessahan ei pääse sitten millään julkisella puolella noihin leikkauksiin, ei vaikka henki olisi vaarassa. Jos olet todella lihava, varaudu siihen että vaikka pääsisit leikkaukseen, sinun käsketään ennen sitä laihduttaa pari kiloa-parikymmentä kiloa.
Tuo ei ole mikään taikakeino, vaan sitoudut loppuelämäksesi siihen, alkuun syöt pelkkiä soseita muutaman viikon ja oksentelet, jos syöt teelusikallisen liikaa jne.
Oletko yrittänyt laihduttaa itse?
Vierailija kirjoitti:
No paljonko ylipåinoa on? Onko teillä varaa leikkaukseen? Suomessahan ei pääse sitten millään julkisella puolella noihin leikkauksiin, ei vaikka henki olisi vaarassa. Jos olet todella lihava, varaudu siihen että vaikka pääsisit leikkaukseen, sinun käsketään ennen sitä laihduttaa pari kiloa-parikymmentä kiloa.
Tuo ei ole mikään taikakeino, vaan sitoudut loppuelämäksesi siihen, alkuun syöt pelkkiä soseita muutaman viikon ja oksentelet, jos syöt teelusikallisen liikaa jne.
Oletko yrittänyt laihduttaa itse?
Olen yrittänyt useamman kerran laihduttaa itse. Ylipainoa on 50kg. Ap
Joka gramma on mennyt vapaaehtoisesti etuhampaiden välistä, eikö?
Yksinkertaista kirjoitti:
Joka gramma on mennyt vapaaehtoisesti etuhampaiden välistä, eikö?
Niin on mennyt. Olen syönyt suruihin, mikä on tietenkin väärin. Ap
Laihdutusta ei kukaan tee puolestasi,ja päätöksen täytyy tulla sinulta itseltäsi. Jos ylipainoa kertynyt runsaasti,on painon putoamistahti aluksi nopeampi,ja se antaa motivaatiota. En oikein osaa kuvitella laihdutusleikkausta oikotienä onneen,vaan lähtisin etsimään vaikka ulkopuolista tukea. Esim laihdutusryhmät. Käytä apunasi jotain esim appia,jolla lasket päivän kalorit,niin pääset jyvälle,kuinka paljon voit päivän aikana syödä. Pieni herkku päivässä ei pilaa laihdutusta.Pystyt siihen!