Mikä on epäseksikkäin ammatti miehellä?
Kommentit (76)
Se tunne, kun kaikki omat ammatit pyörii tällä 😕
Sellainen myyntiesittelijä kaupan aulassa, joka myy silmälasinpesunestettä tai jotain villapohjallisia yms.
Puhelinmyyjä / feissari.
Torakoista ja luteista pääsee myrkyttämällä, nämä häiriköt selviytyvät vaikka ydinpommista. Ei auta vaikka olisi kuinka ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Teurastaja
Tämä on mainittu useampaankin kertaan. Mikä siinä on niin epäseksikästä?
Atk alan työntekijä. Sellainen saamaton nörtti mitä ne kaikki ovat.
Mä en jotenkin osaa ajatella ammatteja seksikkäinä. Mielestäni kaikki työ on tärkeää, kunhan ei ole jotain pilipali hommaa mitä ei oikeasti edes tarvita. Jotkut taideprojektit vähän liippaa sitä. Toki jos on oikeasti onnistunut koskettamaan ihmisiä taiteellaan niin asia on eri.
Mutta just sellaiset taivaanrannan maalarit jotka ovat omasta mielestään niin taiteilijoita, mutta kukaan ei ole heistä koskaan kuullutkaan ja on helppoa havaita miksi näin on, niin onhan sellainen säälittävää. Ja oikeat työt eivät näitä tietenkään kiinnosta, kun odottavat vaan että joku löytää tämän suuren lahjakkuuden.
Joillakin ihmisillä on täysin vääristynyt käsitys omista lahjoistaan. Onhan se nähty näissä Idols ja x-factor tyyppisissä laulukilpailuissakin.
Olisipa hyvä olla työtön, silloin ei olisi epäseksikästä ammattia.
Terveisin Naispelko27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teurastaja
Tämä on mainittu useampaankin kertaan. Mikä siinä on niin epäseksikästä?
Varmaan se kun on niin paljon tullut ilmi, että jotkut oikein nauttivat eläinten kiusaamisesta teurastamolla. Ei mulla sinänsä ole mitään lihansyöntiä vastaan ja olen itsekin tappanut eläimiä ruoakseni, mutta ei sitä tehdä tappamisen ilosta.
Olen myös miettinyt mitä se tekee ihmismielelle, että tapat pelokkaita elukoita liukuhihnamaisesti kaiket päivät työksesi? Vaikka jonkunhan pitää sekin työ tehdä ja arvostan kyllä sitäkin työtä, mutta se ei varmasti ole mikään herkän ihmisen duuni. Ja itse pidän herkistä tyypeistä enemmän kuin koviksista
Tietokoneasiantuntija tai joku sellainen nörtti mitä ne nyt ovatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Se tunne, kun kaikki omat ammatit pyörii tällä 😕
Montako ammattia sulla on?
Vakavasti ottaen, ei ammatti voi olla varsinaisesti seksikäs tai epäseksikäs, kyllä se on ihan ihmisestä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
maajussi
Maajussit on hotteja. Suskikin sen tietää.
Vierailija kirjoitti:
Opettaja. Tulee mieleen sellanen Marimekon raitapaidassa pyöräilevä iskä.
Mulla oli opettajana aktiivinen keihäänheittäjä Turussa kuudennella luokalla. Oli monen mielestä kaikkea muuta kuin epäseksikäs, luokalla oli moni ihastunut ja monen luokkatoverin äiti oli vielä ihastuneempi raamikkaaseen äijään, joka oli ollut olympia- ja MM-kisoissakin ja myöhempinäkin vuosina keihäs lensi 80:n metrin kummallekin puolelle.
En jotenkaan saa tuohon yhdistettyä mielikuvaa mistään marimekkopaitaisesta, sori ;-)
Äärioikeistolaisen oppositiopuolueen puheenjohtaja.