Mikä on epäseksikkäin ammatti miehellä?
Kommentit (76)
Taiteellinen ammatti ja freelance työ / kevyt yrittäjä.
Myös konsultit on aika epäseksikkäitä, koska puhuvat p@#!aa koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole epäseksikkäitä ammatteja.
Kyllä naisten mielestä on.
Teurastaja, hyi h*lvetti.
Valitettavasti myös lähihoitaja. Nimenomaan lähihoitaja, sairaanhoitaja ei enää ole epäseksikäs miehellä.
Puhelinmyyjä, epäseksikäs molemmilla sukupuolilla
Joku ikuinen opiskelija tai vastaava taivaanrannan maalari. Aikaansaamattomuus ei hirveästi sytytä.
IT-alalla työskentely saa jostain syystä kiinnostuksen katoamaan nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole epäseksikkäitä ammatteja.
Kyllä naisten mielestä on.
Minä olen nainen. Ystävissäni on enimmäkseen naisia. Kukaan ei KOSKAAN edes vihjannut ammatin epäseksikkyydestä.
Kyllä se on koodari. Itseltä lopahtaa kiinnostus heti vaikka olis kuinka hyvännäkönen mies, jos sanoo olevansa joku koodaajanörtti.
Epäseksikkäin ammatti miehellä on ulista Vauvalla mikä on epäseksikkäin ammatti miehellä. Sen epäseksikkäämmäksi ei enää pääse. Kusihousuinen alkoholistikin on siihen verrattuna seksipommmi.
Mielestäni kaikki rehellinen työ on arvokasta. Huonoja kokemuksia tosin on jostain huuhaa yrittäjästä. Leikitään rikasta ja oikeesti ollaan ihan perseauki.
Remonttimyyjä, ovelta ovelle kiertävä. Kravatti ja kauluspaita ja tunkevat kameraa toisten viemäreihin puoliväkisin. Tienaavat hyvin kusettamalla naiiveja vanhuksia, mutta selkäranka puuttuu kokonaan eivätkä kyvyt riitä rehelliseen työhön.
Olin kanssa tulossa sanomaan, että ovelta ovelle-myyjä. Minkä tahansa tuotteen. Ja puhelinmyyjä. Lipeviä manipuloijia.
Vierailija kirjoitti:
Lähihoitaja
Tämä on kyllä molemmilla sukupuolilla ehkä epäseksikkäin ammatti.
nainen31 kirjoitti:
Kyllä se on koodari. Itseltä lopahtaa kiinnostus heti vaikka olis kuinka hyvännäkönen mies, jos sanoo olevansa joku koodaajanörtti.
Kunnes kuulit mitä koodarit parhaimmillaan tienaavat.. sen lompakon edessä on keskiverto vauvamamma sulaa vahaa.
Perhepäivähoitaja