Poikaystävä suunnittelee kaiken vain kavereiden kanssa
Taas yksi mökkireissu tiedossa. Tänään kertoi puhelimessa, että kaveri ja tämän tyttöystävä lähdössä mukaan. Lähtö huomenna ja paluu sunnuntaina. Voisin kuulemma tulla myös, sanoi tänään puhelimessa illalla kun olin kaiuttimessa ja ko. kaveri siinä vieressä.
Minun kanssa ei ole kuitenkaan mitään suunniteltu, ei kysytty käykö tämä viikonloppu, ei mitään. Kuitenkin kaverin tyttöystävän kanssa kaikki jo sovittu sekä myös poikaystävän vanhempien, koska niiden mökki.
Miksei minun kanssa koskaan suunnitella mitään. Ei tästä muuta johtopäätöstä voi vetää kuin että ei minua haluta tällaisiin mukaan. Tosi p*aska fiilis taas kerran. Aina sama juttu. Ei kai tällaista suhdetta kannata edes jatkaa kun aina samaa kohtelua.
Kommentit (14)
Epäilen että pyydettiin vain koska oli pakko kaverin kuullen pyytää.
Ap
Joko olette jotain nippanappa 18v. täyttäneitä ja poikaystäväsi ei oikein tiedä miten vakavassa suhteessa kommunikoidaan tai jos olette +25v., niin poikaystävä ei ota suhdetta kovin vakavasti. Mutta kuitenkin sinua pyydettiin mukaan?
Hylkiö kirjoitti:
Epäilen että pyydettiin vain koska oli pakko kaverin kuullen pyytää.
Ap
Tuskinpa.
Olemme molemmat yli 30 v. Mies useamman vuoden vanhempi.
Ap
Hylkiö kirjoitti:
Ap
No, sitten käytös on outoa ja lapsellista. Mitä mies vastasi, kun kysyit häneltä, että miksei suunnittele sinun kanssasi ja miksei hänelle ole itsestäänselvyys, että sinä tulet kumppanina mukana, kun kerran siellä kaverinkin kumppani on mukana.
Btw, erikoista käyttää +30v. miehestä nimitystä poikaystävä.
Vierailija kirjoitti:
Te ootte vielä junnuja tai sitten et ole tarjonnut vaihtoehtoa kavereiden tilalle....olisit sanonut että mennään pa..nema...an viikonlopuksi mökille ja saat pim.ps..aa niin paljon ja miten vain kuin haluat, niin kavereita ja niiden tyttöystäviä tulisi vähemmän.
Meillä tytsky näytti 5 paria stay-up sukkia ja sanoi että nää käytetään mökillä, niin eipä tullut mieli kutsua muita.
Ilmeisesti et ole koskaan kokenut rakkautta? Silloin haluaa olla toisen kanssa ilman seksiäkin. Suosittelen aloittajalle, että jättää tuollaisen miehen, koska kunnioitus ja halu olla yhdessä puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Hylkiö kirjoitti:
Ap
No, sitten käytös on outoa ja lapsellista. Mitä mies vastasi, kun kysyit häneltä, että miksei suunnittele sinun kanssasi ja miksei hänelle ole itsestäänselvyys, että sinä tulet kumppanina mukana, kun kerran siellä kaverinkin kumppani on mukana.
Btw, erikoista käyttää +30v. miehestä nimitystä poikaystävä.
Niinpä, rakastaja on oikea termi.
Onko jo aika käyttää etuliitettä ex-?
Kauan olette olleet yhdessä ja miten mies muuten käyttäytyy sinua kohtaan?
Kyllä hän puhuu tunteista ja että olen tärkein mutta teoissa se ei näy. Aina menee muut edelle. Emme ole esim. koskaan kahdestaan tehneet mitään reissua. Kavereiden kanssa hän menee senkin edestä sitten. Useampi vuosi tätä touhua on katseltu. Ei tämä kai mitään vakavan seurustelun kriteerejä täytä.
Näön vuoksi pyysi. Niillä on kimppa suunnitelmissa.
Te ootte vielä junnuja tai sitten et ole tarjonnut vaihtoehtoa kavereiden tilalle....olisit sanonut että mennään pa..nema...an viikonlopuksi mökille ja saat pim.ps..aa niin paljon ja miten vain kuin haluat, niin kavereita ja niiden tyttöystäviä tulisi vähemmän.
Meillä tytsky näytti 5 paria stay-up sukkia ja sanoi että nää käytetään mökillä, niin eipä tullut mieli kutsua muita.