Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies taitaa olla tosissaan kanssani, kun on niin kärsivällinen

Vierailija
29.05.2019 |

Ollaan tapailtu yli kolme kuukautta ja vietetty vasta pari yötä yhdessä. Viikoittain on ollut lyhyempiä tapaamisia julkisilla paikoilla. Moni pelkän seksin perään ruikuttaja olisi hävinnyt matkasta jo aikapäiviä sitten.

Kommentit (213)

Vierailija
1/213 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla ollut yhtä rauhallinen tahti seurustelun alussa? ap

Vierailija
2/213 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/213 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kunnon seksielämä ei ala 2-4 viikossa, niin olen etsinyt uuden miehen. Eli en ole rauhallinen aloittaja.

Vierailija
4/213 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muilla ollut yhtä rauhallinen tahti seurustelun alussa? ap

Varmaan joillakin on, mutta itse olen jo siinä iässä etten jaksa leikkiä mitään neitsyt maria leikkejä.

Vierailija
5/213 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kunnon seksielämä ei ala 2-4 viikossa, niin olen etsinyt uuden miehen. Eli en ole rauhallinen aloittaja.

Se asia on hyvä hoitaa ensinmäisenä alta pois ettei suotta roiku miehessä, jonka kanssa seksi on yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
6/213 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se asia on hyvä hoitaa ensinmäisenä alta pois ettei suotta roiku miehessä, jonka kanssa seksi on yhtä tyhjän kanssa.

Tai tapaile vain sitä varten.

Vierailija
7/213 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten hän on vain matalalibidoinen? Eivät kaikki halua seksiä kovin usein tai pidä seksiä tärkeänä.

Minulle seksi on parisuhteessa hyvin tärkeää enkä halua tuhlata aikaani naisiin, jotka eivät ajattele samoin. Jos joku voisi tapailla minua viikkokausia harrastamatta seksiä kanssani, tekisin johtopäätöksen, ettei hän ole tosissaan kanssani vaan etsi vain seuranpitäjää, kunnes jokin innostavampi osuu kohdalle.

Vierailija
8/213 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on muitakin naisia kierroksessa. Lyhyet tapaamiset kertovat siitä. Tapaatteko aina sinun kodissasi? Viikonloppuisin ette tapaile? Tai vietä aikaa yhdessä?

Vierailija
9/213 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en olisi halunnut tuollaista ja mieheni kanssa ei niin mennytkään. Juttelimme suurinpiirtein 12 tuntia yhteen menoon, nukuimme vierekkäin, juttelimme taas ja sitten emme pystyneet pitämään näppejämme irti enää yhtään toisesta. Jos mies olisi vain jutustellut, niin kaveriksi olisi jäänyt.

Olemme olleet yhdessä 22 vuotta ja seksiä on vieläkin lähes joka toinen ilta. Juttua meillä riittää myös vieläkin ja tänäänkin juttelimme aamupalan yhteydessä pari tuntia.

Vierailija
10/213 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on varattu? Seksi hoituu kotona, mutta pitää sinua varalla?

Vierailija
11/213 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kertaa mies Espoosta eikä Porvoosta :D

Vierailija
12/213 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja moni toisissaan olevakin olisi hävinnyt paikalta aikapäivä sitten. Kun toisesta oikeasti tykkää ei siinä riitä satunnaiset kahvittelut.

Vierailija
13/213 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten hän on vain matalalibidoinen? Eivät kaikki halua seksiä kovin usein tai pidä seksiä tärkeänä.

Minulle seksi on parisuhteessa hyvin tärkeää enkä halua tuhlata aikaani naisiin, jotka eivät ajattele samoin. Jos joku voisi tapailla minua viikkokausia harrastamatta seksiä kanssani, tekisin johtopäätöksen, ettei hän ole tosissaan kanssani vaan etsi vain seuranpitäjää, kunnes jokin innostavampi osuu kohdalle.

Toivottavasti aloittaja ei oleta saaavansa tämän miehen kanssa hekumaallisen seksielämän sitten joskus myöhemmin. Varmaan ihan mukava kaveri kyseessä mutta seksi ei selvästikään ole hänelle mikään prioriteetti.

Vierailija
14/213 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos jostain syystä et pysty harrastamaan seksiä pariin viikkon, niin miehen on raiskattava osoittaakseen haluavansa sinua?

Vierailija
15/213 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sopisi minulle tuollainen tahti. Seksiä pari kertaa kolmessa kuukaudessa ei ole minusta mikään parisuhde. Harrastin kumppanini kanssa seksiä ensitreffeillä, ja parin vuoden jälkeen seksiä on edelleen noin kerran päivässä. Kumpikin on paljon tyytyväisempi kuin yhdessäkään aikaisemmassa suhteessa. Seksi on parisuhteen liima.

Vierailija
16/213 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti aloittaja ei oleta saaavansa tämän miehen kanssa hekumaallisen seksielämän sitten joskus myöhemmin. Varmaan ihan mukava kaveri kyseessä mutta seksi ei selvästikään ole hänelle mikään prioriteetti.

Tai sitten hän saa sitä toisaalta. Eihän ap tämän maan ainoa nainen ole :D

Vierailija
17/213 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos jostain syystä et pysty harrastamaan seksiä pariin viikkon, niin miehen on raiskattava osoittaakseen haluavansa sinua?

wut.jpg

Vierailija
18/213 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on arvailtu kaikkea hassua, kuten että miehellä olisi matala libido, ei tykkäisi oikeasti tai hänellä olisi muita naisia. Näistä ei ole kysymys. Tai tuosta libidosta en vielä tiedä, koska ei ole ollut mahdollisuutta tavata päivittäin. Haluaisimme molemmat tavata useammin, mutta se ei ole ihan vielä mahdollista kummankin elämäntilanteen puolesta.

Molemmat olemme vapaita, mutta lapset menevät etusijalle, emmekä vielä halua sekoittaa heitä suhteeseen. En halua esitellä lapsilleni parin kuukauden välein vaihtuvia miehiä ja pidän siitä kiinni, että esittelen miehen heille vasta puolen vuoden jälkeen. Siinä vaiheessa on todennäköisesti jo selvinnyt, ovatko tunteemme kestäviä ja tulevaisuudensuunnitelmat yhteiset. ap

Vierailija
19/213 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ehkä ole romanttisessa mielessä kovinkaan kiinnostunut ap:sta. Ap voi olla ns. järkivalinta. Paperilla hyvä kumppani jonka kehtaa esitellä ylpeydellä perheelle, mutta jonka kanssa se jokin kemia puuttuu.

Vierailija
20/213 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet sen miehen sivunumero tai osa isompaa naisrinkiä, jota se pyörittää.

Fakta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi