Äitini mielestä lapsemme masennus on lapsen oma syy
Että sellainen mielipide sitten. Sanoin äidilleni, että mietipä, jos mä olenkin äänittänyt tämän puhelun, ja soitan sen pojalle itselleen, jossa mummi sanoo, että masennus on oma syysi?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haet tänne kirjoittelemalla? Sääliä? Sympatiaa? Oikeutusta vihallesi ja sairaille ajatuksillesi? Ainakaan neuvoja et pysty ottamaan vastaan.
Kiusaan äitini kehujia
Ap
Kukaan täällä ei tunne äitiäsi. Hullu mouhuamisesi saa kaikki sympatiat hänen puolelleen.
Vierailija kirjoitti:
Miten äitinä ajattelit kantaa vastuusi oman lapsesi hyvinvoinnista? SINÄ olet vastuussa omista lapsistasi, ei äitisi. Kasva jo aikuiseksi
Ihan normaalisti, se ei liity tähän mitenkään. Opettamalla, että äitini on sairas jne.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haet tänne kirjoittelemalla? Sääliä? Sympatiaa? Oikeutusta vihallesi ja sairaille ajatuksillesi? Ainakaan neuvoja et pysty ottamaan vastaan.
Kiusaan äitini kehujia
Ap
Et sinä saa kiusata muita. Se on väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusaan äitini kehujia
ApKukaan täällä ei tunne äitiäsi. Hullu mouhuamisesi saa kaikki sympatiat hänen puolelleen.
No sympatikoikaa aivan rauhassa. Jos ei yhtään v*tuta tietenkään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusaan äitini kehujia
ApEt sinä saa kiusata muita. Se on väärin.
En kiusaakaan minua ymmärtäviä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusaan äitini kehujia
Ap
Sinä et ymmärrä minua, vaikka kuinka yritän selittää. Saanko siis kiusata sinua?
Tuossa äitini kommentissahan näkyy hänen sairautensa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusaan äitini kehujia
ApSinä et ymmärrä minua, vaikka kuinka yritän selittää. Saanko siis kiusata sinua?
Missä sun ongelmassasi en ymmärrä sinua?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Saako sairaita kiusata? Miksi et hanki hänelle apua? Olet epäinhimillinen kun et pidä sairaasta äidistäsi huolta.
Täällä on ihmisiä, joiden mielestä se ei ole mitään, jos oma äiti on satuttanut lastaan. Eikä muka ansaitsisi tulla arvostelluksi eli rangaistuksi lopun ikäänsä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusaan äitini kehujia
Ap
Tämä ei kyllä käännä ihmisiä puolellesi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSaako sairaita kiusata? Miksi et hanki hänelle apua? Olet epäinhimillinen kun et pidä sairaasta äidistäsi huolta.
Saa kiusata ja pitääkin, että vaikka ta ppa isivat itsensä häiriköimästä hyvinvoivien elämää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusaan äitini kehujia
ApTämä ei kyllä käännä ihmisiä puolellesi
No eihän sellainen idi ootti siellä muutenkaan ole, jonka mielestä kiusaajia ei saisi rangaista elinikäisellä arvostelulla.
Ap
Mä arvostelen ja kiusaan sitä paska a lopun elämäänsä, jos ei pyydä anteeksi.
Ap
Sanoin, että lapsesi masennus on sinun syysi. Sinä olet kaikkia sidoksissa pitävä narsisti jonka kanssa me kaikki käymme henkistä taistelua vuodesta toiseen.
T.äitisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit kyllä mieleltäsi sairas jos niin tekisit. Miksi satuttaisit lastasi?
Etkö tajunnut pointtia? Se oli se, että äitini mokasi aika pahasti. Voisin kertoa lapselle, mitä mieltä hän on lapsesta oikeasti. Haluaako HÄN sitä? Siis äitini?
ApAinoa ketä tuo rikkoisi on lapsi. Miksi haluat satuttaa lastasi?
Miten se häntä rikkoisi? Kertoisimme sen jälkeen hänelle, että äit .ini tapaan ajattelevat ovat sairaita.
Ap
No juuri se rikkoisi lasta, että hän tajuaisi, että sekä äiti että mummo ovat sairaita ihmisiä, joista kumpikaan ei halua suojella häntä.
Nyt sinulle lastasi tärkeämpää on saada lapsi vihaamaan mummoaan. Vaikka se vahingoittaisi vain ja ainoastaan lasta itseään.
Hän sanoi mulle, että olen muka huonokäytöksinen, kun ainoastaan pidin puoliani, kun HÄN oli huonokäytöksinen paska! Uskoin sen, ja nyt kost an.
Ap
Niin kuin lapsenikin varmaan joutuisi uskomaan, että masennus on oma syynsä. Äitinihän sanoi niin.
Ap
Miten se häntä rikkoisi? Kertoisimme sen jälkeen hänelle, että äit .ini tapaan ajattelevat ovat sairaita.
Ap