Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö kun aina sanotaan, että vanhemman naisen pitäisi käyttää vain kevyttä meikkiä..

Vierailija
29.05.2019 |

.. tein tänään tarkkojen ohjeiden mukaan kevyen ja luonnollisen meikin. Mies kysyi, miksi näytän niin väsyneeltä. Työkaveri kysyi, oonko tulossa kipeäksi. Kaupassa ei miehet hymyilleet ja kääntyneet katsomaan perään niinkuin aiemmin.
Ei mulla mitään sirkusnaamaria normaalistikaan ole naamassa, mutta selkeästi luonnollinen meikki ei sovi mulle.
Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, että aina sanotaan noin. 

Vierailija
2/38 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ikäluokkaa tuo vanhempi nainen tapauksessasi tarkoittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tietää ap:n ikä ja millaista meikkiä hän yleensä käyttää. Ja mitä värejä tuossa luonnollisessa meikissä käytettiin.

Vierailija
4/38 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

44. Ei nyt mikään kamalan vanha, mutta hyvän matkaa keski-ikäinen joka tapauksessa. Ap

Vierailija
5/38 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naamalle tapahtui jotain kun täytin 40. Kirkkaat värit eivät käy, kovat meikit eivät käy. Nestemäinen eyeliner, vuosien luottotuote, onkin yhtäkkiä väärä. Mielenkiintoista.

Vierailija
6/38 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi tietää ap:n ikä ja millaista meikkiä hän yleensä käyttää. Ja mitä värejä tuossa luonnollisessa meikissä käytettiin.

44. Yleensä laitan meikkivoiteen koko kasvoille, persikkaista poskipunaa, sitä kiiltoa tuovaa juttua 😁 eli jotain highlighteria tms. Käytän kulmakynää, ruskehtavaa luomiväriä ja vaaleampaa keskemmälle ja yläluomelle, ripsiväriä yläripsiin ja vähän alas. Kevyesti huulipunaa. Niin ja eyelineria.

Vierailija
7/38 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen oli ap.

Vierailija
8/38 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään laitoin cc-voidetta, bronzea kevyesti, huulikiiltoa, ripsaria vain yläripsiin, vähän mattaruskeaa luomiväriä, kulmiin sudilla ruskeaa, luomen yläreunaan vaaleaa .. Ja ilmeisesti näytän elävältä kuolleelta. Ap

Vierailija
9/38 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

44. Ei nyt mikään kamalan vanha, mutta hyvän matkaa keski-ikäinen joka tapauksessa. Ap

Mulla on aina samanlainen meikki kuin herttuatar Catherinella, ollut teini-iästä saakka tähän 43 vuoteen asti. Pidän pandasilmistäni ja niitä muutkin kehuvat. Meikkaan näin hautaan saakka jos se musta hyvältä tuntuu, ei kiinnosta muiden mielipiteet. Aina kun olen tehnyt lehtiohjeiden mukaan jonkin meikin, olen näyttänyt lähinnä transulta tai kuolleelta.

Vierailija
10/38 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään laitoin cc-voidetta, bronzea kevyesti, huulikiiltoa, ripsaria vain yläripsiin, vähän mattaruskeaa luomiväriä, kulmiin sudilla ruskeaa, luomen yläreunaan vaaleaa .. Ja ilmeisesti näytän elävältä kuolleelta. Ap

Todella paljon meikkiä. Miksi koet tarpeelliseksi käyttää niin kauhean paljon meikkiä? Tuossa kun luki sitä, mitä yleensä naamaasi pistät, niin... Eikö luonnollinen olisi parempi?

Vierailija
11/38 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole kevyt meikki. Ei tosin ole se sun tavanomaisesikaan.

Vierailija
12/38 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella paljon meikkiä. Miksi koet tarpeelliseksi käyttää niin kauhean paljon meikkiä? Tuossa kun luki sitä, mitä yleensä naamaasi pistät, niin... Eikö luonnollinen olisi parempi?

Ai tossa paljon vai?? Mikä pitäisi jättää pois. Jos en laita kulmiin mitään, näyttää niinkuin mulla ei olisi kulmakarvoja ollenkaan. Ripset on luonnostaan käytännössä näkymättömät. Ap

Vierailija
13/38 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jätän tuosta mun kevyestä meikistä vielä jotain pois, työkaverit pakottaa mut lääkäriin. Ap

Vierailija
14/38 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole kevyt meikki. Ei tosin ole se sun tavanomaisesikaan.

Mikä sitten on? Käytin amerikkalaisen ammattilaisen oppeja. Jos kuvittelet miltä beige pallo näyttää, niin siinä on mun naama ilman meikkiä. Ap

Vierailija
15/38 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jätän tuosta mun kevyestä meikistä vielä jotain pois, työkaverit pakottaa mut lääkäriin. Ap

Kuljet siis naamiossa päivittäin ja sinut on opittu tuntemaan sellaisena. Mietipä vähän.

Vierailija
16/38 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua on sanottu tänään väsyneen ja sairaan näköiseksi. Eilen ei sanottu. Kuka sen sanoo, että luonnollinen on aina parempi? Ap

Vierailija
17/38 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä kuule sotanaalaus päälle niin kuin aina. Niin mäkin teen N 50

Vierailija
18/38 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan siitä kiinni mihin tottuu. Jos on koko ikänsä käyttänyt kulmakynää, voimakkaita luomivärejä, poskipunaa ja punaista huulipunaa niin tottakai näyttää erilaiselta kun ei olekaan sitä meikkikerrosta naamassa.

Minä käytin ennen enemmän meikkiä(tosin huulipunaa en koskaan, minusta se ei sovi kenellekään suomalaiselle), ja sitten päätin asteittain vähentää.

Nykyään arkimeikkiin kuuluu ohut meikkivoide, lähinnä vain tummia silmänalusia tasoittamaan, kevyt sipaus puuteria päälle, ja ripsiväri ja väritön huulirasva. Nuden väristä luomiväriä laitan myös joskus. Tähän "meikittömään" meikkiin kun on tottunut niin ei täysin meikitönkään peilikuva näytä enää kummajaiselta.

Vierailija
19/38 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt meikkivoiteiden käyttöä. Ne ei voi tehdä hyvää iholle, ei missään iässä.

Vierailija
20/38 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedä kuule sotanaalaus päälle niin kuin aina. Niin mäkin teen N 50

Niin aion tehdäkin! Itsestäkin tuntuu niin paremmalta. Tänään on tuntunut siltä ettei ole tehnyt juuri mitään itsensä eteen. Aivan kuin ois pompannut sängystä ja lähtenyt siltä istumalta liikenteeseen. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme