Oletko värjännyt itse Ikean valkoisia sohvanpäällusiä?
Meillä on sohva, joka on muuten hyväkuntoinen, mutta koira on tassuillaan saanut valkoiseen päälliseen tahroja, jotka eivät enää lähde pesussa.
Kyseistä sohvaa ei enää valmisteta, joten uutta päällistä ei voi ostaa.
Päällinen on puuvillaa, joten pitäisi olla helppo värjätä, onko kenelläkään kokemusta?
Kommentit (15)
Tilaa uudet päälliset Bemz.com, sieltä saa myös poistuneisiin malleihin ja outlet puolella on poistoja tosi halvalla jos sopivan väristä löytyy.
Olen ja erittäin hyvät tuli! Värjäsin sohvan -ja nojatuolit tekstiilivärillä mikä laitettiin pesukoneeseen. Tasanen väri ja hyvin on kestänyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen ja erittäin hyvät tuli! Värjäsin sohvan -ja nojatuolit tekstiilivärillä mikä laitettiin pesukoneeseen. Tasanen väri ja hyvin on kestänyt.
Kiva kuulla! Minkä merkkistä väriä olet käyttänyt, ja mitä sävyä?
Vaimo on värjännyt sen ruskeaksi istumalla ilman housuja siinä.
Smegmaa, punaviiniä, oksennusta. Melkeinpä kaikkea kokeilin ennen kuin se lähti kierrätykseen.
Vierailija kirjoitti:
Tilaa uudet päälliset Bemz.com, sieltä saa myös poistuneisiin malleihin ja outlet puolella on poistoja tosi halvalla jos sopivan väristä löytyy.
Katsoin, ja tähän malliin oli vain valkoinen päällinen, hinta sama kuin sohvan hinta oli ulkona. Eli kokeilen värjäämistä. Kyseessä kun kuitenkin on koiran sohva, joten valkoisella päällisellä olisimme hyvin pian samassa tilanteessa.
Mulla on sellaisia ruskeita ja keltaisia laikkuja valkoisessa Ikea sohvassa. Hyvin ovat kestäneet.
Jos ei haittaa et menee pieleen ni kokeile. Yhden kerran kokeiltu ja perseelleen meni. Muuten kiva väri mut joku muutos kankaassa ja kaksi värjätymätöntä kohtaa. Kaksi vuorokautta pesin konetta.
Varmaan tarttuu hyvin kankaaseen ja tulee hyvä tasainen väri mutta monesti väri ei tartu niihin lankoihin mitä saumoissa on..
Vierailija kirjoitti:
Jos ei haittaa et menee pieleen ni kokeile. Yhden kerran kokeiltu ja perseelleen meni. Muuten kiva väri mut joku muutos kankaassa ja kaksi värjätymätöntä kohtaa. Kaksi vuorokautta pesin konetta.
Sinänsä ei ole mitään menetettävää. Päälliset ovat tällä hetkellä joka tapauksessa huonot.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tarttuu hyvin kankaaseen ja tulee hyvä tasainen väri mutta monesti väri ei tartu niihin lankoihin mitä saumoissa on..
Se nyt ei sinänsä haittaa jos langat jää valkoisiksi, jos kangas tulee melko tasaiseksi.
Jotta väristä tulisi tasainen, kaikki likatahrat on poistettava jollakin konstilla esim. Vanishia suihkauttelemalla.
En. Ei minulla ole Ikean sohvaa.