Miksi lapsilisät tuli jo tänään?
Kommentit (9)
Ilmeisesti sen takia että edellinen päivä ei voisi olla pyhä eli siksi ne maksetaan jo tänään.
mietin vaan totta että eikös lapsilisiä makseta myös maanataisin jos sattuu 26 päivä olemaan silloin?
Mutta tänään niiden maksupäivä vain on. Ei lisiä makseta maanantaisinkaan koska sunnuntaisin on pyhä. Siitä on selvällä suomen kielellä pykälät.
Perjantaina tulevat jos 26. on maanatai.
Lapsilisän maksupäivät vuonna 2006
26.1.
24.2.
24.3.
26.4.
24.5.
22.6.
26.7.
25.8.
26.9.
26.10.
24.11
22.12.
Lapsilisän maksaminen perustuu
lapsilisälakiin 21.8.1992/796.
Lapsilisän maksupäivät perustuvat
sosiaali- ja terveysministeriön päätökseen 8.11.1995/1275
Tulostettava sivu
Sivun alkuun
Joku oli oikeassa kun kirjoitti että kotiäitiys tyhmentää. On niin monta kertaa tullut todistettua tällä palstalla!
Vierailija:
Joku oli oikeassa kun kirjoitti että kotiäitiys tyhmentää. On niin monta kertaa tullut todistettua tällä palstalla!
niin perjantaina ei lisä maksella.