Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaalinen hyväksikäyttökö?

Vierailija
29.05.2019 |

Hei kaikki. Tarinani on aika pitkä ja monimutkainen, mutta yritän selittää parhaani mukaan.
Olen ollut todella alakuloinen ja masentunut asian suhteen ja minun on nyt pakko saada keskustella asiasta.

Kuten kerroin, tarina on hieman pitkä ja monimutkainen. Yritän selittää järkevästi.
Olen aika nuori, päälle parikymppinen. Kenties bi, ainakin kokeilun halua on.
Muutama vuosi sitten minulla oli erään ystäväni kanssa pientä "sutinaa", mutta koska nuoria ollaan niin oli todella hankalaa puhua bi-puolesta, joten emme avoimesti puhuneet tunteistamme edes keskenämme. Emme kai uskaltaneet, tai ehkä kuvittelen koko sutinan.
Kävimme noihin aikoihin paljon juhlimassa ravintoloissa, ja silloin tällöin tapahtui pientä hiplailua ja muuta, jonka kumpikin tiesi varmaan olevan "jotakin". Nukuimme myös silloin tällöin vierekkäin, ja meillä oli lähinnä halailua ja tällaista pientä viatonta.
Yritin sitten edetä asiassa rohkeampaan suuntaan. Yritin viestittää että minua kyllä kiinnostaa, mutta tuntui että ystävääni jotenkin ujostutti.
Halusin kuitenkin vimmatusti selvittää olenko oikeassa myös hänen seksuaalisuudestaan, ja jotenkin sain päähäni sanoa hänelle naurahtaen, että kun olen sammunut niin hirvittää kun minulle voi tapahtua mitä vain, vaikka minut kannettaisiin käsistä ja jaloista kylmään lumihankeen niin en heräisi.
Toivoin että näin hän rohkaistuisi jonakin yönä, kun juhlimisen jälkeen nukumme vierekkäin, koskemaan minua rohkeammin ja näin saisin selville kiinnostaako häntä oikeasti.
TIEDÄN, tyhmää, mutta kun nuoria eikä osata puhua..

---Viesti on liian pitkä, jatkuu seuraavassa viestissä---

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se lain mukaan on laitonta koskettaa nukkuvan sukuelimiä koska silloin ei voi tietää onko nukkuvan suostumusta asiaan, mutta asiaa mutkistaa se että olit tavallaan antanut suostumuksen siihen että sua saa koskettaa ja vihjannut että pitäisit siitä että nii tehtäisiin sun nukkuessa. Asia nyt kuitenkin pelästytti sut ja on jäänyt vaivaamaan, joten suosittelisin käsittelemään asian jonkun ulkopuolisen tahon kanssa esim Tukinainen voisi olla hyvä vaihtoehto, saisit käydä tapahtuneen läpi ja lisäksi asiantuntevan vastauksen siihen onko asiassa syytä epäillä rikosta vai johtuuko ennemmin kysymyksistä oman seksuaalisuuden suhteen sekä katumuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi