Seksuaalinen hyväksikäyttökö?
Hei kaikki. Tarinani on aika pitkä ja monimutkainen, mutta yritän selittää parhaani mukaan.
Olen ollut todella alakuloinen ja masentunut asian suhteen ja minun on nyt pakko saada keskustella asiasta.
Kuten kerroin, tarina on hieman pitkä ja monimutkainen. Yritän selittää järkevästi.
Olen aika nuori, päälle parikymppinen. Kenties bi, ainakin kokeilun halua on.
Muutama vuosi sitten minulla oli erään ystäväni kanssa pientä "sutinaa", mutta koska nuoria ollaan niin oli todella hankalaa puhua bi-puolesta, joten emme avoimesti puhuneet tunteistamme edes keskenämme. Emme kai uskaltaneet, tai ehkä kuvittelen koko sutinan.
Kävimme noihin aikoihin paljon juhlimassa ravintoloissa, ja silloin tällöin tapahtui pientä hiplailua ja muuta, jonka kumpikin tiesi varmaan olevan "jotakin". Nukuimme myös silloin tällöin vierekkäin, ja meillä oli lähinnä halailua ja tällaista pientä viatonta.
Yritin sitten edetä asiassa rohkeampaan suuntaan. Yritin viestittää että minua kyllä kiinnostaa, mutta tuntui että ystävääni jotenkin ujostutti.
Halusin kuitenkin vimmatusti selvittää olenko oikeassa myös hänen seksuaalisuudestaan, ja jotenkin sain päähäni sanoa hänelle naurahtaen, että kun olen sammunut niin hirvittää kun minulle voi tapahtua mitä vain, vaikka minut kannettaisiin käsistä ja jaloista kylmään lumihankeen niin en heräisi.
Toivoin että näin hän rohkaistuisi jonakin yönä, kun juhlimisen jälkeen nukumme vierekkäin, koskemaan minua rohkeammin ja näin saisin selville kiinnostaako häntä oikeasti.
TIEDÄN, tyhmää, mutta kun nuoria eikä osata puhua..
---Viesti on liian pitkä, jatkuu seuraavassa viestissä---
Kommentit (41)
Voitko muutta tapahtuneessa yössä mitään? Et, joten hyväksy se, että olit liian kännissä tajutaksesi juuri mitään. Ja kyllä, itse kerjäsit koko tapahtuman, vaikka siinä tuskin on muuta tapahtunut kuin käsi kävi pöksyissäsi. Tottakait toivot, että jotain kielihommaa on ollut, vaan ei ollut.
Makaat selälläsi ja kaverin käsi on sun pepulla, 10 min ja sitten pois. Niin, sun kätes on ollut voinut olla vaikka missä...
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on puristava vyö, niin miten ihmeessä joku muka saisi tungettua kätensä housuihini? Saati onnistuisi laskemaan housujasi, ja saisi ne vielä takaisin jalkaasi kun olet sammunut, niin ettet aamulla huomaisi mitään? Ja miten hän muka "tekisi kielellään jotain", jos sinulla on housut jalassa ja vyö puristaa?
Veikkaan, että olet niin kaverin himoissasi, että olet vain kuvitellut kaiken kännissä.
Kyllä se käsi housuihin sujahti vyön alta. Kokeilin joskus, niin kyllä ne housut silti antaa vähän periksi kun raottaa. Kauhukuvissani kuvittelen myös kuinka hän avasi vyötä. En muista aamusta paljoa, että havaitsinko mitään.
Mutta juuri tällaisia tulleita kommentteja kaipaan. Konkreettisia näkemyksiä siitä mitä on tapahtunut, eikä mitään "ei voi tietää.." arvuutteluja..
ap
Vierailija kirjoitti:
Voitko muutta tapahtuneessa yössä mitään? Et, joten hyväksy se, että olit liian kännissä tajutaksesi juuri mitään. Ja kyllä, itse kerjäsit koko tapahtuman, vaikka siinä tuskin on muuta tapahtunut kuin käsi kävi pöksyissäsi. Tottakait toivot, että jotain kielihommaa on ollut, vaan ei ollut.
Makaat selälläsi ja kaverin käsi on sun pepulla, 10 min ja sitten pois. Niin, sun kätes on ollut voinut olla vaikka missä...
"Tottakai toivot, että jotain kielihommaa on ollut, vaan ei ollut" kuinka olet niin varma? ap
Vierailija kirjoitti:
Puhumalla asiat selviävät. Voit tehdä sen jo tänään.
Kuten aiemmin kirjoitin, tapahtumasta on kaksi vuotta aikaa ja puhuin asiasta jo vuosi sitten. Enää en kehtaa ottaa asiaa puheeksi, hän pitäisi minua ihan kahjona. Erityisesti jos hänellä ei oikeasti ole mitään salailtavaa. Asia nousee aika ajoin mieleeni ja silloin alkaa ahdistaa ja masentaa ja asia pyörii mielessä. En usko että puhuminen hänen kanssaan auttaisi mitään, vaikkakin ajatusteni syvissä vesissä haaveilenkin ottavani asian puheeksi ja saavani jonkinlaisen tunnustuksen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tottakai toivot, että jotain kielihommaa on ollut, vaan ei ollut" kuinka olet niin varma? ap
Jos olisit rehellinen itsellesi, tietäisit vastauksen.
Onko sulla muutenkin tapana jäädä kiemurtelemaan asioiden äärelle? Jankkaat, pohdit ja vatvot, aina vaan, ilman yritystäkään enää lopettaa ja mennä eteenpäin? Takerrutko siis ns olemattomiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit rehellinen itsellesi, tietäisit vastauksen.
Onko sulla muutenkin tapana jäädä kiemurtelemaan asioiden äärelle? Jankkaat, pohdit ja vatvot, aina vaan, ilman yritystäkään enää lopettaa ja mennä eteenpäin? Takerrutko siis ns olemattomiin?
Kyllä joskus on tuohon taipumusta, tilanteesta riippuen. Monien asioiden kanssa olen huoleton ja jopa välinpitämätön, mutta jotkut asiat, kuten tämä, pyörii ja pyörii mielessä. Tarkentaisitko "jos olisit rehellinen itsellesi, tietäisit vastauksen"? Eli, jos ajattelisin kuinka tai mitä tilanteesta, niin tietäisin vastauksen? ap
Todellinen ongelma taitaa olla ap:n seksuaalinen imago, mutta voisi asennoitua tapahtuneeseen yhtenä nuoruuden kokeiluna, jos kerran mitään vakavampaa seurausta ei ole tullut ja kuitenkin oli menty petiin yhteistuumin, tämmöistä tapahtuu jokaiselle, eikä siitä mitään tulisi, jos kaikkia hiplauksia jahkattaisiin vuosikausia.
Vierailija kirjoitti:
Todellinen ongelma taitaa olla ap:n seksuaalinen imago, mutta voisi asennoitua tapahtuneeseen yhtenä nuoruuden kokeiluna, jos kerran mitään vakavampaa seurausta ei ole tullut ja kuitenkin oli menty petiin yhteistuumin, tämmöistä tapahtuu jokaiselle, eikä siitä mitään tulisi, jos kaikkia hiplauksia jahkattaisiin vuosikausia.
Olet oikeassa, olisi vain kiva että olisin ollut kunnolla hereillä, silloin voisinkin ajatella harmittomana kokeiluna. Nyt tosiaan vatvon päässäni sitä, että jouduinko tiedottomassa tilassa seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi, vai oliko kyseessä tosiaan vain harmitonta hiplailua. Hiplailu sinänsä itsessään ei minua paina, vaan tiedottomuuteni ja sen mahdollinen hyväksikäyttö. ap
Ei ollut hyväksikäyttö. Sinä halusit olla tilanteessa, joten olet itse vastuussa haluistasi. Se että myöhemmin alat katua tai jahkaamaan, että halusitko, ei muuta sitä, että silliin siinä tilanteessa halusit.
Hyväksikäytetyksi tuleminen ja katuminen eivät ole sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa, olisi vain kiva että olisin ollut kunnolla hereillä, silloin voisinkin ajatella harmittomana kokeiluna. Nyt tosiaan vatvon päässäni sitä, että jouduinko tiedottomassa tilassa seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi, vai oliko kyseessä tosiaan vain harmitonta hiplailua. Hiplailu sinänsä itsessään ei minua paina, vaan tiedottomuuteni ja sen mahdollinen hyväksikäyttö. ap
Sä olit kyllä melko suoraan kertonut "fantasiasi", joka toteutui, ei ole kyseessä seksuaalinen hyväksikäyttö. Kaveri teki, mitä olit pyytänyt. Eihän se kaverin syy ollut, ettet pysyny hereillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole selvyyttä tapahtumien kulusta, niin ei sitä voida millään olettamalla ratkaista, siis että kyseisen kaltaisessa olosuhteissa todennäköisempää olisi ollut seksuaalinen hyväksikäyttö kuin että mitään hiplausta kummoisempaa ei olisi tapahtunut.
Sitä voi koettaa pohtia myös siltä kannalta, että miten psyyke reagoi tilanteessa jossa ei ole tietoisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole selvyyttä tapahtumien kulusta, niin ei sitä voida millään olettamalla ratkaista, siis että kyseisen kaltaisessa olosuhteissa todennäköisempää olisi ollut seksuaalinen hyväksikäyttö kuin että mitään hiplausta kummoisempaa ei olisi tapahtunut.
Sitä voi koettaa pohtia myös siltä kannalta, että miten psyyke reagoi tilanteessa jossa ei ole tietoisuutta.
"Miten psyyke reagoi tilanteessa jossa ei ole tietoisuutta"? Mitä tarkoitat? Tarkoitatko että psyykkeelle voi aiheutua jotakin haittaa, vaikka ei tietäisikään mitä tapahtuu tai on tapahtunut? ap
Tämä on vaikea asia keskustella, koska en halua pahentaa asioita mieleeni heräävillä ajatuksilla. Esim. Sillä, että ihmiset kyllä huomaavat toisen takaa-ajatukset, vaikka moni kuvittelee ettei ne näy. Esim.se, että sanot ystävällesi sammuneen hyväksikäytöstö, ja taka-ajatuksesi oli rohkaista siihen. Siksi ehkä ystävälle se on ollut selkeä vihreä valo. Lain mukaan teko on ollut hyväksikäyttö, mutta sinun on käytävä itsesi kanssa läpi se asia. Annoitko luvan vai et. Jos seksissä sovitaan vaikka piiskaamisesta, niin aika epäreilua jos toinen jälkikäteen siitä syyttää. Jos ei ole sovittu, niin sitten voi syyttää.
Mutta koskaan ei pidä aliarvioida ihmisten kykyä nähdä toisen sanojen läpi.
ap täällä. Asia unohtui hetkeksi, mutta nyt se velloo taas mielessä. Viimeiset pari päivää aamusta iltaan asia on käynyt mielessä ja kaipaisin taas mielipiteitä ja keskustelua..
On kaksi vaihtoehtoa, AP on joko pösilö tai hönö
No kyllä kyseessä on seksuaalinen hyväksikäyttö, jos joku työntää kätensä nukkuvan ihmisen housuihin, vaikka tämä olisi kuinka osoittanut kiinnostusta hereillä ollessaan. Eli kaverisi teki väärin. Sun kannattaisi mennä hyvälle terapeutille purkamaan tuota koko juttua, ehkä sulle sitten selkiytyy miten käsitellä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
ap täällä. Asia unohtui hetkeksi, mutta nyt se velloo taas mielessä. Viimeiset pari päivää aamusta iltaan asia on käynyt mielessä ja kaipaisin taas mielipiteitä ja keskustelua..
Sinulla on ahdistuneisuushäiriö. Mene lääkäriin
Luulenpa kyllä, että kaverisi on lopettanut hommat kun on huomannut ettet lähde hommaan mukaan kun olet nukahtanut.
Koita nyt unohtaa se. Luota ystäväsi sanaan.
Nukkumaan puristavissa farkuissa? 😬