Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Duudson Jukka ja Chachi: vauva tulossa!

Vierailija
29.05.2019 |

Jukan uusin ig kuva

Kommentit (223)

Vierailija
61/223 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mä niin nautin teidän katkerien naisten itkuista :D

Eihän tän suhteen pitänyt kestää. Ehkä muutaman kuukauden vain. Eihän nuori nainen voi pitää vähän vanhemmasta miehestä aidosti. Mutta mites nyt kävikään? Molemmat ovat onnellisia, menossa naimisiin, ja lapsikin tulossa :D

Vierailija
62/223 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tän suhteen pitänyt kestää. Ehkä muutaman kuukauden vain. Eihän nuori nainen voi pitää vähän vanhemmasta miehestä aidosti. Mutta mites nyt kävikään? Molemmat ovat onnellisia, menossa naimisiin, ja lapsikin tulossa :D

Nuorelta naiselta karmea virhe. Mutta eipä sitä silloin ajattele. Nykytiedoilla rilluttelisin vaan menemään.

Äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/223 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorelta naiselta karmea virhe. Mutta eipä sitä silloin ajattele. Nykytiedoilla rilluttelisin vaan menemään.

Äiti

Noin kirjoittaa äiti, joka vihaa lapsia ja perhe-elämää? En enää epäile miksi Suomesta on tullut lyhyessä ajassa niin lapsivastainen maa, kun lapset ovat niin kauheita. Lapset ovat lahja ja perheenlisäys on iloinen asia, erityisesti kun lapsi on toivottu kuten tässä tapauksessa. Miksi Suomessa ollaan AINA niin pessimistisiä?

Vierailija
64/223 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen! :D Keneltä se on pois jos toiset ovat onnellisia? Aaveelaisten mielestä parille piti tulla ero kesään mennessä, mutta toisin kävi kuin siinä eroketjussa. :D Kyllä näillä negapirkoilla on oma elämä pielessä, kun pitää muita haukkua.

Vierailija
65/223 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äiti

Noin kirjoittaa äiti, joka vihaa lapsia ja perhe-elämää? En enää epäile miksi Suomesta on tullut lyhyessä ajassa niin lapsivastainen maa, kun lapset ovat niin kauheita. Lapset ovat lahja ja perheenlisäys on iloinen asia, erityisesti kun lapsi on toivottu kuten tässä tapauksessa. Miksi Suomessa ollaan AINA niin pessimistisiä?

Äiti, joka on ihan loppuunkulutettu perhe-elämän jäljiltä. Mun työni on kuitenkin jo tehty, joten kaipa tästä toipuukin joskus.

Vierailija
66/223 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että se kestää?

Vierailija
67/223 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä toi muija näkee jossain Duudson-Jukassa? Jukka on vanhan juopon näköinen... Sori vaan. Lyön pääni vetoa, että aika nopsaan tulee ero, kun muija tajuaa että Jukka on liian vanha, ja löytää itselleen hyvännäköisen ja omanikäisen miehen.

Vierailija
68/223 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä viikolla on raskaus menossa

Vierailija
69/223 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että se kestää?

You know when it's the one and things just happen. True love honey true love. Have you found yours? -Ohis

Vierailija
70/223 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jukka varmaan ihastui tähän nuoreen rempseäntuntuiseen latinoon, koska tyttönen oli nuori, energinen, ja villi jne. mitä nyt kaksikymppiset naiset on yleensä.

Kun vauva-arki iskee kuvioihin, nainen muuttuu väkisinkin. Väsymys, vastuu jne. painaa päälle.

Nähtäväksi jää, harhaileeko Jukan katse taas seuraavaan nuorikkoon vai kasvaako nyt viimein isyyteen ja perhe-elämään.

Sinä olet täydellinen, rikas ja kaunis? Miten kehtaat kirjoittaa moista sontaa, koska tuskin tunnet kyseistä pariskuntaa? En tunne heitä, mutta ainakin Chachilla on iloinen asenne ja suhtautuminen elämään. Chachista tulee varmasti hyvä äiti ja Jukasta uudestaan hyvä isä.

Mikä osa kirjoittamastani oli mielestäsi sontaa? Kyllä nyt vaan vahvasti vaikutti siltä, että Jukkaa kiinnosti vapaus ja nuori villi tyttö... Tuskinpa hänellä heti oli uusi vauva-arki haaveissa. Tottakai heistä voi tulla hyviä vanhempia, jos Jukka nyt kasvaa isyyteen eikä taas hylkää perhettään ns. villin sinkkuelämän houkuttaessa enemmän.

Vierailija
71/223 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selasin noita instakuvia (en omista tunnuksia joten en näe kommentteja) ja yhdessä kuvassa kirjoittivat muuttavansa Suomeen?

En ole uusinta lukenut, mutta katti sanoi, että *voisi* muuttaa Suomeen, mutta Jukka ei aio vielä. Ehkä katti tulee ja jukka jää?

Vierailija
72/223 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen! :D Keneltä se on pois jos toiset ovat onnellisia? Aaveelaisten mielestä parille piti tulla ero kesään mennessä, mutta toisin kävi kuin siinä eroketjussa. :D Kyllä näillä negapirkoilla on oma elämä pielessä, kun pitää muita haukkua.

Jos katsi muuttaa Suomeen niin voisitko kertoa hänelle, että muuttaisi nimensä? Olisi helpompi kirjoitella hänen Suomen elämästään jos nimi olisi vähän yksinkertaisempi.

Kiitos!

Vierailija
73/223 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri lapsen aikuiseksi saaneena en voi kuin ihmetellä tuota hinkua aloittaa koko homma uudestaan alusta....mutta minä olenkin äiti.

Tämä sankari ei saanut vielä edellisiä lapsiaan aikuisiksi. Sehän tässä surettaa.

Vierailija
74/223 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa kaksi vuotta sitten: 

– Perheeni, rakkaani, kaikkeni. Elämäni enkelit ja päivänpaisteet, jotka pitävät minut järjissäni ja jalkani maassa. Viime aikoina kaikki on ollut hullua. Työmäärä on ollut valtava mutta me olemme saavuttaneet yhdessä jotain, mitä olen halunnut jo pitkään tehdä.

https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/jukka-hilden-ju…

Kaunis nainen tuo ex.

Vierailija
75/223 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Well well well, Joanie and Chachi.

Vierailija
76/223 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksettaa.

Älä vaan sano että säkin ootat vauvaa. 😬

Jukalle.

Vierailija
77/223 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas on mennyt typerä keski-ikäinen äijä samaan vanhaan ansaan. Pennun kanssa ei voi elää lapsetonta, menevää elämää, muija alkaa nalkuttaa ja rupsahtaa. Ollaan taas lähtöpisteessä, joka tarkoittaa uutta lapsetonta naista. Naurattaa aina tämä miesten typeryys 😁. En ole katkera enkä kateellinen kuten täällä pian huudetaan kuorossa, itse en vain tuohon ansaan toiste lankeaisi.

Vierailija
78/223 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu, onnea. Mukavan oloinen likka se Chachi, olen uteliaisuudesta pari heidän videota katsellut.

Sanoisinko aito ja iloinen, varmasti hyvä äiti.

Vierailija
79/223 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Njaa enpä ole vakuuttunut, äijä oli Lapissa häröilemässä ja metsästämässä fuksityttöjä aikanaan kun ex vaimon kanssa lapsi oli vain muutaman kuukauden... siitä lähtien mennyt niin maku tästä jätkästä. Toivottavasti ei tee samaa uudelle muidulle. Kävi silloin jo sääliksi hänen vaimoaan, varmasti pärjää hänkin paremmin ilman tätä hyypiötä.

Mistä tiedän? Koitti vääntää minuakin ja ystävääni kimppakivaan epätoivoisesti kun kävi kaikki tytöt läpi ja esitteli housut kintuissa kolmannelle kaverille kun tunkesi itsensä naisten vessaan.... yuck.

😳🤢

Vierailija
80/223 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jenkki menee finnin kanssa naimisiin niin toimiiko avioehto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi