Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen on hyvä terapeutti

Vierailija
29.05.2019 |

Sellainenko joka kuuntelee ja näyttää ymmärtävän stooriasi. Ei itse puhu mitään.
Sitten terapeutit keskenään juttelevat näistä potilas/asiakkaistaan : toivoton, mitä se noita märehtii.. eteenpäin vain

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä huonoin terapeutti on sellainen joka ei sano mitään. Jos itse kävisin terapiassa, haluaisin että se terapeutti antaa jotain ratkaisuvaihtoehtoja ja niistä sitten vois keskustella mikä sopisi itselle tai jalostaa niistä itselleen toimivia ideoita kuinka päästä eteenpäin.

Se ois hirveintä jos vetäis vaan tunnin monologia eikä sais mitään palautetta siitä. Mitä järkeä siinä on? Siitähän jää tosi epävarma olo että mitähän se toinen aatteli kaikesta mitä sanoin. Huh, tollainen ei sopisi mulle yhtään vaikka terapiaan kyllä haluaisin mennä.

Vierailija
2/3 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaativa ammatti, jos oikein tosissaan haluaa auttaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/3 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin aktiivisen terapeutin, jolla on ohjat käsissään, jos menisin terapiaan. En haluaisi vain loputtomasti tilittää, vaan haluaisin, että terapeutti muodostaisi aiemmin kertomani perusteella kysymyksiä ja teemoja, joiden pohjalta seuraavilla käyntikerroilla keskustellaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi