"Tällä kropalla ja näillä ikävuosilla ei taida olla kovin villiä sinkkukesää luvassa"
O_O Minkälainen kroppa sitten pitäisi olla??? https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/aaab695f-6f32-48aa-8cfa-9dd1e90…
Kommentit (4)
En tiedä minkälainen kenelläkään muulla pitäisi olla, mutta itselläni on ainakin ihan liikaa laardia ja painoa. Just aloin katselemaan kesälomavaatteita kasaan ja voi itku taas kerran, ei kyllä mikään näytä tai tunnu päällä hyvältä.
Ajatus kun oli oikein kopioida sellainen naistenlehti-matkakarderoobi, että olisi vain muutama simppeli ja klassinen toisiinsa sopiva vaate (valkoinen puuvillapaita, perus t-paita, rennot farkut, hame/mekko, nätit sandaalit, hyvät kengät) ja siis ei hemmetti. Mähän näytän ihan joltain tynnyrimuumilta noissa vaatteissa, en yhtään naiselliselta tai rennon sporttiselta vaan ainoastaan lihavalta.
V*tuttaa koko loma nyt.
Häh? Miltä nykyään pitäisi näyttää?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä minkälainen kenelläkään muulla pitäisi olla, mutta itselläni on ainakin ihan liikaa laardia ja painoa. Just aloin katselemaan kesälomavaatteita kasaan ja voi itku taas kerran, ei kyllä mikään näytä tai tunnu päällä hyvältä.
Ajatus kun oli oikein kopioida sellainen naistenlehti-matkakarderoobi, että olisi vain muutama simppeli ja klassinen toisiinsa sopiva vaate (valkoinen puuvillapaita, perus t-paita, rennot farkut, hame/mekko, nätit sandaalit, hyvät kengät) ja siis ei hemmetti. Mähän näytän ihan joltain tynnyrimuumilta noissa vaatteissa, en yhtään naiselliselta tai rennon sporttiselta vaan ainoastaan lihavalta.
V*tuttaa koko loma nyt.
Tynnyrimuumi. Reps. Mutta joo, sama juttu ja juurikin tuo vyötärön korvautuminen pulleilla mahamakkaroilla on se isoin ongelma pukeutumisessa. Ainakin itse näyttäisin ihan ookoolta jos kaikki ei kertyisi keskivartaloon. Itseasiassa mä näytän nytkin edestäpäin ihan hyvältä, mutta kun olen yhtä leveä myös sivustapäin katsottuna niin se ei sitten enää hyvältä näytäkään.
Lisää treeniä siis vaan, volyymia pakara-reisi-pohjeosastolle ja jo vain on vientiä ;)