Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehti: Bussikuski heitti väkivalloin bussista naisen ja tätä puolustaneet muut matkustajat "katsokaapa mitä mä teen !"

Vierailija
29.05.2019 |

Oli myynyt naiselle väärän lipun ja raivostui omasta mokastaan niin, että heitti pienikoisen naisen väkivalloin ulos ja lopulta tätä puolustamaan nousseet muut matkustajatkin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*ttu mikä sairas paska. Kenelle muuten tulee yllätyksenä, että kuski oli syntynyt 1960. Tuntuu siltä, että kusipäisimmät ihmiset on syntynyt 1950-1960-luvulla.

Vierailija
2/21 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

K*sipää. Toivottavasti karma osuu vielä kohdalle ja lujaa.

Ja se linkki: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9e78e92b-b6e0-4850-a96b-8ec9ee368710

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kuskin kuvaa ja nimeä julkisteta?

Vierailija
4/21 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä' tapahtuu paljonkin, mutta kuskit eivät yleensä jää kiinni. Tämä jäi, kiitos sivullisen todistajan ja naiseen tulleiden mustelmien.

Vierailija
5/21 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuva ei ole valottunut tarpeeksi ja naama näyttää liian tum mal ta.

Vierailija
6/21 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen puhui englantia, mikä kertoo että jompikumpi oli ul ko maalainen. Veikkaan kuskia, toisaalta saattoihan se olla joku umpisuomalainen redneck joka ei  tykkää mämmin väristä.

Vierailija
7/21 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi mitä salakieltä täällä saa nykyään kirjoittaa jos tahtoo viestin pääsevän läpi :D

Vierailija
8/21 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni bussikuski on sadisti  joka voi toimia mielivaltaisesti ja puhua mustan valkoiseksi ammattinsa varjolla, mikäli joku uskaltaa valittaa. Minä olin nuorena juuri nousemassa bussiin, kun kuski löi ovet kiinni ja ajoi virnuillen pois. Olin siististi pukeutunut, kiltinnäköinen teini tulossa kirjastolta.

Vierailija
9/21 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusreppana kuski yritti alistaa tummaihoista naista. Osuikin omaan nilkkaan :D.

Vierailija
10/21 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on mullakin mänteistä bussikuskeista. Mukaviakin on paljon, mutta varmaan puolet just tuollaisia kiusaajia. Jos joku kuski tekisi minulle tuollaisen tempun, niin nostaisin kyllä aika älämölön ja tekisin sen elämästä h*lvettiä.

Vierailija
11/21 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vetreä 59-vuotiaaksi jos jaksaa mаtuille näyttää kaapin paikan.

Vierailija
12/21 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas osti lipun englanniksi, sai vääränlaisen ja huomasi, ettei kuski ymmärtänyt englantia kunnolla, joten asiakas ryhtyi puhumaan suomea. En tajua tätä kuviota.

Vierailija
13/21 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen puhui englantia, mikä kertoo että jompikumpi oli ul ko maalainen. Veikkaan kuskia, toisaalta saattoihan se olla joku umpisuomalainen redneck joka ei  tykkää mämmin väristä.

Todennäköisesti nainen oli se ulkomaalainen kun ei osannut ostaa oikeaa lippua itse.

Vierailija
14/21 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perusreppana kuski yritti alistaa tummaihoista naista. Osuikin omaan nilkkaan :D.

Mistä syystä tummaihoinen nainen joka osaa suomea puhuisi Suomessa julkisessa liikennevälineessä "perusreppanalle" joka toimii kuskina englantia ja vaihtaisi suomeen huomattuaan, että "perusreppana" ei ymmärrä englantia kovin hyvin?

Vierailija
15/21 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetään niin vähän bussia kuin mahdollista eli äänestän perseelläni ja se pysyy automme penkissä.

Tosin meillä vain yksi auto niin joudun välillä bussia käyttämään.

Olen hiljaa ja kuskeille en puhu mitään.

Tosin asun Tampereella ja nyt en vähään aikaan ole nähnyt kuumakalle kuskeja mutta niitä on ja Etelä-Suomeen en muuta koskaan.

Parannettavaa on ja kannatan busseja kun kuskit saadaan ojennukseen.

Vierailija
16/21 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siis myynyt naiselle lipun pidemmälle mitä nainen tarvitsi ja heitti ulos ennen kuin naisen tarvitsi. Mitä se kuski luuli että tässä käy?

Vierailija
17/21 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei naisen kuvaa ja nimeä julkisteta?

Vierailija
18/21 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen, että bussikuskeissa oli todella paljon hermoheikkoja etenkin 90-luvulla. Koulumatkoilla oikein pelkäsin tiettyjä kuskeja, joista yksi heitti kerran mielivaltaisesti koululaisen matkalla ulos vain siksi, että joku (muu) oli soittanut kelloa.

En tiedä, onko sitten erityisen stressaava työ vai mitä, mutta toivottavasti noin pelottava kuski passitetaan hermolomalle hetimiten.

Vierailija
19/21 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska julkinen lynkkaus.

Vierailija
20/21 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räyhämustanaamalle ihan oikein. Menköön afrikkaan räyhäämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme