Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko istuttanut puita, tehnyt tai hommannut hyönteishotellin ja kasvattanut itse vihanneksia tai kasvatat nyt?

Vierailija
29.05.2019 |

Hyönteiset ovat vähenemään päin. Mikä on tekosyysi sille, ettei pihassasi ole hyönteishotellia? Tai et ole istuttanut puita tai kasvattanut vaikka parvekkeella vihanneksia?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mutten siitä ole hyötynyt, hyönteiset häviää ja hiilidioksidi määrät kasvaa jos asiaan ei saada oikeista tekoja lakien muodossa.

Vierailija
2/12 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole viherpeukalo enkä omista pihaa enkä halua kasveja parvekkeelleni, hyönteisistä puhumattakaan. Ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo pukkaa hometta, varpaiden välissä on sieniä ja ukko on täysi vihannes. Saa luvan riittää minun osaltani.

Vierailija
4/12 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun muistutit asiasta. Ihan oikea syyni on se, ettei vain ole tullut mieleen että pihallani voisi hyvin olla hyönteishotelli. Lisään ostoslistalle (käyn tänään kaupassa josta sellaisen voisi saada).

Vierailija
5/12 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea noista kyllä.

Vierailija
6/12 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä olen. Kaikkia noista. Kaksi istuttamaani puuta on jo rusakko tuhonnut mutta kaksi jaksaa sinnitellä. Lisäksi olen täksi kesäksi kylvänyt perhosia houkuttelevia kukkia. En kyllä usko että maailma minun tekosillani pelastuu. Viime kesän perunoista sai ihan yhden kattilallisen...

Vierailija
7/12 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kaikkea tuollaista.

Siksi koska hommassa on sopivasti vaikeusastetta, ja on kiva syödä omakasvattamaa ruokaa.

Vierailija
8/12 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä hyönteiset vähenemään päin. Lutikoita ja turkiskuoriaisia löytyy. Pitäisikö vielä niille erikseen joku hotelli tässä nyt rakentaa?

Vierailija
9/12 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen kaikkea tuollaista.

Siksi koska hommassa on sopivasti vaikeusastetta, ja on kiva syödä omakasvattamaa ruokaa.

Kaali/Lanttuperhosia tapan sen minkä pystyn. Niistä ei ole pulaa. Haistavat kaalit monen kilometrin päähän.

Vierailija
10/12 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hehtaarin tontti jossa on kaikkea mahdollista, puita, hyönteisiä, kukkia ja muita kasveja, paljon lintuja jne. eli mulla viihtyy kaiken maailman ötökät ja eläimet kun on kasveja ja puita joita ne tarvii.

Vierailija
11/12 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taimea tulee ja siitä muonaa. Olen yksi parhaista hyviksistä täällä. Läläåläää.

Vierailija
12/12 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 000 kuusentainta istutin viime keväänä. Tänä vuonna tehdään taas aukkoa niin varmaan ensi vuonna jokunen tuhat taas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi