Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies muuttuu äitinsä seurassa kamalaksi minulle. Mistä voi johtua?

Vierailija
29.05.2019 |

Eli aina kun anoppini on läsnä (joko käymässä kylässä meillä tai jos käymme heillä) niin mies muuttuu minua kohtaan tiuskivaksi, v i ttumaiseksi ja ilkeäksi. Kun hänen äiti lähtee niin mies on välittömästi taas normaali minua kohtaan eli kiva ja ystävällinen. Tai heti kun poistutaan heiltä käymästä. Miehen isällä ei ole tällaista vaikutusta mieheen (mutta toisaalta ei juuri ikinä tavata miehen isää ilman miehen äitiä niin en niin tiedä). Mistä tällainen voi johtua? Kun sanon asiasta miehelle niin hän hermostuu minulle eikä suostu keskustelemaan asiasta, väittää vain että keksin koko jutun eikä hän ole minulle mitenkään ihmeellinen kun äitinsä on paikalla. En keksi ja kyllä on. Ja joka kerta. Neuvokaa joku? En enää halua nähdä koko anoppia, koska mies on niin kamala hänen seurassaan. Ei äidilleen kamala vaan minulle.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mamikompleksi. Et sitten ollu naapurin sirpa.

No en ollut, mutta mitä tarkoittaa tuo kompleksi tai että en sitten ollut? Ap

Äidin mielestä naapurin Sirpa olisi ollut oikea valinta ja nyt jotuu muka myöntämään sen. Äiti olisi halunnut valita tyttöystävän.

Vierailija
22/39 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitinsä ei ehkä pidä sinusta, vaikka salaisikin sen, ja miehesi tietää tämän, ja käyttäytyy äitiänsä miellyttääksen sua kohtaan noin. Tai sitten mies ei itse pidä äidistään, mutta ei uskalla sitä paljastaa, ja purkaa sitten tapaamisten aikana äitinsä aiheuttaman äreyden suhun.

Voi olla ihan muutakin, turha sitä arvailla. Vastauksen saat vain mieheltäsi.

Voi olla että anoppini ei pidä minusta ja vain esittää minulle mukavaa. Ja mies tietää totuuden mutta ei halua sanoa minulle. En tiedä onko näin. Miehen eksistä anoppi ei pitänyt sen mies on kertonut. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitinsä ei ehkä pidä sinusta, vaikka salaisikin sen, ja miehesi tietää tämän, ja käyttäytyy äitiänsä miellyttääksen sua kohtaan noin. Tai sitten mies ei itse pidä äidistään, mutta ei uskalla sitä paljastaa, ja purkaa sitten tapaamisten aikana äitinsä aiheuttaman äreyden suhun.

En saa mieheltä vastauksia koska hän sanoo että olen keksinyt koko jutun eikä hän ole minua kohtaan mitenkään erilainen kuin yleensä. Vaikka perustelen ja kerron esimerkkejä niin kieltää koko asian. Ap

Olisiko mahdollista, että seuraavan kerran kun (äitinsä ollessa paikalla) mies taas käyttäytyy p*skasti sua kohtaan, niin kyseenalaistaisit hänen käytöksensä heti?

Vierailija
24/39 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellinen luonne näkyy äidin läsnäollessa.

Näemme miehen vanhempia noin kerran kuussa, aina ei niinkään usein. Muulloin mies on minua kohtaan kiva ja ystävällinen, ollut jo vuosia. Ei kai hän minulta pystyisi vuosia piilottamaan todellista luonnettaan niin että se näkyisi jotenkin vain tunnin kuukaudessa? Ap

Meillä oli kuule aikoinaan ihan sama homma, paitsi anoppi kävi useammin.

Mies muuttui aina tavallisesta reippaasta ja kohteliaasta miehestä kiukkuiseksi pikkupojaksi, kun appi ja anoppi saapuivat. Aika paljon anoppi vertaili ääneen, että ei hänen miehensä tai vanhempi poikansa koskaan tällaista tehneet (esim lasten puistoon viennistä, kurasaappaiden huuhtelusta, lasten syöttämisestä jne). Mies oli jotenkin hermostunut ja koetti miellyttää ja ilahduttaa äitiään kaikin tavoin, herkästi siinä sitten mulle tiuskaisi tai kiukutteli. Sen tiedän ettei anoppi minusta tykännyt, aina arvosteli ja valitti kaikesta takana päin, liekö mies sitten siitä jonkinlaisen stressin saanut.

Kamalahan sitä muutosta oli katsella. 

Tämä kuulostaa siltä että voi meilläkin olla jotenkin noin. Mies on hermostunut äitinsä seurassa mutta kiva äidilleen kuin yrittäisi miellyttää ja se miellyttäminen menee välillä ihan yli, sellaiseksi jota joku sanoisi nuoleskelemiseksi jos haluaisi sanoa pahalla. Ja siinä samalla minulle  tiuskii ja kiukuttelee (kuin pikkupoika joo).

Voi olla että anoppi valittaa minusta pojalleen koko ajan takana päin enkä vain tiedä sitä. 

Ap 

Vierailija
25/39 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa mieheltä vastauksia koska hän sanoo että olen keksinyt koko jutun eikä hän ole minua kohtaan mitenkään erilainen kuin yleensä. Vaikka perustelen ja kerron esimerkkejä niin kieltää koko asian. Ap

Olisiko mahdollista, että seuraavan kerran kun (äitinsä ollessa paikalla) mies taas käyttäytyy p*skasti sua kohtaan, niin kyseenalaistaisit hänen käytöksensä heti?

Teen niin usein :D . Mies lopettaa sen silloin siihen kyllä. Mutta illalla kun otan asian puheeksi niin väittää että koko asiaa ei ole tapahtunut edes. On mahdoton keskustella jostain jota toisen mielestä ei edes ole olemassa. Ap

Vierailija
26/39 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten käytös ei liity sinuun mitenkään vaan miehesi ja hänen äitinsä väleihin.

Vierailija
27/39 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äidin mielestä naapurin Sirpa olisi ollut oikea valinta ja nyt jotuu muka myöntämään sen. Äiti olisi halunnut valita tyttöystävän.

Olen 42 ja mies on 44 ja tapasimme 6 vuotta sitten. Miehellä on ollut minua ennen parikin vakavampaa suhdetta. Anoppi ei tosiaan ainakaan niistä aiemmista tykännyt.

Vierailija
28/39 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten käytös ei liity sinuun mitenkään vaan miehesi ja hänen äitinsä väleihin.

Ehkä mutta miksi se sitten kohdistuu minuun. Ap

Vierailija
29/39 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen niin usein :D . Mies lopettaa sen silloin siihen kyllä. Mutta illalla kun otan asian puheeksi niin väittää että koko asiaa ei ole tapahtunut edes. On mahdoton keskustella jostain jota toisen mielestä ei edes ole olemassa. Ap

Testaapa seuraavalla kerralla kohdella miestä samoin kuin hän sua. Siis silloin kun hän sen tekee. Esim jos tiuskaisee, niin tiuskaise samalla tavalla takaisin. Ja sano sitten heti sen jälkeen rauhallisesti, että tiuskaisit koska miehesi teki niin -> syy ja seuraus.

Vierailija
30/39 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohdistuu sinuun, koska olet luultavasti ns. turvallinen uhri. Mies luottaa siihen, ettet aiheuta kauheaa kohtausta ja ettei suhteenne kaadu, vaikka hän käyttäytyisikin joskus v'ttumaisesti. Se tuossa tilanteessanne on parisuhdemielessä p*skinta, ettei mies ota vastuuta teoistaan, kun yrität niistä keskustella.

Vierailija
31/39 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 42 ja mies on 44 ja tapasimme 6 vuotta sitten. Miehellä on ollut minua ennen parikin vakavampaa suhdetta. Anoppi ei tosiaan ainakaan niistä aiemmista tykännyt.

Älä mene anopillesi. Minä tein niin ja sitten ihmeteltiin kun en käy. Sanoin sitten päin näköä, ettei vastaa mun käsitystä vapaa-ajasta.

Vierailija
32/39 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohdistuu sinuun, koska olet luultavasti ns. turvallinen uhri. Mies luottaa siihen, ettet aiheuta kauheaa kohtausta ja ettei suhteenne kaadu, vaikka hän käyttäytyisikin joskus v'ttumaisesti. Se tuossa tilanteessanne on parisuhdemielessä p*skinta, ettei mies ota vastuuta teoistaan, kun yrität niistä keskustella.

Järjestän välillä asiasta kyllä pienen kohtauksen :D . Mutta ei avioliittomme ole tähän kaatunut. Eniten tosiaan ärsyttää että mies ei ota vastuuta asiasta edes sitä että siitä puhuisi. Mutta ehkä asia on hänelle jotenkin musta piste eikä osaa siitä puhua koska sitten joutuisi avaamaan jotain sellaista äitiinsä liittyvää mistä ei halua puhua kenenkään kanssa? 

Ap

Vierailija
33/39 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä mene anopillesi. Minä tein niin ja sitten ihmeteltiin kun en käy. Sanoin sitten päin näköä, ettei vastaa mun käsitystä vapaa-ajasta.

Anoppi on minua kohtaan mukava. Mieheni tässä on se ongelma. Ap

Vierailija
34/39 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anoppi on minua kohtaan mukava. Mieheni tässä on se ongelma. Ap

On muka mukava.

Vierailija
35/39 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittää esittää jotain äidilleen.

Eikä pelkästään yritä esittää, vaan esittää.

Toivottavasti äitimuori on tyytyväinen kasvatuksensa tulokseen. Ilmeisesti hän on halunnut pojastaan ilkeän.

Vierailija
36/39 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan puhuu sinusta pahaa äidilleen selkäsi takana. Siksi on ilkeä sulle äitinsä läsnäollessa, pitää pitää show pystyssä, että äitinsä näkee miten teillä on ongelmia kotona ja äksyillään.

Vierailija
37/39 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies varmaan puhuu sinusta pahaa äidilleen selkäsi takana. Siksi on ilkeä sulle äitinsä läsnäollessa, pitää pitää show pystyssä, että äitinsä näkee miten teillä on ongelmia kotona ja äksyillään.

Miksi ihmeessä mies noin tekisi? Meillä on ihan hyvä suhde eikä normaalisti äksyillä. Ap

Vierailija
38/39 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muutun äitini läsnäollessa äreäksi ja väitteleväksi ketä tahansa kohtaan.

Johtuu ihan siitä, että häpeän taustaani ja meillä kasvatus oli sellaista "nyt pennut siivotkaa, kakarat hiljaa tai tulee tukkapöllyä, katoki ettet tuu maha pystyssä kotiin" ja mitään positiivisia/lämpimiä tunteita ei näytetty koskaan. Muistan äitini koskeneen minua aikuisiällä kerran yli 19 vuotta sitten ja silloin kavahdin taakse päin.

Olen ratkaissut ongelman niin etten 35 ikävuoteen mennessä ole vienyt yhtäkään miestä kotiin.

Vierailija
39/39 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinsä lellimät miehet, joita ei ole koskaan vastuutettu mistään ovat noita kieltäjä. Niillä ei ole mitään selkärankaa. Et ole huomannut, kun teillä on mennyt hyvin, että miehesi on vastuunpakoilija. Ne lähtee aina menemään, kun tilanne menee vaikeaksi tai sitten ne vaan kategorisesti kieltää kaiken, vaikka sulla olisi mitä tahansa todisteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi