Häiritseekö teitä jos viimeisillään raskaana oleva on paljaalla mahalla uimarannalla napa ulkona ja kauheet raskausarvet
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa on viisi sivua ja 75 viestiä. Jännä, että tällainen aihe puhuttaa näin paljon. Miksihän? Tai on mulla teoria.
Kesä tulossa, siitä se johtuu. Ei talvella raskausmahoja edes näe.
Vierailija kirjoitti:
Minun puolestani ihan jokainen, kropasta riippumatta saavat olla rannalla. Negatiiviset mielipiteenne voitte tunkea anneliin.
Totta kai saa. Mutta ei tässä kysytty, saavatko raskaana olevat naiset käydä rannalla, vaan häiritseekö raskaana olevien naisten näkeminen rannalla. Minua se häiritsee ja inhottaa, ja sen mukaan vastasin. Se, että muilla on välillä mielipiteitä, joita et allekirjoita, on epämiellyttävä mutta väistämätön osa elämää.
Ei häiritse. Raskaana oleva nainen on yleisesti kaunis. Yksinkertaisesti vain lihava ihminen yököttää, mutta katsonkin muualle enkä sano mitään, kun niilläkin on oikeus esitellä vatsaansa.... juu, alapeukkuja sataa, mutta kuka REHELLISESTI tykkää nähdä rannalla tai ylipäätään missään reilusti ylipainoisia...? Fiksu ihminen vain ei sano sille ylipainoiselle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei häiritse. Raskaana oleva nainen on yleisesti kaunis. Yksinkertaisesti vain lihava ihminen yököttää, mutta katsonkin muualle enkä sano mitään, kun niilläkin on oikeus esitellä vatsaansa.... juu, alapeukkuja sataa, mutta kuka REHELLISESTI tykkää nähdä rannalla tai ylipäätään missään reilusti ylipainoisia...? Fiksu ihminen vain ei sano sille ylipainoiselle mitään.
Minä voin REHELLISESTI sanoa että minua ei ällötä ylipainoiset tai raskaana olevat.
Miksi normaalipainoinen uima-asussa muuten on ok mutta ylipainoinen uima-asussa on pukeutunut uikkariin vain esitelläkseen itseään? Joskus voisi kyseenalaistaa niitä omia ajatuksiaan, etenkin jos pidät itseäsi fiksuna.
Kyllä on vieraannuttu luonnosta. Olen ihan järkyttynyt että niin moni kokee ällötystä nähdessään raskaana olevan naisen. Mitä helv ettiä oikeasti...
Itse koen ällötystä lähinnä nähdessäni esim.kauan mädänneen ruum*In.
Ei. Enemmänkin häiritsee se, kuinka aikuinen ihminen voi kirjoittaa jotain tällaistä. Todella noloa käytöstä.
Ei, minun katseeni ei lukkiudu epäkohtiin. Pystyn katselemaan muutakin kuin toisten vatsoja.
Vierailija kirjoitti:
Vuosia sitten yksi tuttu nainen, auringonpalvoja, otti kunnolla brunaa alkukesän bikineissä, synnytti, ja palasi loppupuolella kesää rannalle. Vauva oli suloinen, äidin mustaksi kutistunut maharusketus oli, no, omansa näköinen. Kuvitelkaa itse.
No voi että.. onko se jotenkin sinulta pois sitten? Miten aikuinen ihminen jaksaa jankata , mitä muut ihmiset tekevät? Elä omaa elämääsi ja anna muiden nauttia rauhassa raskaudesta ja olla onnellinen äitiydestä.
Tämä on halveksiva aloitus. Eikö tämmöinen kirjoittelu ole kiellettyä?
Kummallista, että ihmisten kehot ovat niin ällöttäviä.
Sen sijaan tiineenä oleva koira, kissa tai hevonen ei aiheuta samanlaista inhoa.
Vierailija kirjoitti:
Kummallista, että ihmisten kehot ovat niin ällöttäviä.
Sen sijaan tiineenä oleva koira, kissa tai hevonen ei aiheuta samanlaista inhoa.
En ole ikinä nähnyt tiineenä olevaa eläintä, niin en osaa sanoa. Harva varmaan on.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on vieraannuttu luonnosta. Olen ihan järkyttynyt että niin moni kokee ällötystä nähdessään raskaana olevan naisen. Mitä helv ettiä oikeasti...
Itse koen ällötystä lähinnä nähdessäni esim.kauan mädänneen ruum*In.
Helpostipa järkytyt siitä, että muut ovat erilaisia kuin sinä. Oletko mahdollisesti konservatiivi tai persujen äänestäjä?
Minun puolestani ihan jokainen, kropasta riippumatta saavat olla rannalla. Negatiiviset mielipiteenne voitte tunkea anneliin.