Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häiritseekö teitä jos viimeisillään raskaana oleva on paljaalla mahalla uimarannalla napa ulkona ja kauheet raskausarvet

Vierailija
29.05.2019 |

Näkyy ja ruskee viiva?

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy koskaan uimarannalla, mutta, vaikka muiden tekemiset ei yleensä kiinnosta, kyllä pikkuisen kirpaisi jossain sisimmässä, kun tuollainen 7.-8. raskausviikolla oleva nainen veti röökiä ja myi itseään kadulla.

Vierailija
42/93 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ällöttää kaikki raskausmahat 🤢🤢

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy koskaan uimarannalla, mutta, vaikka muiden tekemiset ei yleensä kiinnosta, kyllä pikkuisen kirpaisi jossain sisimmässä, kun tuollainen 7.-8. raskausviikolla oleva nainen veti röökiä ja myi itseään kadulla.

Johan sillä on aikaisin se maha näkynyt 😯

Vierailija
44/93 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnittäisi mitään huomiota.

Ei kai ketään voi tosissaan häiritä?

Mahtaa olla vaikea elämä.

Vierailija
45/93 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, onpa näitä kauhistelijoita paljon :o itselleni ei tullut raskausarpia enkä muutenkaan saa kiinni siitä miten vatsani olisi voinut olla erityisen ällöttävä. Ymmärrän kyllä, että ihmisillä on eri mieltymykset ja joillekin se ällön raja on eri kuin minulla. Jotain ällöttää raskausvatsa jo siitä asti kun testi näyttää positiivista, joitain jos siinä on raskausarpia ja joitain ei ällötä mikään.

Onko tämän postauksen tarkoitus saada joku viimeisillään raskaana oleva nainen häpeämään vatsaansa niin, että jää kotiin ja tämän ketjun aloittaja saa kärtsätä ihoaan rannalla rauhassa? Seuraavalla kerralla se nainen käyttää sijaissynnyttäjää, jottei joutuisi aloittajan ja kumppaneiden arvostelun kohteeksi? Vai onko tällä ketjulla kenties muutakin tavoitetta kuin pahoittaa jonkun paksun mieli?

Itse meinasin kyllä seuraavassakin raskaudessa käydä uimassa (rannalla tai uimahallissa) koska se on yksi parhaista liikuntamuodoista loppuraskaudessa. Teidän on pakko kestää tai sulkea silmät. :))

Vierailija
46/93 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä vähän ihmetyttääkin kysymys. Rannat on tehty kaikkien käyttöön, eikä kenelläkään ole oikeutta dissata muita rannallaolijoita. Itselleni raskaana olevat naiset on aina hieno näky, uusia kansalaisia on tulossa ja jokin ekstralisä on siinä naiseuden perusolemuksessa. Naisihanteeni on silti lapseton nainen mutta sitähän tässä ei kysytty.

Vierailija
47/93 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritseehän se tavallaan, kun housuissa alkaa pullottamaan.

Vierailija
48/93 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan häiritse. Yksikään normaalisti käyttäytyvä ihminen ei häiritse millään tavalla. Kerran häiritsi kun joku känniääliö tuli sössöttämään meidän lapsille. Ja muutaman kerran kun joku koira on juossut meidän vilttien päältä hiekka pölisten ja eväät sotkien. Myös jatkuvaa koiran räksytystä on ärsyttävä kuunnella. Tupakan savu ja jumputtava poppi on inhottavia, mutta minkäs niille voi.

Vierailija
49/93 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan ällötä. Sen sijaan syömällä ja juomalla hankittu valtava pallo miehellä ällöttää todella.

Vierailija
50/93 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihaillen ja kaihoten katson raskaaolevien vatsoja. Omista raskauksista on jo kauan aikaa ja muistelen usein miten ihanaa aikaa oli olla raskaana ja sitten se vauva-aika oli elämän parasta aikaa. Aivan käsittämättömän ihanaa, voih, kunpa siihen aikaan voisi palata edes yhdeksi päiväksi. Ja tietysti myös suuri kunnioitus äideille, heidän käsissään on uusi elämä, mitään sen kunnioitettavampaa ei ole kuin uuden elämän synnyttäminen ja vastasyntyneestä huolenpito. Ole ap ylpeä itsestäsi!

Vierailija
51/93 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan toisistamme kauniisti, eikös vaan.

Rauhaa ja rakkautta 💖

Vierailija
52/93 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei raskausmahassa mitään vikaa ole. Siihen kuuluu ne arvet ja ulos päin työntynyt napa. Mutta kun Suomalaisella setä-miehellä maha on samaa kokoa ja tulee näköetäisyydelle niin minä lähden karkuun.

Vierailija
53/93 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse. Ihan kaikki ulkonäöstä riippumatta saavat olla rannalla (ja uimahalleissa), en katsele ihmisten ulkonäköä jos siellä olen. Ei se ole vain nuorten ja kauniiden oikeus.

Vierailija
54/93 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhn raskaana oleville monia söpöjä uima-asuja, ettei tarvitse vatsa paljaana kulkea. Esim:

https://www.google.com/search?q=uimapuku+raskaus&rlz=1C9BKJA_enFI814FI8…

Itse ainakin raskaana ollessani tykkäisin pukeutua tuollaiseen kaksiosaiseen asuun, en oo koskaan muutenkaan tykänny bikineistä.

Vierailija
55/93 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama minkä näköisiä ihmisiä rannalla tallaa.

Vierailija
56/93 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse jos se raskaanaolija ei ole änkyräkännissä ja kuuntele räkäisesti nauravan kännisekoilupossen kanssa jvg:tä huawei p2 litellä kurko-tölkistä tehdyn "vahvistimen" läpi.

Vierailija
57/93 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse toisten mahat. Mutta eikö raskaana olevat ymmärrä alkaa rasvaamaan mahaa aamuin illoin alkuraskaudesta lähtien? Itse tein molemmilla kerroilla niin, eikä yhden yhtään arpia tullut. Vauvaöljyllä siis rasvasin.

Vierailija
58/93 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan!

Vierailija
59/93 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei häiritse toisten mahat. Mutta eikö raskaana olevat ymmärrä alkaa rasvaamaan mahaa aamuin illoin alkuraskaudesta lähtien? Itse tein molemmilla kerroilla niin, eikä yhden yhtään arpia tullut. Vauvaöljyllä siis rasvasin.

Siihen vaikuttaa perintötekijät, kollageeni ja se kuinka isoksi ja kuinka nopeasti vatsa kasvaa. Rasvaus toki hyvä idea, muttei autuaaksi tekevä. Itselläni on raskausarpia nivusissa, ne tulivat murrosiässä kosteutuksesta huolimatta. Vatsassa ei ole ainutakaan arpea vaikka en rasvannut kertaakaan ja tuplat tuli. Ihmettelin kyllä itsekin, että vältyin venymisarvilta. :D

Vierailija
60/93 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee ja inhottaa. Pidän raskauden merkkejä hyvin vastenmielisenä enkä esimerkiksi mielelläni edes katsele raskaana olevia naisia. Tulee ihan sellaisia inhon väristyksiä. Mutta tämä on minun asiani enkä tietenkään ole rajoittamassa kenenkään rantailua.

M33