Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadehdin hyväsäärisiä omenamahalihavia, jotka voivat käyttää tunikan kanssa leggingsiä.

Vierailija
29.05.2019 |

Ja näyttävät kiloistaan huolimatta raikkailta ja tyylikkäiltä.

Itselläni on pattipolvet ja sääret kuin kaksi vääntynyttä putkenpätkää - sen jäätävän omenan lisäksi.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunika ja legginsit, itselleni kauhistus enkä ikinä pukisi ylleni.

Kuka mistäkin kauhistuu. Itse kauhistun capreista, eivät sovi kenellekään.

Caprit ovat kyllä tyylitön vaatekappale, varsinkin lyhyellä ihmisellä ja varsinkin, jos niissä on taskuja.

Vierailija
22/37 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne ole vähän sama asia? Caprileggingsit ovat vain puolisääreen ulotttuvat leggingsit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenavartalo kapeasääri minäkin. Kaikista parhaalta näyttää jos on joko pillilahkeiset housut tai kapea kynähame ja ihan lievästi levenevä pusero, jakku tms joka ulottuu siihen jalkojen yläosaan. Arvatkaa huviksenne ymmärtääkö yksikään myyjä tätä. Ei todellakaan. Onneksi tiedän itse mikä sopii parhaiten. Huvittaa joskus nämä myyjät ja stylistit ym.

Vierailija
24/37 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne ole vähän sama asia? Caprileggingsit ovat vain puolisääreen ulotttuvat leggingsit

Caprit on eri asia kuin caprileggingsit, eli caprit on tavalliset housut, jotka ulottuu puolipohkeeseen.

Vierailija
25/37 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ilmeisesti käytät vain leveää housua ja syöt sipsiä.

Vierailija
26/37 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Caprit on eri asia kuin caprileggingsit, eli caprit on tavalliset housut, jotka ulottuu puolipohkeeseen.

Leveälahkeiset caprit pukevat paremmin ohutsääristä kuin tiukat leggingsit. Näyttää koomiselta nainen, jolla on tiukat leggingsit tikkusäärissään ja yläosa jotain liehuvaa tunikaa.

Vierailija
27/37 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se toki kauheaa kun ei voi ikinä koskaan vähentää syömistä ja laihduttaa.

niisk, menen nyt lohduttautumaan ja haen kinuskikakun.

Vartalotyyppi ei riipu lihavuudesta. Minä olen isorintainen tikkusääri alipainoisenakin, eikä vyötärö ole ampiaisvyötärö laihanakaan, vaikka peppu on kapea. Toki lihavuus korostaa vartalotyyppien eroja, mutta lähtökohtaisesti omppu on omppu aina. Ja tiimalasi tiimalasi.

Vierailija
28/37 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäterveellisin vartalotyyppi, kadehdi rauhassa.

Vierailija
29/37 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl on paljon omppuja😁

Vierailija
30/37 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos johonkin olen tyytyväinen, niin sääriini. Jalat ovat kyllä paksut, mutta muodokkaat ja lihaksikkaat.

Vierailija
31/37 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

omenakroppa ei oo se naisellisin vartalotyyppi.. mut mitä väliä?? omppuja on suomessa ihan sairaasti... :D melkeenpä kaikkia on niitä.... etenki yli 40 v naiset. :D

----

Suhteellista sekin, eli riippuu massasta ja koosta. Pienehkö omppu ja pitkät sääret on paremmannäköistä kuin mahtavat tukkijalat leveäperäisellä mutta litteävatsaisella päärynällä. Tietenkin vaikuttaa se, miten itsensä kantaa ja hymyileekö :)

-Nii, tottakai on ihn ihmiskohtasta, must tyhmää tehä tällee et kaikki on sellasii ja sellasii, kun ei ole. :D omput ja tiimalasit ja päärynätki on keskenään aivan eri naisia ja eri näkösiä, eri geenisiä ja eri kroppasia. :DDD

omenalle just käy joku löysä paita ja esim minihame. Ku taas tiimalasille käy hyvin esim mekot, jois on kiristys mahassa ja jos rinnat ei oo ylisuuret, nii voi olla avonainen kaula-aukkoki ja persettä voi korostaa. :D

tunika ja legginsit sopii esim hyvin mulle, JOS se mekko on vyötäröltä ja muutenkin suht kireä. löysät mekot tekee must tosi läskin näkösen ja oon siis tiimalasi. :D ku taas omenalla on hyvä jos on löysä yläosa. :DD

Vierailija
32/37 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yläkroppa todella pieni ja ampiaisvyötärö mutta reidet on kuin DDR:läisellä kiekonheittäjällä ja polvien ympärillä läskiä. Laita siinä sitten lyhyttä hametta päälle.

Vierailija
33/37 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mulla ei silmä tartu yksityiskohtiin, helpompi elää. :DD en esim paksuja reisiäkään nää miehekkäinä.. :D enkä oo kuullu ku muutamista semmosista miehistä, loput miehistä tykkää ku on vaan "naisen mallinen", ei niitä kiinnosta mikä senttileveys sun reisissä on jos näytät naiselliselta. :DD ainakaa mun kokemuksen mukaa.

Vierailija
34/37 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voin käyttää mutten käytä, koska valtava mahani saa tikkusääret näyttämään hassuilta.

Vierailija
35/37 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan mielestä legginsit mitkään rumat ole, mutta joillekin ne ei sovi.  Ne ei sovi tikkujalkaisille.  On se tikkujalka sitten vartaloltaan mikä tahansa muuten.  Mutta niitä tikkuja ei kannata korostaa.  Mieluummin tavalliset pitkikset tai Caprit,  jopa pillilahkeetkin, jos ne ei ole liian pillit.  

Eikä ne sovi elefanttijalkaisille, sellaisille, joilla ei ole jaloissa mitään muotoa ja jalat on paksut.  Silloinkin kapeampilahkeiset pitkikset on paremman näköiset, jos ei halua mitään leveälahkeisuutta, mikä saattaa vaan lihottaa jalkoja entisestään.

Mutta sellaiset sääret, joissa on hyvä muoto ja ennen kaikkea kapea nilkka, on minusta ihan hyvän näköiset legginseissä.  Ja tunika sopii siihen seuraksi hyvin, jos on omppuvartalo, muta en tietenkään tarkoita sellaista kauhean paljon alaspäin levenevää tunikaa, sehän levittää vaan entisestään.  Vaan sellainen kauniisti laskeutuva hieman väljä tunika on kaunis.  Kesäkuumalla on kivan raikkaan näköistä, jos on valkoiset legginsit ja joku kevyt tunika päällä.

Legginsit sopii mun mielestä jopa paksusäärisille,  jos vaan ne sääret on muodokkaat.  Mutta jos ne on tasapaksut pölkyt ylhäältä alas asti, niin sitten mieluummin pitkikset.  Tai hame, jos se muuten sopii.  

Vierailija
36/37 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yläkroppa todella pieni ja ampiaisvyötärö mutta reidet on kuin DDR:läisellä kiekonheittäjällä ja polvien ympärillä läskiä. Laita siinä sitten lyhyttä hametta päälle.

Mun silmään paksut lihaksikkaat reidet on hyvännäköiset naisella. Nuorempana jumppasin ahkeraan kyykkyjä yms, lihaksikkaat reidet oli ne, jotka varasti huomion. Tietysti käytin silloin todella lyhyitä hameita, joten sillä oli osansa asiassa.

Vierailija
37/37 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan jotenkin outo, kun minusta lihaksikkuus on naisella kaunista? Oli se sitten reisissä tai käsivarsissa. Sellainen vahvan näköinen lihaskimppu näyttää upealta. Kunnolla muotoa ja massaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän