Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadehdin hyväsäärisiä omenamahalihavia, jotka voivat käyttää tunikan kanssa leggingsiä.

Vierailija
29.05.2019 |

Ja näyttävät kiloistaan huolimatta raikkailta ja tyylikkäiltä.

Itselläni on pattipolvet ja sääret kuin kaksi vääntynyttä putkenpätkää - sen jäätävän omenan lisäksi.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä ihmiset kadehtiikin.

Vierailija
2/37 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tää nyt niin kivaa oo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pitkäsäärinen sirojalkainen omena, ja toki esim mekkojen kanssa tyyli voi toimia. Mutta oikeasti minä olen aina kadehtinut pienirintaisia leveälanteisia naisia, jotka samoilla kiloilla useimmissa vaatteissa näyttävät minua hoikemmilta.

Vierailija
4/37 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paksut ja lyhyet jalat, kaukana mistään rotusääristä.

Mutta ne on hyvät ja toimivat, niillä pystyy tekemään pitkiä kävelylenkkejä ja olemaan niiden päällä koko työpäivän. Miksi murehtisin niiden ulkonäköä?

Älä sinäkään Ap murehdi vaan laita päälle ihan just sellaiset vaatteet mistä itse tykkäät.

Vierailija
5/37 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään maailman isoin asia, mutta olen vähän samaa mieltä. Hyviä kinttuja on helppo esitellä ja omppua peitellä. Minä panostan kapeisiin housuihin, korkoihin ja liehuviin yläosiin jotka päättyvät juuri ompun alle ylälantiolle. Näytän ihan oklta omasta mielestäni. Matalajalkaiset kanssasiskot valittavat läskejään jotka ovat jakautuneet tasaisesti niin että mikään kohta ei näytä hoikalta. 

Minusta olisi kyllä kiva jos olisi vähän muitakin kurveja kuin tuo omppu, mutta ei kai sitä koskaan ole tyytyväinen siihen mitä on. 

Vierailija
6/37 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä just tiimalasi näyttää lihavemmilta, mutta paremnilta😁😁😁tiimalasi ja päärynä on just se joka pullea taasen, mutta tekee paremman näköseks ja naisellisemmaks.

Vierailija
7/37 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekki mekot sopii monesti hyvin, hameet taas ei ja oon just paksijalkanen, lyhytjalkanen ja pieni mahaneb tiinalasi😂mekot hienoja, housut ja paita hienoja mut hameet näyttää hassuilta 😂

Vierailija
8/37 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, mitä keskustelemista tässä on? Kadehdi ihan rauhassa, jos se nautintoa sinulle tuottaa 🌻

Vierailija
9/37 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti olet aina parhaimmillasi

Vierailija
10/37 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kannattaisi kadehtia normaalivartaloisia. Ja säärethän ovat kaikilla kapeat.

Vierailija
11/37 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä kapeapeppuiset on aina hyvännäköisiä.

Harrastin uintia mutta ollessani hyvin laihakin sekä leveä lantio että rinnat häiritsivät sulavaa uintia aivan kuin muodokasta vartaloa ei olisi tarkoitettu urheiluun ollenkaan.

Ette tajua pienirintaiset ja kapealanteiset kuinka onnellisia olette!!

Vierailija
12/37 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kadehdin sumopainijoita. Niillä sitä vasta naisia riittää vaikka ovat pienen henkilöauton painoisia.

Vierailija
13/37 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunika ja legginsit, itselleni kauhistus enkä ikinä pukisi ylleni.

Vierailija
14/37 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.han sanoo itsekin olevansa omppu; kahdehtii NIITÄ omenalihavia, jotka voivat käyttää... jne.  Eli ei sentään kadehdi omenalihavia noin yleensä.

:)

Vierailija
15/37 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunika ja legginsit, itselleni kauhistus enkä ikinä pukisi ylleni.

Kuka mistäkin kauhistuu. Itse kauhistun capreista, eivät sovi kenellekään.

Vierailija
16/37 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, ettei kukaan käyttäisi leggingsejä, oli sitten minkälainen läski tahansa.

t. happoa silmiin

Vierailija
17/37 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä just tiimalasi näyttää lihavemmilta, mutta paremnilta😁😁😁tiimalasi ja päärynä on just se joka pullea taasen, mutta tekee paremman näköseks ja naisellisemmaks.

Suhteellista sekin, eli riippuu massasta ja koosta. Pienehkö omppu ja pitkät sääret on paremmannäköistä kuin mahtavat tukkijalat leveäperäisellä mutta litteävatsaisella päärynällä. Tietenkin vaikuttaa se, miten itsensä kantaa ja hymyileekö :)

Vierailija
18/37 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se toki kauheaa kun ei voi ikinä koskaan vähentää syömistä ja laihduttaa.

niisk, menen nyt lohduttautumaan ja haen kinuskikakun.

Vierailija
19/37 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin, ettei kukaan käyttäisi leggingsejä, oli sitten minkälainen läski tahansa.

t. happoa silmiin

Suosittelen, että jos toisten vaatetus ja ulkomuoto on kovin tuskallista kestää, käytät sillmäsidettä,, et mene ihmisten ilmoille TAI opettelet sietämään moninaisuutta.

Vierailija
20/37 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenavartaloinen ei nimenomaan voi käyttää tunikaa. Se on päärynän vaate.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi