Leonardo sai tutkijoilta adhd-diagnoosin
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tosi luotettavia nää jälkikäteen jaellut äo-analyysit tai mt-diagnoosit.
Niinpä. Tuo juttu tosin oli hyvin informatiivinen adhd:n suhteen.
Pyh, mitä roskaa. Erilainen persoona. Luova innostuja. Se on osa ihmisyyden kirjoa ja nerouden edellytyskin. MBTI-prsoonallisuustyyppinä tyypillinen ENTP, oikein oppikirjaesimerkki. Onko pakko kaikki erilaisuus aina diagnosoida?
Vierailija kirjoitti:
Pyh, mitä roskaa. Erilainen persoona. Luova innostuja. Se on osa ihmisyyden kirjoa ja nerouden edellytyskin. MBTI-prsoonallisuustyyppinä tyypillinen ENTP, oikein oppikirjaesimerkki. Onko pakko kaikki erilaisuus aina diagnosoida?
Luitko edes juttua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luitko edes juttua?
Tietysti. En kai muuten olisi kommentoinut. Entä itSe?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luitko edes juttua?
Lukeminen ja samaa mieltä oleminen on kaksi eri asiaa.
Juttua lukiessa ainakin minulle tuli mieleen että tuskin kaikille ideageneraattoreille kannattaisi köykäisesti ruveta heittelemään adhd-diagnoosia. Luultavasti leonardo ei vaan oikein sopeutunut siihen tylsään viimeistelytoteutusvaiheeseen jossa nysvätään tarkkaan yksityiskohtia, kun samalla päässä räiskyi jo uusia ideoita, leonardon tapauksessa varmaan satoja siinä missä taviksella muutama. Ehkä leonardo olisi sopeutunut paremmin sellaiseen projektityöhön jossa itse voi johtaa ja kertoa suunnan ja joku muu toteuttaa.
Varmaan tosi luotettavia nää jälkikäteen jaellut äo-analyysit tai mt-diagnoosit.